Įvardijo, kada planuojama baigti „betonke“ vadinamo kelio remonto darbus

Magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena, neretai vadinamo „betonke“, remonto darbai, esant pakankamam finansavimui ir sklandžioms pirkimo procedūroms, turėtų būti baigti 2025 metais, Eltą informavo Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD). Direkcija pažymi, kad ruožo tarp Molėtų ir Utenos darbai galėtų prasidėti jau pirmąjį kitų metų ketvirtį.

Šiuo metu darbai vyksta Utenoje – juos baigti planuojama 2024 m. vasarą

Jau prieš kurį laiką A14 kelyje yra sutvarkytas ruožas nuo Vilniaus iki Nemenčinėlės sankryžos, tuo tarpu šiuo metu remonto darbai yra vykdomi Utenos mieste.

Kaip teigė LAKD atstovai, kelio Vilnius–Utena ruožo nuo 93,7 iki 95,6 km Utenos mieste rekonstrukcija buvo pradėta spalio pabaigoje, o visus darbus šiame ruože planuojama baigti 2024 m. vasarą.

Darbai ruože tarp Molėtų ir Utenos gali prasidėti 2024 m. pirmąjį ketvirtį

LAKD yra paskelbusi viešojo pirkimo konkursus dviem magistralinio kelio Vilnius–Utena ruožams nuo 64,3 iki 79,5 km ir nuo 79,5 iki 93,7 km remonto darbams atlikti. Planuojama, kad sėkmingai pasibaigus pirkimo procedūroms ir esant finansavimui, sudarius rangos sutartis, darbai kelyje nuo Molėtų iki Utenos galėtų prasidėti jau pirmąjį 2024 m. ketvirtį.

Tačiau, Kelių direkcija Eltai pažymėjo, kad darbų pradžia priklausys nuo skirto finansavimo.

Vyriausybė šią savaitę patikslinusi kitų metų valstybės biudžeto projektą numatė papildomai skirti 157 mln. eurų Lietuvos keliams, iš kurių 40 mln. eurų skirta Kelių priežiūros ir plėtros programai (KPPP) – jie numatyti būtent kelio Vilnius–Utena remontui. Viso keliams projekte numatyti 872 mln. eurų.

Ruožo tarp Didžiosios Riešės ir Molėtų techniniai projektai – iki 2024 m. balandžio mėn.

Tuo tarpu likusios kelio Vilnius–Utena dalies, ruožo tarp Didžiosios Riešės (Nemenčinėlės sankryžos) ir Molėtų, techninių darbo projektų parengimas planuojamas iki 2024 m. balandžio mėn.

Remiantis LAKD Eltai pateikta informacija, planuojama, kad iki 2024 m. vasario mėn. bus parengti ruožų nuo 21,5 iki 28,4 km ir nuo 28,4 iki 39,2 km techniniai darbų projektai.

Tuo tarpu iki kitų metų balandžio mėn. bus parengti ruožo nuo 51,5 iki 59 km ir nuo 59 iki 64,3 km rekonstravimo techniniai darbo projektai bei ruožo nuo 39,2 iki 51,5 km rekonstravimo ir kelio Nr. 2809 Giedraičiai–Miežoniai–Dubingiai 5,5 km viaduko kapitalinio remonto techninis darbo projektas.

Visas A14 kelio ilgis – 95,6 km. Iš kitų šalies kelių jis išsiskiria tuo, kad yra sudėtas iš betono plokščių, kurios veikiamos oro sąlygų dažnai deformuojasi.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Betonkelis Vilnius- Utena

Betonkelis Vilnius- Utena portretas
Lietuvos gėda, kiek dar tampysis valdžia?

jo

jo portretas
matyt islaikytinis beretnykas yra svarbi komunistpalaikiu relikvija, kad lietuva jiem pensijas moka.

Jo

Jo portretas
Matyt betonkė svarbi komunistpalaikių relikvija, nes nei vienas iš raudonsnukių šunaujos taip ir nepradėjo rekonstrukcijos. O gal kaip vilkinti railbaltica,viabaltica, kad NATO greit neatvažiuotų
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių