- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dvi didžiausios lauko reklamos kompanijos Lietuvoje pristatė reklamos planavimo įrankį „Outdoor Impact“. Jis leis užsakovams iš anksto žinoti, kiek ir kokių žmonių pamatys jų lauko reklamą. Šis nemokamas įrankis sukurtas išanalizavus milžiniškus duomenis apie Vilniaus gyventojų judėjimo maršrutus, įpročius ir net akių judesius.
„Mes sukėlėme kokybės revoliuciją lauko reklamos rinkoje. Naujasis įrankis leis užsakovams tiksliai suplanuoti, kur ir kiek lauko reklamos pirkti, norint pasiekti savo tikslinę auditoriją. Jie galės labai tiksliai žinoti, kiek žmonių ir kiek kartų pamatys reklamą, apskaičiuoti investicijų atsipirkimą. Tikimės, kad tokia informacija įrodys reklamos užsakovams, kad lauko reklama yra itin efektyvi priemonė“, – sakė didžiausios lauko reklamos kompanijos „JCDecaux Lietuva" vadovė Žaneta Fomova.
Pasak jos, investicijos į „Outdoor Impact“ yra vienos didžiausių lauko reklamos srityje ir siekia 1 mln. litų. Jas dengia didžiosios Lietuvos lauko reklamos agentūros „JCDecaux“ ir „Clear Chanel“.
Efektyvumo vertinimo „valiuta“ – kontaktas
Su naujuoju planavimo įrankiu pristatyta ir lauko reklamos efektyvumo matavimo vienetas – Kontaktas. Jis parodo, kiek žmonių pamatys reklamą. Kiekviena lauko reklamos vieta bus vertinama pagal tai, kiek tikslinių Kontaktų ji padeda pasiekti.
„Pagal turimą informaciją įrankis pateiks prognozes, kiek žmonių pamatys lauko reklamą. Tarkime, planuojate mėnesio trukmės reklamos kampaniją ir norite pakabinti 50 reklamos plakatų keturiuose Vilniaus rajonuose – Antakalnyje, Fabijoniškėse, Senamiestyje ir Šeškinėje. Mes galėsime pasakyti, kiek ir kokio amžiaus bei lyties žmonių per numatytą laiko tarpą tą reklamą iš tiesų pamatys – tada iš tiesų galėsite apskaičiuoti savo idėjos efektyvumą bei vertę, matysite, kaip kistų Jūsų pasiekiami rezultatai, jeigu papildomai iškabintumėte dar 30 plakatų kituose rajonuose“, – teigia „Clear Channel Lithuania“ generalinis direktorius Artūras Štaudė.
Analizavo akių judesius
„Outdoor impact“ sistema yra sukurta remiantis tarptautiniu mastu patikrinta metodologija ir Jungtinės Karalystės mokslininkų atlikto POSTAR lauko reklamos rinkų tyrimų pagrindu. Panašūs lauko reklamos analizės ir planavimo įrankiai jau naudojami Šiaurės Europos šalyse.
Sistemos pritaikymui Lietuvoje buvo nufotografuoti apie 2,5 tūkst. lauko reklamos stendų. Prie kiekvieno jų buvo išanalizuojami gyventojų judėjimo maršrutai remiantis Vilniaus miesto Savivaldybės ir „Susisiekimo paslaugų“ informacija. „Outdoor impact“ įvertina ne vien srautus, bet ir žmonių akių judesius. 15 pasaulio šalių buvo atlikti išsamūs vartotojų žvilgsnio tyrimai: specialiomis filmavimo kameromis buvo stebima, kuria kryptimi važiuodami ar eidami žmonės į kurią pusę žiūri, kaip „keliauja“ jų žvilgsnis, kokie gyventojai kada pasisuka į reklamą ir ją iš tiesų pamato. Ši automatiniu būdu fiksuojama informacija vėliau buvo klasifikuojama, apibendrinama ir taip sukurtas pasaulinis modelis. Jis leidžia ir Lietuvoje sumodeliuoti realų reklamos pasiekiamų vartotojų portretą ir kiekį.
