Mokėti už „Vilniaus vandenų“ paslaugas bus paprasčiau

  • Teksto dydis:

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo bendrovė „Vilniaus vandenys“ kviečia už paslaugas atsiskaityti paprasčiau: nuo šių metų gruodžio bendrovės klientams tereikia sumokėti pagal gautame mokėjimo pranešime nurodytą sumą ir deklaruoti einamojo mėnesio skaitiklių rodmenis.

„Iki šiol dauguma klientų, vos deklaravę suvartoto šalto vandens kiekį, patys apsiskaičiuoja, kiek mokėti, ir iškart sumoka. Atrodytų, paprasta ir patogu, tačiau faktiškai mokama „į priekį“, ne paslaptis, kad dažnai ir per daug ar per mažai. Taip kyla nemažai neaiškumų, nes susidaro nedidelės skolos ar permokos“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė Giedrė Blazgienė.

Anot jos, ypač daug klaidų kyla tada, kai keičiasi paslaugų kainos, nes dalis klientų ne laiku ima taikyti naujus tarifus. „Nuo šiol tokių problemų išvengsime, nes klientų prašysime tik deklaruoti skaitiklių rodmenis, o visus apskaičiavimus pagal aktualias paslaugų kainas atliksime patys ir atsiųsime mokėjimo pranešimą, kuriame bus aiškiai matomas suvartoto vandens kiekis, tarifas ir mokėtina suma“, – akcentuoja G.Blazgienė.

Nenustebkite, jeigu už lapkritį „nereikės mokėti“

Kadangi daug klientų už paslaugas sumokėdavo iš anksto, gruodžio mėnesį jų gaunamuose mokėjimo pranešimuose mokėtina suma yra lygi nuliui. Iš tikrųjų šiems klientams gruodžio mėnesį nieko mokėti nereikia, tereikia deklaruoti einamojo mėnesio šalto vandens suvartojimą. Sausio mėnesį klientai sulauks naujų mokėjimo pranešimų, kuriuose matysis gruodį suvartoto vandens kiekis (pagal tai, kiek buvo deklaruota) ir mokėtina suma už gruodį.

Sausio mėnesį klientai sulauks naujų mokėjimo pranešimų, kuriuose matysis gruodį suvartoto vandens kiekis (pagal tai, kiek buvo deklaruota) ir mokėtina suma už gruodį.

Užtenka skirti laiko kartą per mėnesį

Apmokėti už paslaugas, pagal gautą mokėjimo pranešimą, kviečiama paskutinę mėnesio savaitę. Tuomet vienu kartu patogu sumokėti už praėjusį mėnesį ir deklaruoti einamojo mėnesio šalto vandens skaitiklių rodmenis.

Anot Klientų aptarnavimo tarnybos direktorės, supaprastintas atsiskaitymas už paslaugas patogesnis daugeliu aspektų, tačiau svarbiausi yra šie: nebereikia vesti skaitiklių rodmenų istorijos, domėtis paslaugų tarifais, patiems skaičiuoti, kiek sumokėti, – taip taupomas klientų laikas ir mažėja klaidų tikimybė.

Daug būdų atsiskaityti

Deklaruoti skaitiklių rodmenis, o gavus mokėjimo pranešimą, atsiskaityti už paslaugas galima visais jau įprastais „Vilniaus vandenų“ privatiems klientams būdais: bendrovės savitarnos svetainėje (savitarna.vv.lt), partnerių svetainėse „Mano gilė“ ar „Viena sąskaita“, naudojantis e. bankininkystės paslaugomis, parduotuvių „Maxima“ kasose, „Perlo“ terminaluose ar „Lietuvos pašto“ skyriuose.

Jeigu dėl kokių nors priežasčių negaunate „Vilniaus vandenų“ mokėjimo pranešimo, kviečiame kreiptis į bendrovę trumpuoju telefono numeriu 1889 ar parašyti el. paštu info@vv.lt ir bendrovės darbuotojai išsiaiškins problemą bei padės ją išspręsti.


Medžiaga parengta pagal UAB „Vilniaus vandenys“ užsakymą. Turinys apmokėtas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Elektrikas

Elektrikas portretas
Ar klientų aptarnavimo tarnybos direktorė žino, kad mokant pvz. "Mano gilė" nereikia vesti skaitiklių rodmenų istorijos, domėtis paslaugų tarifais, patiems skaičiuoti, kiek sumokėti, viską padaro sistema, o siūlomu būdu, reikės koreguoti sistemos paskaičiuotą sumą, pagal pateiktą mėnesio sąskaitą. Tai kur čia Vilniaus vandenų gerb. G.B. mato patogumus klientui? Daroma visa tam, kad parodyti kaip efektyviai dirba klientų aptarnavimo tarnyba, nes šiuo metu už tarnybą viską padaro klientas, pats deklaruoja ir sumoka už deklaruotą kiekį, o Vilniaus vandenys atsiunčia kitą mėnesį sąskaitą už kurią jau apmokėta. Pardavė Dominikonų pastatą o pinigų nuotolinio nuskaitymo apskaitų įrengimui neliko? Tiesa, kad ir liko pinigų, tai neliko darbuotojų kas keičia skaitiklius, visi pabėgo.
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių