- Eglė Morkienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilnietis Dainius Dainauskas įspėja visus, kurie naudojasi pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“. Vyras teigia, kad už neįvykusią kelionę iš jo banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai.
Nuskaičiavo pinigus
Pašnekovas pasakojo, kad susikūręs paskyrą „Bolt“ programėlėje prie jos priskyrė ir banko kortelės duomenis, kad už pavėžėjimo paslaugas būtų patogiau atsiskaityti. „Tačiau prieš keletą dienų nuo mano banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už kelionę, kurios neturėjau. Gal ir nebūčiau to pastebėjęs, jeigu iš banko negaučiau SMS žinučių apie pinigų nuskaitymą iš mano banko sąskaitos bei nebūčiau nuolat sekęs laukiamo vairuotojo veiksmų mobiliojoje „Bolt“ programėlėje“, – pasakoja vyras.
Anot jo, gruodžio 23 dieną apie 18 val. nuo Vilniuje esančio prekybos centro „Akropolis“ jis norėjo nuvykti namo į Viršuliškių mikrorajoną, tad išsikvietė „Bolt“ automobilį.
Skambinau „Bolt“ vairuotojui, kuris ir turėjo mane vežti, tačiau jis su manimi kalbėti nenorėjo ir į mano skambučius neatsakė. Po trijų minučių ši kelionė buvo baigta ir nuo mano asmeninės banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už šią kelionę, į kurią nevažiavau.
„Belaukiant iškviesto automobilio pastebėjau, jog „Bolt“ mobiliojoje programėlėje staiga pasikeitė vežimo statusas. Buvo rašoma, jog vykstama į kelionės tikslą, nors man einant link automobilio jis nuvažiavo ir turėjęs pasukti į kairę mano nurodytu adresu pasuko į priešingą pusę“, – D. Dainauskas teigė likęs stovėti prie prekybos centro.
„Tuomet skambinau „Bolt“ vairuotojui, kuris ir turėjo mane vežti, tačiau jis su manimi kalbėti nenorėjo ir į mano skambučius neatsakė. Po trijų minučių ši kelionė buvo baigta ir nuo mano asmeninės banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti pinigai už šią kelionę, į kurią nevažiavau. Kelionė kainavo 2,40 euro“, – vilnietis pasakojo, kad tuomet jis į įmonę skambino bendruoju telefono numeriu, tačiau pagalbos nesulaukė.
D. Dainausko nuotr.
„Kai nepavyko pirmas kvietimas, tai norėjau vairuotoją išsikvieti telefonu, tačiau tada reikia atsiskaityti tik grynaisiais, tad vairuotoją dar kartą kviečiau per programėlę“, – šį kartą kelionė pavyko ir vilnietis namo grįžo sėkmingai. Už pavėžėjimo paslaugas jis šįkart sumokėjo 3,80 euro.
D. Dainauskas teigė, kad esmė yra ne keletoje eurų, tačiau ši situacija parodė, kad labai lengva pasisavinti svetimus pinigus iš žmogaus asmeninės banko sąskaitos už paslaugas, kurios nebuvo suteiktos. „Šį kartą suma yra nedidelė, bet kitą kartą gali būti ir 30 ar 50 eurų, o juk aš patikiu savo banko kortelės duomenis šiai įmonei“, – vyras teigė, kad jo pasitikėjimas yra sugriautas.
Aiškino skirtingai
D. Dainauskas rankų nenuleido: kreipėsi ne tik į „Bolt“, bet ir paviešino situaciją socialiniuose tinkluose.
„Dėl šios situacijos „Bolt“ parašiau elektroninį laišką ir penktadienį gavau atsakymą, jog pinigai už šią neįvykusią kelionę bus pervesti į mano banko sąskaitą. Atstovai manęs atsiprašė. Tada jie sakė, kad įvyko sistemos klaida. Šiandien jie kalba kitaip – mandagiai paminėjo, kad vairuotojas paėmė ne tą keleivį. Jie man suteikė ir nuolaidų. Sakė, kad pinigai yra grąžinti, tačiau pirmadienio ryte jų dar nebuvo“, – pasakojo pašnekovas.
Pirmadienio popietę pašnekovas patikslino, kad pinigai į jo banko sąskaitą buvo pervesti.
Vyras teigė, kad klystame visi, tačiau svarbiausia spręsti problemas ir kalbėti, o to jis šioje situacijoje pasigedo. „Tik po šios istorijos paviešinimo į mane dar kartą kreipėsi „Bolt“ ir priėmė mane tenkinantį sprendimą – suteikė nuolaidų kitoms kelionėms. Sprendimą jie priėmė ne tą pačią dieną, kai į juos kreipiausi“, – aiškino vyras.
Vilnietis savo istorija ir nuotraukomis, kuriose užfiksuoti kelionės, į kurią D. Dainauskas nesileido, ir įvykusios kelionės maršrutai, pasidalijo ir viešoje grupėje socialiniuose tinkluose.
Kairėje pusėje užfiksuotas kelionės, į kurią D. Dainauskas nesileido, dešinėje – įvykusios kelionės maršrutas. D. Dainausko nuotr.
Po įrašu nugulė ir daugiau komentarų apie nesusipratimus su „Bolt“. „Man irgi buvo nuskaičiuoti pinigai iš sąskaitos, vairuotojas ne pagal adresą atvažiavo, jo telefono numeris nenaudojamas,pinigai nuskaičiuoti, įmonė žadėjo juos grąžinti, bet negrąžino“, – rašė Galina.
