Nors dauguma automobilių gamintojų gyvena minorinėmis nuotaikomis, ilgalaikiai naujų modelių pristatymo planai lieka nepakeisti. Vokietijos pramonės milžinai pranešė, jog po poros mėnesių vyksiančioje Paryžiaus tarptautinėje automobilių parodoje vairuotojų teismui bus pristatytas šeštos kartos "Volkswagen Golf" ir septintos serijos BMW.
Populiarumo pančiai
Didžiausia Europos automobilių gamintoja "Volkswagen", išplatinusi pirmą oficialią informaciją apie populiariausią šios bendrovės modelį (nuo 1974-ųjų iki šios dienos pagaminta per 26 mln. įvairių modifikacijų automobilių "VW Golf"), pabrėžė, jog tai išskirtinis įvykis ir patiems bestselerių kūrėjams.
"Golf" per savo gyvavimo istoriją daugeliui šios markės gerbėjų yra tapęs tarsi ikona, todėl mes negalėjome kardinaliai keisti jo išorės", - akcentavo naujasis bendrovės "Volkswagen" dizaino skyriaus vadovas Walteris de'Silva.
Jo nuomone, vadinamąja ikona jis ir turi likti, todėl dizaineriai, suteikdami automobiliui daugiau veržlumo ir agresijos, neturėjo pamiršti, kad naujasis modelis turėjo likti lengvai atpažįstamas "Volkswagen" šeimos narys. Kartu turėti ne tik naują veidą, bet ir modernesnes technologijas. Pasak gamintojų, tai bus pats tyliausias, patogiausias ir ekologiškiausias visų laikų "Golf".
"Teisūs tie, kurie iš šeštos automobilių "Volkswagen Golf" generacijos visų pirma tikisi naujų kokybės, patikimumo parametrų ir aukštesnio komforto lygio. Nenuvilsime jų, nes naujasis "Volkswagen Golf" pranoksta visus reikalavimus, keliamus šios klasės automobiliams", - tikino "Volkswagen" grupės valdybos pirmininkas prof. dr. Martinas Winterkornas.
Gamintojai taip pat atkreipia dėmesį, jog šeštos kartos "Golf" nemažai dizaino ir vidaus apdailos elementų yra perėmęs iš prieš pusmetį pasirodžiusio automobilio "Volkswagen Passat CC". Čia gausu ne tik aukštesnei klasei būdingų dizaino, bet ir komforto įrangos elementų, saugumo sistemų, gelbstinčių vairuotojui ir keleiviams.
Taupymo politika
Kurdami naująjį "Golfą" vokiečiai siekė, kad šis automobilis ekonomiškai naudotų degalus ir kuo mažiau terštų aplinką. Gamintojų teigimu, susumavus visų netrukus pasirodysiančiame modelyje montuojamų motorų vidutines degalų sąnaudas pasirodo, kad jos net 28 proc. mažesnės nei ligšiolinių jėgos agregatų, sukančių penktos kartos automobilių "Golf" ratus. Be to, visi naujieji varikliai atitinka "Euro 5" ekologijos reikalavimus.
Pirmą kartą į automobilius "Golf" bus montuojami itin tyliai dirbantys "TDI-Common-Rail" varikliai, kurių pajėgumas nuo 90 iki 170 AG. Europos rinkose automobilis pasirodys su taip pat ekonomiškais ir mažai aplinką teršiančiais 2 l darbinio tūrio 110 ir 140 AG TDI jėgos agregatais. Pastarasis variklis 100 km kelio vidutiniškai sudegina 4,9 l dyzelino, o į aplinką išmeta tik 129 g/km anglies dvideginio. Vėliau gamą papildys ir daugiau dyzelinių galios agregatų.
Teikiantys pirmenybę benzinui turės dar daugiau galimybių pasirinkti. Pradžioje į šeštos kartos automobilius "Golf" bus montuojami 80, 102, 122 arba 160 AG pajėgumo varikliai. Silpniausias 80 AG variklis 100 km kelio sunaudos tik 6,4 l degalų - t. y. 0,5 l mažiau nei dabartinio "Golfo" bazinis variklis, o jo anglies dvideginio emisija yra 149 g/km.
