- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
-
Renault Megane R.S. 275 Trophy
Rekordiniu greičiu Niurburgringo trasos ratą įveikęs „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ pasiekė Lietuvą.
Perlo baltumo „Trophy“ žymomis papuoštas modelis, atkeliavęs į „Sostena“ saloną Vilniuje, yra 420-asis iš 500, kuriuos „Renault Sport“ divizija pagamino iš viso.
Anot Egidijaus Gončarovo, bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdomojo direktoriaus, „Megane R.S. 275 Trophy“ - ypatingas automobilis, mat tinkamas visiems gyvenimo atvejams. „Juo gali nuvežti į darželį ar mokyklą vaikus, ramiai važinėti kasdien, o savaitgalį įsijungti „Race“ režimą ir keliauti į lenktynių trasą“, – apibūdina grynakraujį žiedinėms lenktynėms skirtą automobilį E. Gončarovas.
„Megane R.S. 275 Trophy-R“ pačią sudėtingiausią lenktynių trasą – Niurburgringą - įveikė greičiau nei per 8 minutes. Dvivietį sportinį modelį į priekį gynė 2 l darbinio tūrio 4 cilindrų 275 AG generuojantis turbobenzininis variklis. Identiškas agregatas sumontuotas ir Lietuvą pasiekusiame modelyje.
Maksimalią galią „Trophy“ modelis pasiekia variklio sūkiams išaugus iki 5500 apsisukimų per minutę. 360 Nm sukimo momentas juntamas itin plačiame variklio sūkių diapazone – nuo 3000 iki 5000 sūkių per minutę. Bendrovės „Sostena“, įgalioto „Renault“ partnerio Lietuvoje, atstovai aiškina, kad būtent toks galios pasiskirstymas automobiliui leidžia labai tolygiai įveikti žiedinę trasą ir „įvežti“ geriausius laikus.
Visi 500 modelio vienetų komplektuojami su „Cup“ važiuokle, turinčia riboto slydimo diferencialą, o 19 colių skersmens ratų tarpvėžė kiek platesnė, kas automobiliui suteikia stabilumo įveikiant net itin staigius posūkius. Ribotos laidos „Renault“ modelis gali būti komplektuojamas su „Öhlins Road & Track“ reguliuojamais amortizatoriais, paverčiančiais „Trophy“ pakabą dar sportiškesne ir standesne. Kraują užvirti priverčiantis variklio gausmas girdimas per „Akrapovič“ kurtą išmetimo sistemą iš titano. Ši, priklausomai nuo važiavimo tempo ir stiliaus, leidžia mėgautis ir tyliu riedėjimu miesto gatvėmis, ir variklio riaumojimu lenktynių trasoje.
Automobilio salone akį džiugina „Alcantara“ odos apdaila. Ja aptrauktas ir vairas, ir stovėjimo stabdžio svirtis. Apie sportiškumą, slypintį genuose, byloja per priekinę konsolę einanti raudona linija, raudoni saugos diržai bei raudonomis siūlėmis sutvirtintos apdailos detalės. Interjero dizainą pagyvina anglies pluoštą primenantys apdailos elementai.
„Renault Megane R.S. 275 Trophy“ priekyje montuojamos sportinės sėdynės, su didelėmis šoninėmis atramomis ir reguliuojamu atlošo kampu. Automobilio gale keleivių patogumui skirtos įprastos minkštos odos sėdynės.
Pirmieji išskirtinių sportinių automobilių gerbėjai ir automobilių sporto entuziastai išbandę „Renault Megane R.S. 275 Trophy“ jau spėjo susižavėti šio modelio sportiškumu, itin tiksliu ir aštriu važiavimu, keliamais pojūčiais bei galimybe automobilį idealiai pritaikyti kasdienai. Įgaliotieji „Renault“ atstovai Lietuvoje „Sostena“ neabejoja, kad tokių pat pojūčių gali tikėtis ir tie, kurie automobilį išbandys Lietuvoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Rinkos pulsas: metų rezultatai ir lūkesčiai1
Per 2024-uosius Lietuvoje įregistruoti 1 853 elektromobiliai, Lenkijoje – daugiau kaip 68 tūkst., Norvegijoje – 114,4 tūkst. ...
-
„Regitra“ išplėtė paslaugų spektrą2
Atsižvelgta į klientų poreikius: nuo šiol „Regitroje“ tarptautinį vairuotojo pažymėjimą bus galima užsisakyti skubos tvarka, o informaciją apie asmeninius duomenis gauti telefonu. ...
-
Policija atskleidė, ką planuoja14
Šį mėnesį Lietuvos policijos dėmesys bus sutelktas į vairuotojų blaivumą, pavojingą ir chuliganišką vairavimą, matomumą gerinančių saugos priemonių – atšvaitų – naudojimą tamsiuoju paros metu. ...
-
Kviečia pažinti istoriją, išbandyti kelininko profesiją1
„Tikime, kad muziejus taps ne tik svarbiu edukaciniu centru, bet ir erdve, kurioje lankytojai galės tiesiogiai pažinti kelių sektoriaus evoliuciją ir inovacijas“ – teigė „Kelių priežiūros“ generalinis direktorius dr. Audri...
-
Žiemos išbandymai – ir kėbului, ir akumuliatoriui1
2025-ųjų pirmąją savaitę dosniai iškritęs sniegas priminė apie žiemiškus rūpesčius. Šaltasis sezonas yra sudėtingiausias laikotarpis vairuotojams. Sniego, drėgmės ir druskų poveikis tampa lakmuso popierėliu tiek automobilio ...
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?14
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...