„Būna, kad atsiskaitai, o kitą dieną nori pasinaudoti paslaugomis, o ekrane rodo, kad reikia susimokėti už praėjusią, kol nepaskambini ir nepaaiškini situacijos, tol jie nenori kažko daryt“, – rašė ir Andžej.
Pinigus grąžino po kelių dienų
„Bolt“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius portalui teigė, kad ši situacija buvo draugiškai išspręsta.
„Šią situaciją žinome ir su keleiviu ją draugiškai išsprendėme tą pačią dieną, kuomet jis į mus kreipėsi. Labai apgailestaujame, jog klientui teko susidurti su tokiais techniniais nesklandumais, kurie pasitaiko itin retai ir juos spręsti buvo imtasi iškart po įvykio užfiksavimo“, – aiškino A. Pacevičius.
„Gavus kliento kreipimąsi ir išsiaiškinus situaciją, pinigai už neįvykusią kelionę buvo iškart grąžinti. Kadangi elektroniniu paštu buvo kreiptasi penktadienį, gruodžio 27 d., vėlyvą popietę, bankinė operacija galėjo užtrukti dėl objektyvių priežasčių“, – sakė „Bolt“ vadovas Lietuvoje.
Anot jo, klientas šiuo atveju pasielgė teisingai, kreipėsi į „Bolt“, tačiau paaiškino, kad geriausia kreiptis ne bendruoju numeriu, o į klientų aptarnavimo specialistus. Nenorintys skambinti, informaciją gali rasti šiuo adresu.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pas dalį Vilniaus rajono poliklinikos gydytojų gyventojai pateks be eilių1
Norintieji užsiregistruoti pas Vilniaus rajono poliklinikoje dirbančius gydytojus specialistus tą galės be ilgo laukimo eilėse. ...
-
Regos negalią turinčiai moteriai – akibrokštas sostinės įmonėje: liepė prašyti kitų pagalbos1
Regos negalią turinti moteris, lydima šuns vedlio, apsilankiusi Asmens su negalia teisių apsaugos agentūroje ne tik negalėjo savarankiškai užsiregistruoti vizitui, bet ir susidūrė su nemandagiu įstaigos darbuotojos elgesiu. ...
-
Vilniaus gatvės virto čiuožyklomis
Vilniaus miesto savivaldybėje įspėja, kad antradienį mieste lijundra, ant šaligatvių krentanti dulksna ir smulkus lietus staigiai virsta ledu. ...
-
Nausėda dėl arkikatedros vertybių skandalo: kai kam reikėtų pasimokyti1
Prezidentas Gitanas Nausėda apgailestauja, jog išimant kultūros vertybes iš slėptuvės Vilniaus arkikatedroje buvo pažeistos procedūros, ir tikisi, kad ateityje tai nebepasikartos. ...
-
Nausėda: laisvę iškovojome amžiams18
Lietuvai minint 34-ąsias sausio 13-osios metines, šalies prezidentas Gitanas Nausėda pirmadienio rytą lankėsi Vilniaus Sausio 13-osios progimnazijoje, kur dalyvavo pilietinėje iniciatyvoje „Pergalės šviesa“. ...
-
Prie Vilniaus televizijos bokšto uždegtas laužas: per šimtą žmonių pagerbė Sausio 13-osios aukas
Laisvės gynėjų dienos išvakarėse prie Vilniaus televizijos bokšto suliepsnojo laužas, per šimtą žmonių susirinko pagerbti Sausio 13-osios aukų. ...
-
Išbandytas naujasis išvykimo terminalas: papasakojo, su kokiais trukdžiais susidūrė2
Prieš atidarant naująjį Vilniaus oro uosto terminalą, jis pirmą kartą testuojamas, pasitelkus tūkstantį savanorių. Jie nuo ankstyvo ryto pirmieji išbandė naujausias oro uosto technologijas, kokių iki šiol Lietuvoje dar nebuvo. No...
-
Savaitgalį sostinėje vyks Laisvės gynėjų dienos minėjimo renginiai2
Savaitgalį Vilniuje vyks 34-osioms Sausio 13-iosios metinėms skirti renginiai. Tragiškų sausio įvykių paminėjimas šeštadienį bus pradėtas tradiciniu tarptautiniu bėgimu „Gyvybės ir mirties keliu“, skirtu pagerbti saus...
-
Sostinės Viršuliškių rajone ketinama įrengti naują skverą: darbai kainuos daugiau nei 800 tūkst. Eur3
Vilniuje, prie Pilaitės prospekto ir Spaudos bei J. Rutkausko gatvių, ketinama įrengti naują skverą. Vilniaus vystymo kompanijos teigimu, rangos darbai atsieis kone 807 tūkst. eurų. ...
-
Sausio 13-osios aukoms atminti – daugiau nei 8 tūkst. žmonių dalyvavo pagarbos bėgime
Sausio 11 d. Vilniuje 33-iąjį kartą įvyko tarptautinis pagarbos bėgimas „Gyvybės ir mirties keliu“, skirtas atminti žuvusius 1991-ųjų sausio 13-osios naktį ir mirusius nuo sužalojimų, patirtų sovietų kariams šturmuojant Vi...