Niurburgringo rekordininkas „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ – jau Lietuvoje

  • Teksto dydis:

Rekordiniu greičiu Niurburgringo trasos ratą įveikęs „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ pasiekė Lietuvą.

Perlo baltumo „Trophy“ žymomis papuoštas modelis, atkeliavęs į „Sostena“ saloną Vilniuje, yra 420-asis iš 500, kuriuos „Renault Sport“ divizija pagamino iš viso.

Anot Egidijaus Gončarovo, bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdomojo direktoriaus, „Megane R.S. 275 Trophy“ - ypatingas automobilis, mat tinkamas visiems gyvenimo atvejams. „Juo gali nuvežti į darželį ar mokyklą vaikus, ramiai važinėti kasdien, o savaitgalį įsijungti „Race“ režimą ir keliauti į lenktynių trasą“, – apibūdina grynakraujį žiedinėms lenktynėms skirtą automobilį E. Gončarovas.

„Megane R.S. 275 Trophy-R“ pačią sudėtingiausią lenktynių trasą – Niurburgringą - įveikė greičiau nei per 8 minutes. Dvivietį sportinį modelį į priekį gynė 2 l darbinio tūrio 4 cilindrų 275 AG generuojantis turbobenzininis variklis. Identiškas agregatas sumontuotas ir Lietuvą pasiekusiame modelyje.

Maksimalią galią „Trophy“ modelis pasiekia variklio sūkiams išaugus iki 5500 apsisukimų per minutę. 360 Nm sukimo momentas juntamas itin plačiame variklio sūkių diapazone – nuo 3000 iki 5000 sūkių per minutę. Bendrovės „Sostena“, įgalioto „Renault“ partnerio Lietuvoje, atstovai aiškina, kad būtent toks galios pasiskirstymas automobiliui leidžia labai tolygiai įveikti žiedinę trasą ir „įvežti“ geriausius laikus.

Visi 500 modelio vienetų komplektuojami su „Cup“ važiuokle, turinčia riboto slydimo diferencialą, o 19 colių skersmens ratų tarpvėžė kiek platesnė, kas automobiliui suteikia stabilumo įveikiant net itin staigius posūkius. Ribotos laidos „Renault“ modelis gali būti komplektuojamas su „Öhlins Road & Track“ reguliuojamais amortizatoriais, paverčiančiais „Trophy“ pakabą dar sportiškesne ir standesne. Kraują užvirti priverčiantis variklio gausmas girdimas per „Akrapovič“ kurtą išmetimo sistemą iš titano. Ši, priklausomai nuo važiavimo tempo ir stiliaus, leidžia mėgautis ir tyliu riedėjimu miesto gatvėmis, ir variklio riaumojimu lenktynių trasoje.

Automobilio salone akį džiugina „Alcantara“ odos apdaila. Ja aptrauktas ir vairas, ir stovėjimo stabdžio svirtis. Apie sportiškumą, slypintį genuose, byloja per priekinę konsolę einanti raudona linija, raudoni saugos diržai bei raudonomis siūlėmis sutvirtintos apdailos detalės. Interjero dizainą pagyvina anglies pluoštą primenantys apdailos elementai.
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“ priekyje montuojamos sportinės sėdynės, su didelėmis šoninėmis atramomis ir reguliuojamu atlošo kampu. Automobilio gale keleivių patogumui skirtos įprastos minkštos odos sėdynės.

Pirmieji išskirtinių sportinių automobilių gerbėjai ir automobilių sporto entuziastai išbandę „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ jau spėjo susižavėti šio modelio sportiškumu, itin tiksliu ir aštriu važiavimu, keliamais pojūčiais bei galimybe automobilį idealiai pritaikyti kasdienai. Įgaliotieji „Renault“ atstovai Lietuvoje „Sostena“ neabejoja, kad tokių pat pojūčių gali tikėtis ir tie, kurie automobilį išbandys Lietuvoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių