Koja įlūžo pro groteles
Vilniuje gyvenanti Marina P. pasakoja, kad Trakuose esančiame „Trasalio - Trakai Resort & SPA“ vandens pramogų centre su dviem vaikais ir mama apsilankė antradienį apie 17 val. „Nelaimė įvyko praėjus maždaug 15 minučių: paplaukiojau mini baseine, o tada nuėjau pas dukrą, kuri buvo sūkurinėje vonioje. Palikau šlepetes šalia vonios ir kadangi nėra jokių laiptelių, tai į sūkurinę vonią lipau per maždaug 20 cm pločio nuotekas uždengiančias groteles. Užmyniau koja apsaugines groteles, jos lūžo ir mano koja su grotelėmis įkrito į skylę“, – Marina P. yra įsitikinusi, kad vandens pramogų zonoje negali būti jokių tik dekoratyvinių elementų, tad ir apsauginės grotelės, kurios eina aplink visą sūkurinę vonią, turėtų būti tvirtos, patvarios ir neslidžios.
Marinos P. nuotr.
„Dešinė koja įkrito į skylę, bet patyrusi šoką aš ją greitai ištraukiau. Tuomet pajutau labai didelį skausmą ir negalėjau atsistoti – koja pradėjo tinti, bėgo kraujas, bijojau, kad tik nebūtų lūžusi, – moteris pamena, kad į pagalbą buvo pakviesta darbuotoja. – Ji gerai suteikė pirmąją pagalbą: iškvietė greitąją, atnešė ledo, vandens, tvarsčiu apvyniojo koją.“
Marinos P. nuotr.
Tačiau lankytoją apstulbino kitų darbuotojų elgesys – nė vienas darbuotojas neatėjo prie sūkurinės vonios ir nesutvarkė atsiradusių trūkumų. „Mačiau, kaip žmonės 40 minučių į sūkurinę vonią lipo ir vieni, ir su mažais vaikais. Nemačiusieji nelaimės nebuvo įspėti nei žodžiu, nei įspėjamaisiais ženklais“, – sako Marina P. Anot pašnekovės, dukra, nuėjusi paklausti į registratūrą, kada atvyks greitoji medicinos pagalba, sulaukė pastabų, kad nevaikščiotų čia su maudymosi kostiumėliu.
Pernai medikai vyko 24 kartus
Traumą patyrusiai vilnietei atsistoti padėjo netoliese buvę du vyrai. „Iš jų išgirdau, kad žmonės dažnai čia krenta, o atvažiavę greitosios medicinos darbuotojai klausė man padėjusios darbuotojos, ar ne per dažnai čia jie važiuoja. Šventiniu laikotarpiu buvo dienų, kai medikai į „Trasalį“ važiavo tris kartus per dieną. Darbuotoja atsakė, kad ji tai žino, tačiau nieko negali padaryti, nes ji už tai nėra atsakinga“, – pasakoja Marina P.
Marinos P. nuotr.
Po trauma pasibaigusių vandens pramogų nelaimėlė buvo nuvežta į Trakų ligoninę, čia jai buvo suteikta medikų pagalba, atliktas rentgeno tyrimas, ji buvo paskiepyta nuo stabligės. „Koja sumušta, laimė, kad nelūžo, tačiau vaikščiojant skauda nuo kelio iki pėdos, šlubuoju. Geriu vaistus nuo skausmo. Gydytojas sakė, kad sumuštas kaulas, trys pirštai, koja patempta (iš viso išvardijo penkis punktus), patarė aukštai kelti sumuštą koją, gerti skausmą malšinančių vaistų“, – moteris teigia, kad ši trauma sukėlė ir daugiau nepatogumų, nes ji kurį laiką negalės vairuoti, o dirba ne Vilniuje.
Trakų pirminės sveikatos priežiūros centro, kurio padalinys yra ir Greitosios medicinos pagalbos skyrius, atstovė portalui patvirtino, kad jų medikams antradienį teko vykti į „Trasalis - Trakai Resort & SPA“.