„Žmonės kasdien eina į darbą, mokyklą ar parduotuvę – jie visi turi savo judėjimo kryptis bei srautus. Gyventojai keliauja pėsčiomis, viešuoju transportu ar savo automobiliu. Užsiimdami savo kasdieniais reikalais kasdien jie praeina begales lauko reklamų, tačiau vieni žmonės pastebi vienas, o kiti – kitas reklamas. Mūsų įrankis leidžia apskaičiuoti, kokie gyventojai kiek kartų pamatys vieną ar kitą reklamą“, – pasakojo „JCDecaux Lietuva“ vadovė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus rotušėje vyks purpurinis renginys, skirtas ankstukų bendruomenės palaikymui
Priešlaikiniai gimdymai Lietuvoje paliečia per 1 tūkst. šeimų, todėl kiekvienam neišnešiotukui yra reikalingas visuomenės rūpestis ir palaikymas. Savo veiklomis viešoji įstaiga „Skirtingos spalvos“ jau penk...
-
Vilniaus Vėtrungių gatvėje bus vertinama oro ir triukšmo tarša, ribojamas eismas
Vėtrungių gatvė Vilniuje atrinkta bandomajam projektui „LIFE GreenMe5“, joje bus diegiamos įvairios priemonės sumažinti transporto keliamą triukšmo ir oro taršą, ribojamas eismas, ketvirtadienį pranešė sostinės saviv...
-
Sostinės senamiestį nuo šiol valys „Grinda“
Nuo lapkričio pradžios sostinės senamiesčio aplinkos priežiūrą į savo rankas perėmus savivaldybės įmonei „Grindai“, bus geriau tvarkomi 89 hektarai centrinės miesto dalies šaligatvių, gatvių, skverų ir pėsčiųjų takų, sako...
-
Vilniuje prasideda Demokratijos ateities forumas, dėmesys – autokratinių režimų iššūkiams3
Vilniuje ketvirtadienį prasideda Užsienio reikalų ministerijos (URM) rengiamas aukšto lygio Demokratijos ateities forumas. ...
-
Taryba nustatė dvi vietas Vilniaus mieste, kuriose bus draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais3
Vilniaus miesto savivaldybės taryba nustatė dvi vietas mieste, kuriose bus draudžiama prekiauti alkoholiniais gėrimais, ir priėmė sprendimą Salininkuose bei Naujojoje Vilnioje esančioms įmonėms neišduoti licencijų verstis mažmenine prekyba a...
-
Pristatytas parkavimo zonų įkainių didinimo planas Vilniuje: kaina gali augti 60 proc.
Vilniaus miesto savivaldybės tarybai trečiadienį buvo pristatytas rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo planas. Kartu siūloma pakoreguoti parkavimo zonų ribas ir pristatyti naująją – baltąją zoną. ...
-
Vilniaus taryba dalyje senamiesčio siūlo įvesti mažos taršos zoną
Vilniaus miesto taryba nuo kitų metų sausio dalyje senamiesčio siūlo įvesti mažos taršos zoną, tačiau jokių apribojimų kol kas nenumato. ...
-
Autonominis autobusas sostinės gatvėmis riedės ir šeštadieniais
Dėl gausaus būrio vilniečių, norinčių išbandyti keliones miesto gatvėmis autonominiu autobusu, jis papildomai važiuos dar vieną savaitės dieną, pranešė Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“. ...
-
Baigtos naujo Vilniaus psichikos sveikatos centro korpuso statybos
Baigtos naujo Vilniaus psichikos sveikatos centro korpuso statybos Vasaros gatvėje, trečiadienį pranešė statytojai. ...
-
Desovietizacijos komisija: žudikams atminimo ženklai neturi būti laikomi toliau5
Vadinamoji desovietizacijos komisija ragina Vilkaviškio savivaldybę nukelti poetui Kostui Kubilinskui skirtą paminklinį akmenį Rūdos kaime, bet sutiko palikti Panevėžyje esančią atminimo lentą, skirtą poetei Salomėjai Nėriai. ...