- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
-
Nauji „Porsche 911 GTS“ modeliai – daugiau galios ir įspūdžio
„Porsche 911“ modelių gama didėja – ją papildo 5 nauji GTS modeliai, kurie išsiskiria didesne galia ir dinamiško važiavimo ypatybėmis, unikaliais kėbulo ir interjero apdailos akcentais. GTS gamą sudaro šie modeliai: galiniais ratais varomo „911 Carrera GTS“ ir keturiais ratais varomo „911 Carrera 4 GTS“ kupė ir kabrioleto versijos, taip pat keturiais ratais varomas „911 Targa 4 GTS“.
Naujuose GTS modeliuose panaudotas 3 litrų darbinio tūrio opozicinis variklis su nauja turbina, padidinančia galią iki 331 KW (450 AG). Palyginti su „911 Carrera S“ modelio išvystoma galia, šio variklio galia yra didesnė 22 kW (30 AG), jis taip pat išvysto 15 kW (20 AG) didesnę galią už ankstesniuosius GTS modelius. Variklis išvysto 550 Nm sukimo momentą (2150-5000 sūkių per minutę diapazone) ir užtikrina dar geresnę akceleraciją.
GTS modeliuose variklis standartiškai komplektuojamas su mechanine septynių laipsnių greičių dėže, taip pat galima užsisakyti automatinę „Porsche Doppelkupplung“ (PDK) greičių dėžę. Šie modeliai aprūpinti standartine adaptyviąja pakabos valdymo sistema „Porsche Active Suspension Management“ (PASM). Be to, galiniais ir keturiais ratais varomi GTS kupė modeliai turi sportinę PASM pakabos versiją, kuri pažemina automobilio kėbulą 10 mm.
Greičiausiu įsibėgėjimu išsiskiria „911 Carrera 4 GTS“ kupė versija. Šis modelis su automatine PDK greičių dėže ir standartiniu „Sport Chrono Package“ paketu 100 km/val. greitį išvysto per 3,6 sekundės. Maksimalus visų GTS modelių išvystomas greitis siekia daugiau kaip 300 km/val., o greičiausias automobilis yra galiniais ratais varomas kupė „911 Carrera GTS“ su mechanine greičių dėže, galintis pasiekti 312 km/val. maksimalų greitį.
Nepaisant padidėjusios galios, GTS modelių degalų suvartojimas išlieka praktiškai nepakitęs. Pavyzdžiui, vidutinės „911 Porsche GTS“ su PDK greičių dėže degalų sąnaudos sudaro vos 8,3 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 188 g/km.
Naujieji GTS modeliai išsiskiria ne tik techninėmis naujovėmis, bet ir savo dizainu – visuose modeliuose naudojama plati visų varančiųjų ratų kėbulo bazė, todėl net ir galiniais ratais varomų modelių kėbulo plotis siekia 1852 mm. Nauji „Sport Design“ elementai pabrėžia sportišką šių modelių charakterį. Automobilio priekis optimizuotas mažesniam oro pasipriešinimui. Pažemintas priekinis aptakas ir ilgesnis galinio aptako tęsinys, palyginti su „911 Carrera S“ modeliais, sukuria daugiau prispaudžiamosios jėgos ir užtikrina geresnes dinamines ypatybes.
Tokie GTS modelių galinės dalies dizaino elementai kaip tamsinti galiniai žibintai, tamsaus chromo oro įsiurbimo angos grotelės ir per kėbulo centrą išvesti du sportinės išmetimo sistemos antgaliai kuria išskirtinį įspūdį. Sportiškos išvaizdos veidrodėliai, tamsaus atspalvio 20 colių skersmens ratlankiai su centriniu tvirtinimu ir GTS logotipai traukia dėmesį žvelgiant į šiuos automobilius iš šono. Unikalus „Targa“ modelio akcentas – pirmą kartą panaudotas juodos spalvos stogo rėmas.
GTS genai aptinkami ir šių modelių interjere. Centrinis priekinės panelės akcentas – „Sport Chrono Package“ chronometras. Modeliuose naudojamos „Sports seats Plus“ sėdynės iš „Alcantara“ medžiagos su galvos atlošuose išsiuvinėtais GTS logotipais ir naujo tipo siūlėmis. „Alcantara“ medžiaga taip pat apsiūtas vairas, priekinė konsolė ir porankiai.
Specialiai naujiesiems GTS modeliams patobulinta „Porsche Track Precision“ programėlė. Ji turi automatinę įrašymo funkciją, vėliau visus važiavimo duomenis leidžia peržiūrėti ir analizuoti išmaniajame telefone.
„911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ kupė modelių kaina siekia 126 543 ir 134 045 eurų, „911 Carrera GTS“ ir „911 Carrera 4 GTS“ kabrioletų kaina siekia 139 853 ir 147 355 eurų, „911 Targa 4 GTS“ kaina – 147 655 eurų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„AutoTyrimai“: naujų lengvųjų automobilių balandį – 15 proc. daugiau
Naujų lengvųjų automobilių Lietuvoje balandį įregistruota 15 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?9
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...
-
Nusprendė sudrausminti triukšmadarius: už garso viršijimą – techninės apžiūros anuliavimas?15
Alytuje garsiai varikliai griaudžia ne tik dieną, bet ir naktimis, todėl pareigūnai ėmėsi drausminimo priemonių – garso matuoklių. ...
-
Rygos automobilių muziejuje naujas eksponatas – perpjautas, bet važiuojantis
Rygos automobilių muziejus pasipildė neįprastu eksponatu – per pusę perpjautu antros kartos „Nissan Leaf“ elektromobiliu. Ką apynaujis, 2018 m. pagamintas automobilis veikia senovinių, klasikinių ir istorinę reikšmę turinči...
-
Švaresnio transporto link: Lietuva turi didelių rezervų1
ES valstybėms ieškant kelių, kaip sparčiai sumažinti transporto taršą, Lietuvos specialistai beda pirštu į žemai kabantį vaisių, kurį nuraškius vienu judesiu galima pasiekti bent dalį norimų rezultatų. ...
-
Kauniečio svajonė – vairuoti skandalingą „Tesla“ šedevrą23
Elektrinis monstras, turėjęs tapti „Tesla“ koncerno kūrybos viršūne, sulaukia vis daugiau apkalbų ir kritikos. Tačiau net ir kandžiausi atsiliepimai nemažina ažiotažo dėl pirmojo elektrinio sportinio visureigio „Cybertruck&l...