Anot gydymo įstaigos laikinai direktoriaus pareigas einančios Ramutės Malčienės, praėjusiais metais greitosios pagalbos medikai gavo 24 kvietimus į „Trasalis - Trakai Resort & SPA“. Per keletą šių metų sausio dienų medikai čia vyko vieną kartą – pagelbėti Marinai P.
Komentuojantis atstovas atostogauja
Paklausta, ar moteris neskaitė neigiamų komentarų internete ir informacijos portaluose apie „Trasalis - Trakai Resort & SPA“, ji tikino, kad girdėjo informaciją, jog vandens pramogų centras neseniai atsinaujino.
„Viešbutyje nesu apsistojusi, baseinas buvo apleistas, tačiau girdėjau, kad ši erdvė vasarą buvo tvarkoma. Gyvenu Vilniaus pakraštyje, tad man į čia esantį baseiną yra patogiausia nuvykti“, – Marina P. teigia, kad tokia nelaimė jai atsitiko pirmą kartą.
Paklausta, ar dėl patirtos traumos ji žada raštiškai kreiptis į „Trasalis - Trakai Resort & SPA“ atstovus ar atsakingas institucijas, ji teigia svarstanti, ką daryti.
„Raštiškai į „Trasalis - Trakai Resort & SPA“ nesikreipiau, nes namo grįžau vėlai, tačiau vertinant pagal vakarykštes darbuotojų emocijas ir teiginius – mano mamai buvo pasakyta, kad jei norite, tai rašykite skundą – nemanau, kad kreipimasis duotų naudos. Tačiau žadu rašyti skundus į atitinkamas institucijas“, – sako moteris.
Portalo žurnalistams telefonu atsiliepusi „Trasalis - Trakai Resort & SPA“ darbuotoja teigė, kad šiuo metu nėra atsakingų atstovų, kurie pakomentuotų susiklosčiusią situaciją. „Iki sausio 13 dienos įmonės atstovas atostogauja, kitų atstovų nėra“, – teigė darbuotoja.
Gavo ne vieną skundą
2019 – 2020 metais Nacionalinis visuomenės sveikatos centras prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – NVSC) Vilniaus departamentas yra gavęs tris skundus dėl šios įmonės teikiamų paslaugų. Visi šie skundai – dėl nesaugaus inventoriaus ar aplinkos.
„NVSC specialistai lankėsi šiame objekte atliekant periodinę kontrolę – 2019 m. lapkričio mėnesį, o gavus skundą – tų pačių metų gruodį, – teigė NVSC Vilniaus departamento Vidaus administravimo skyriaus patarėja Jolanta Čereškienė. – Kadangi šiuo metu dar yra vykdomas minėto objekto patikrinimas, apie patikrinimo rezultatus neturime teisės teikti informacijos.“
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia, kad 2019 - 2020 metus yra sulaukusi vieno vartotojo prašymo dėl „Trasalis - Trakai Resort & SPA“ apgyvendinimo kokybės bei teikiamų paslaugų apribojimo. Šiuo metu vartotojo prašymas yra nagrinėjamas.
Primename, kad praėjusių metų gruodžio viduryje portalas rašė ir apie „Trasalis - Trakai Resort & SPA“ viešbutyje apsilankiusios moters potyrius. „Siaubas „Trasalyje“: kambarys yra nešvarus ir baisus“, – filmuojamus vaizdus tuomet komentavo Diana.
Tuomet susisiekus su viešbučio atstovais, jie situacijos nekomentavo. „Negaliu komentuoti. Dabar yra savaitgalis, pirmadienį galėtumėte bandyti skambinti ir tuomet vadovai, kurių dabar darbe nėra, galėtų suteikti daugiau informacijos“, – teigė telefonu atsiliepusi moteris. Ji vadovų arba kitų atsakingų viešbučio atstovų kontaktų nedavė. Portalo žurnalistams situaciją galintiems komentuoti atstovams nepavyko prisiskambinti ir nurodytu metu – telefono ragelio niekas nekėlė.
Naujausi komentarai