Pasaulinė mada
Sunkvežimiai taip pat būna šiuolaikiški ir gražūs
Didžiausia pasaulio automobilių paroda vyksta ne Paryžiuje ar Niujorke, bet Vokietijos mieste Hanoveryje. Tiesa, ne lengvųjų mašinų, bet autobusų, sunkvežimių, priekabų ir specialiosios technikos. „Poriniais“ metais vykstanti paroda, kaip teigia specialistai, numato krovininių ir keleivinių automobilių mados raidą penkeriems metams iš anksto. Todėl parodoje galima išvysti konceptualiuosius automobilius bei pertvarkytas mašinas.
Namas ant ratų
Mūsų keliams neįprastą sunkvežimių puošybą demonstruoja vilkikai „Scania“ ir „Mercedes“, kuriems tai netrukdo vežioti krovinius. Chromo gausa, papildomi žibintai, piešiniais dekoruotos durelės, o svarbiausia – pailginta kabina išskiria „Scania“ iš kitų vilkikų. Sunkvežimio savininkas sakė, kad mašinos pertvarkymas iš pagrindų jam kainavo 40 tūkst. eurų. Mašinos viduje – du gultai, baras, nedidelė virtuvė, televizorius, užuolaidos.
Įdomiai atrodo žema vilkiko „Mercedes Acros“ važiuoklė ir trumpa bazė – vokiečių firma „Paul Nutzfahrezeuge“ jį perdarė pagal individualų užsakymą. Dėmesį patraukia platūs spoileriai, turintys sumažinti oro pasipriešinimą. Toks pertvarkymas Vokietijoje kainuoja apie 15 tūkst. eurų.
2010 metų vilkikas
Kompanija „Renault Trucks“ nustebino konceptualiuoju automobiliu „Virages“. Kol kas tai – nejudrus maketas, vis dėlto leidžiantis įsivaizduoti galimą „Renault“ sunkvežimių madą. Aptaki kabina, gilios kėbulo briaunos, dėl originalių buferių mažas atstumas nuo kelio paviršiaus – visa tai turi sumažinti oro pasipriešinimą ir degalų vartojimą. Įdomus ir kabinos vidus. Variklis įjungiamas plastikine kortele. Iš prietaisų skydelio automatiškai išsitraukia nedidelė konsolė, kurioje – sulankstoma pavarų dėžės svirtis, o iš esmės – kompiuterio vairalazdė, nes pavarų dėžė valdoma ne mechaniškai, bet kompiuteriu. Vairą taip pat valdo elektronika, nes jis sutapdintas su centriniu valdymo prietaisu, kuris sukasi kartu su vairu.
Nesuderinamos savybės
Sportinis furgonas? Kompanija „Ford“ kartkartėmis parodoms pagamina neįprastų eksponatų, bandydama ne tiek suderinti nesuderinama, kiek patraukti lankytojų dėmesį. Parodoje pristatyta furgono „Transit Connect“ sportinė versija „X press“. Mašinoje sumontuotas 215 AG turbodyzelis, sportinio „Focus RS“ pavarų dėžė, „Brembo“ stabdžiai, 18 colių ratai, „Sparco“ sėdynės ir sportiniai amortizatoriai. Kaip sakoma, idealus automobilis karštų picų vežiotojams.
Naujausi komentarai