Automobilius su 122 AG ir galingesniais benzininiais motorais nusižiūrėję pirkėjai turės galimybę rinktis 6 arba 7 laipsnių DSG pavarų dėžes. Ši naujovė, 7 pakopų DSG pavarų dėžė, komplektuojama su nauju TSI benzininiu 90 kW arba dyzeliniu TDI 77 kW jėgos agregatu, buvo sutikta itin palankiai ir įvertinta ADAC prizu dar iki nuriedant nuo konvejerio automobiliui "VW Golf VI". Su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže benzininis "VW Golf" 100 km kelio sunaudoja 6,4 l benzino, o su 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže degalų sąnaudos sumažėja net iki 5,9 l šimtui kilometrų.
BMW pažadai
Rudenį BMW automobilių gamą papildysiančiame naujame septintos serijos sedane pirkėjams taip pat bus siūloma daugiau komforto, erdvės ir moderniausių technologijų, užtikrinsiančių vairavimo malonumą ir saugumą. Gamintojų atstovai tikina, kad šis limuzinas bus prestižinės klasės automobilių etalonas.
Kiek ilgesnis bei žemesnis nei pirmtako naujojo septintos serijos BMW automobilio kėbulas ir 8 cm prailginta ratų bazė suteikia jo išvaizdai daugiau sportiškumo ir padidina vidaus erdvę. Elegantiškesnis automobilio dizainas: suapvalintos linijos, žemas, dinamiškai ištemptas siluetas, naujai suprojektuotos modernaus stiliaus BMW grotelės kuria grakštumo įspūdį.
Komfortą vairuotojui užtikrina inovatyvi interjero koncepcija - naudojamos tik pačios aukščiausios kokybės medžiagos. Pagrindinis interjero akcentas - patobulinta "iDrive" automobilio kontrolės sistema su 10,2 colio didelės raiškos skystųjų kristalų ekranu ir mygtukais, kurių funkcijas vairuotojas gali keisti pagal poreikius. Pirmą kartą papildomai galima užsisakyti ir neribotą prieigą prie interneto.
Gaminant naujojo modelio kėbulą - antvožą, duris ir stogą - bei priekinę ir galinę ašis buvo naudojamas aliuminis, todėl automobilis lengvesnis, tvirtesnis ir manevringesnis. Automobilio važiavimo kontrolę lengvina sistema "Dynamic Driving Control", leidžianti pagrindinius dalykus - amortizatorių veikimą, pavarų perjungimo dinamiką, akceleratoriaus darbą ir vairo stiprintuvo funkcijas - reguliuoti keliais mygtukais, pasirinkus keturis režimus.
Automobilyje bus montuojami trys naujos kartos varikliai. "BMW 750i" versijoje suksis galingiausias 8 cilindrų, 4,4 l ir 407 AG variklis su dviem turbinomis, leisiantis automobiliui 100 km/val. greitį pasiekti vos per 5,2 sekundės. Po "BMW 730d" modelio antvožu slėpsis 6 cilindrų, 3 l turbininis dyzelinis variklis, pasieksiantis 245 AG, o "BMW 740i" modelio širdis - 6 cilindrų, 3 l ir 326 AG benzininis motoras.
Visi naujosios septintos serijos BMW varikliai savo klasėje išsiskiria tuo, kad suvartoja neįprastai mažai degalų: vidutinės sąnaudos siekia atitinkamai 11,4 l, 7,2 l ir 9,9 l šimtui kilometrų ir atitinka "Euro 5" aplinkosaugos normas. Prie visų variklių derinama šešių pavarų automatinė pavarų dėžė ir novatoriška jų perjungimo svirties dinamika.
Naujojo septintos serijos BMW automobilio standartinėje arba papildomoje įrangoje įdiegta daugybė naujausių vairuotojo ir keleivių komfortą bei saugumą didinančių technologijų: keturių zonų automatinis oro kondicionavimas, daugiakanalė garso sistema, sėdynės ventiliacija, masažuojamosios sėdynės, padangos defekto indikatorius, greičio palaikymo sistema su ant priekinio lango projektuojamais perspėjimo įtaisais, naktinio matymo sistema, telekomunikacijų ir navigacijos funkcijos sėdint ant užpakalinių sėdynių ir kiti priedai.
Naujausi komentarai