Paulius Pleskovas: trečioji vieta Europos čempionate

Paulius Pleskovas: trečioji vieta Europos čempionate

2004-08-31 09:00

Automobilių sportas

Paulius Pleskovas: trečioji vieta Europos čempionate

Klaipėdietis lenktynininkas Paulius Pleskovas Euopos autokroso čempionato, kuris vyko Latvijoje, Bauskės mieste, aštuntajame etape užėmė trečiąją vietą. Pagal finalinio važiavimo rezultatus P. Pleskovas tapo 15-uoju Europos lenktynininku savo – D1 – klasėje.

P. Pleskovas sakė, jog varžybos buvo sunkios, už prizinę vietą teko atkakliai kovoti su 18 varžovų, patyrusiais Latvijos, Rusijos, Čekijos, Vokietijos, Italijos, Slovakijos, Portugalijos lenktynininkais. Sportininkai rungėsi važiuodami lenktynėms parengtais „Ford Puma“, „Toyota Corolla“, „Ford Escort“, „Volkswagen Golf“, „Ford Focus“, „Peugeot 206 VRC“, „Lancia Delta Integra“. „Trasa puiki, 850 m ilgio, kupina greičio ruožų, gana sudėtinga, - sakė lenktynininkas. - Startavau nelabai sėkmingai – klasifikaciniuose važiavimuose užėmiau 8 ir 10 vietas. Prieš finalinį važiavimą sugedo turbinos greitinimo mechanizmas, išryškėjo kiti trūkumai.“ Prieš finalą sportininkas jaudinosi. Tris valandas visi atkakliai ieškojo valdymo bloko gedimų, kuriuos sėkmingai aptiko ir pašalino komandos elektronikos specialistas.

Kova už prizines vietas buvo įtempta, kai kurie lenktynininkai, pasak P. Pleskovo, nevengė neleistinų metodų. „Buvo diskvalifikuotas lenktynininkas, įsirėžęs į lietuvio iš Šakių automobilį. Pasitaikė ir kitokių pavojingų situacijų“, - prisiminė kovą P. Pleskovas. Pirmąją vietą užėmė Aldis Zebargsas iš Latvijos, antrąją – lenktynininkas iš Rusijos Airatas Šaimijevas.

Pasak klaipėdiečio lenktynininko, sėkmė priklausė ir nuo naujo sportinio automobilio, kuris buvo pagamintas prieš pat Bauskės žiedines lenktynemes. „Automobilį gamino pusmetį – nuo vasario iki liepos, - sakė P. Pleskovas. - Pagrindu buvo paimtas „Ford Puma“, iš kurio liko tik stogas, dalis dugno, vairuotojo durelės, priekinis stiklas. Visa kita pagaminome ir pritaikėme patys.“

Buvo įstatytas „Ford Coswart“ 2 l tūrio ir apie 320 AG variklis, sportinė pakaba, turbina, aušinimo, variklio valdymo sistemos ir kita. Sumontuoti 18 colių ratai. Iš plastiko pagaminti sparnai, dangčiai, keleivio durelės, langai – iš organinio stiklo. Įstatytas naujas dugnas, kardaninio veleno „tunelis“. Svarbiausia – automobilis su priekiniais varomaisiais ratais tapo automobiliu su galiniais varomaisiais ratais.

Pasak garsaus lenktynininko Vlado Pleskovo, P. Pleskovo tėvo, iš esmės teko gaminti daugiau kaip 90 proc. naują automobilį. „Ford Puma“ pasirinkome todėl, kad šis automobilis dažnai naudojamas automobilių sporte. Šiose varžybose dalyvavo dvi pumos, tiesa, su galingesniais varikliais, viena – 500 AG. Manau, jog pagaminome puikų automobilį – užsienio lenktynininkai dažnai prieidavo ir fotografuodavo automobilio detales. Tai jau trečias mūsų sukonstruotas ir pagamintas automobilis“, - sakė V. Pleskovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų