„Žalgirio“ arenoje kuriasi stambus investuotojas Pereiti į pagrindinį turinį

„Žalgirio“ arenoje kuriasi stambus investuotojas

2012-03-21 14:20
„Žalgirio“ arenoje kuriasi stambus investuotojas
„Žalgirio“ arenoje kuriasi stambus investuotojas / Adrianas Mitri – viduryje. Artūro Morozovo nuotr.

„Žalgirio“ arenoje įsikursiančios Didžiosios Britanijos informacinių technologijų ir kredito reitingų kompanijos „Callcredit“ vykdomasis direktorius Adrianas Mitri vakar apžiūrėjo būsimasias patalpas ir liko patenkintas.

Atidarymas – birželį

„Mūsų kompanijoje priimta visiems darbuotis bendrose patalpose. O čia radome kaip tik tai, ko mums reikia: vienoje salėje laisvai tilps didelis būrys specialistų ir dar liks erdvės plėtrai“, – džiaugėsi A.Mitri.

„Callcredit“ darbuotojai įsikurs viršutiniame arenos aukšte, per didelius langus jiems atsivers Kauno vaizdai, Nemuno sala, upė.

Pasak vadovo, birželį čia bus įrengta 50 darbo vietų. Ateityje planuojama įdarbinti 200, o gal ir dar daugiau specialistų.

Įdarbins vietos talentus

A.Mitri teigė, kad jų kompanija nekonkuruos su Lietuvos įmonėmis. „Pagrindinė mūsų rinka yra Didžiojoje Britanijoje, taip pat turime biurą Japonijoje. Iš čia specialistai dirbs su klientais Didžiojoje Britanijoje. Šiuolaikinės technologijos leidžia įrengti biurus įvairiose vietose, kitose šalyse, kurie dirbtų tėvynės rinkai ir palaikytų nuolatinį ryšį su pagrindiniu biuru“, – aiškino vadovas.

Jis tvirtino, kad kompanijos sprendimas ateiti į Lietuvą nebuvo susiję su pigios darbo jėgos paieškomis. „Mums labiausiai rūpi nauji talentai, kūrybiški žmonės, jau įsitikinome, kad pasirinkome teisingai – čia daug tokių žmonių“, – džiaugėsi A.Mitri.

Jis gyrė ir Kauno technologijos universitetą (KTU). „Maloniai nustebino jo vadovų pasiūlymas bendrai apsvarstyti studijų programas, pritaikyti jas prie rinkos poreikių. Daug kur universitetai nėra tokie lankstūs, atsižvelgiantys į pramonės ir verslo poreikius. Iš šios aukštosios mokyklos tikimės sulaukti daug gabaus jaunimo, kurie papildys mūsų darbuotojų būrį“, – kalbėjo A.Mitri.

Klientai – verslo lyderiai

Nuo 2000 m. veikianti kompanija „Callcredit“ dirba trijose srityse: kuria įmonių vidaus darbui pritaikytus informacinių technologijų produktus, programas, prižiūri serverių, vidinių tinklų darbą, teikia konsultacijas ir informaciją įmonėms, kredito įstaigoms, gyventojams apie kreditingumo rodiklius, įvertina riziką. Tarp kompanijos klientų yra sportinių gaminių firma „Adidas“, bankai „Lloyds“, HSBC, „Barcleys“ ir kt.

„Kasmet augame apie 20 proc. Atėjimas į Lietuva taip pat vienas iš būdų pėsti veiklos apimtis“, – pasakojo A.Mitri. Kompanijai ypač buvo sėkmingi krizės metai. „Tada labai aktuali tapo informacija apie klientų, partnerių mokumą, sugebėjimas valdyti kreditų riziką, spręsti su tuo susijusias problemas“, – sakė vadovas.

A.Mitri minėjo, kad kompanija rinkosi iš kelių šalių, kur nukreipti savo investicijas. „Tarp kandidačių buvo Indija, Šiaurės Airiją, Lenkiją, Vengriją. “Pabendravome su klientais iš „Barcleys“, kurie jau investavo Lietuvoje ir įdarbino čia daug specialistų. Jų puikūs atsiliepimai apie jūsų šalį, jos žmones ir nulėmė mūsų apsisprendimą", – šypsojosi A.Mitri.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų