Gražiausi serijiniai automobiliai: už ką mokami pinigų maišai? Pereiti į pagrindinį turinį

Gražiausi serijiniai automobiliai: už ką mokami pinigų maišai?

2025-03-09 23:00 kauno.diena.lt inf.

Sakoma, kad kiekvienai pelėdai savas pelėdžiukas gražiausias. Kai kuriems transporto savininkams ši patarlė taip pat puikiai tinka. Tiesa, automobilių grožis yra subjektyvus, nes juos vertinančių skonis labai skiriasi.

Lyderis: „Ferrari 812 Superfast“ buvo pristatytas kaip galingiausias ir greičiausias itališko „žirgyno“ serijinis automobilis. Lyderis: „Ferrari 812 Superfast“ buvo pristatytas kaip galingiausias ir greičiausias itališko „žirgyno“ serijinis automobilis. Lyderis: „Ferrari 812 Superfast“ buvo pristatytas kaip galingiausias ir greičiausias itališko „žirgyno“ serijinis automobilis. Lyderis: „Ferrari 812 Superfast“ buvo pristatytas kaip galingiausias ir greičiausias itališko „žirgyno“ serijinis automobilis.

Kriterijai – subjektyvūs

Dažnas važinėjame automobiliu, kurį mėgstame dėl pragmatiškų priežasčių. Galbūt mūsų pasirinktas modelis yra labai komfortiškas, gal retai gendantis, o gal tiesiog kitų kaina mums neįkandama.

Nemenkas vairuotojų būrys didžiausią dėmesį teikia automobilio estetikai. Juk taip smagu kasdien išėjus į lauką sėsti į savo svajonių bolidą. Bėda, kad neretai toks grožis kainuoja gerokai daugiau, nei leidžia mūsų piniginė.

Vis dėlto svajoti niekas neuždraus. Ypač jei nusižiūrėtas modelis užima ypatingą vietą ne tik mūsų, bet ir daugelio automobilių entuziastų širdyse. Juk gražūs daiktai turi ne vien praktinę paskirtį, bet ir kuria emocijas.

Tokie ratuoti meno kūriniai priverčia žmones sustoti ir pasigrožėti jais. Be to, jie atspindi ir pažangiausias technologijas. Šiame straipsnyje apžvelgiama dešimt gražiausių pasaulio serijinių automobilių, kurie pelnė pripažinimą dėl savo nepriekaištingo dizaino.

C. Ronaldo numylėtinis

„Ferrari 812 Superfast“ buvo pristatytas 2017 m. kaip galingiausias ir greičiausias itališko „žirgyno“ serijinis automobilis. Tačiau šio modelio istorija prasidėjo kiek anksčiau – nuo 2014 m., kai buvo paskelbtas 2015 m. „Ferrari F12berlinetta“ įpėdinis.

„812 Superfast“ sujungė klasikinę „Ferrari“ eleganciją su šiuolaikinėmis dizaino tendencijomis. Išskirtiniu priekiniu buferiu, ilgintu variklio dangčiu, ryškiomis ir grakščiomis linijomis padabintas modelis nepaliko abejingų. Be to, šis bolidas gali pasiekti net 800 arklio galių (AG) galingumą, todėl yra ne tik dizaino, bet ir techninis šedevras. O šedevrai nemažai kainuoja. „812 Superfast“ pradinė pardavimo kaina buvo apie 335 tūkst. JAV dolerių.

Tarp garsenybių, kurių garaže puikuojasi šis galiūnas, pirmiausia paminėtinas Cristiano Ronaldo. Saudo Arabijoje milžiniškus honorarus gaunanti Portugalijos futbolo žvaigždė žinoma dėl savo pomėgio „Ferrari“ markei, o „812 Superfast“ – vienas jo mėgstamiausių modelių. „Supergreita“ kartais būna ir socialinės žiniasklaidos ikona Kylie Jenner, ne kartą užfiksuota vairuojanti būtent šį raudonskruostį gražuolį.

Kerai: „Aston Martin DB11“ spinduliuoja prabangą, bet drauge stulbina savo elegancija. / „Scanpix“ nuotr.

Jameso Bondo automobilis

2016 m. Ženevos automobilių parodos lankytojai pirmą sykį išvydo „Aston Martin DB11“. Britų automobilių pramonės pasididžiavimas, pradėjęs naują markės erą po garsiojo DB9, savo išvaizda pakirto kojas ne vienam entuziastui.

„Aston Martin DB11“ atspindi britų prabangą, bet drauge stulbina savo elegancija. Jo unikali kombinacija, derinant lenktas linijas ir sportišką dizainą, sukuria universalumo įspūdį. Jis tarnauja tiek kaip solidus kasdienis automobilis, tiek kaip parodos eksponatas. Masyvios išskirtinės priekinės grotelės ir aukštos kokybės kėbulas, pagamintas iš aliuminio, suteikia jam itin prabangų ir elegantišką įvaizdį. DB11 dėl 503 AG variklio turi rimtą galios atsargą, o jo kaina nedaug viršija 200 tūkst. JAV dolerių.

Kas gi vairuoja šį britų klasikos šedevrą? Žinoma, britai! Pirmiausia –  Danielis Craigas, suvaidinęs superagentą Jamesą Bondą. Ir neatsitiktinai – „Aston Martin“ buvo glaudžiai susijęs su 007 filmų franšize. Mielai prie šio „laivo“ šturvalo sėda ir Anglijos futbolo legenda Davidas Beckhamas.

„Jaguar“ paskelbė, kad šis modelis bus vienas paskutiniųjų, pagamintų prieš įvedant griežtesnius emisijų reikalavimus Europoje.

Sportinė ikona

Vokiškojo „Porsche 911“ istorija neatsiejama nuo automobilių industrijos paveldo. Naujausia serija 992, dienos šviesą išvydusi 2018 m., tapo viena laukiamiausių per pastaruosius kelis dešimtmečius.

Tai buvo pirmas kartas, kai Vokietijos koncernas, atsižvelgdamas į pasikeitusias rinkos tendencijas, įtraukė gerokai daugiau technologijų, kad pateisintų šiuolaikinių vairuotojų lūkesčius.

„Porsche 911“ puikiai derina modernumą su klasikiniu dizainu. Nuo pat savo atsiradimo 1964 m. iki šių dienų šis modelis išlaikė unikalų žavesį. Naujausia 992 serija išsiskiria ryškiais, bet kartu ir santūriais dizaino elementais, dar labiau išryškinančiais jos sportiškumą.

Plataus, žemo kėbulo formos su švelniomis linijomis ir šviesos diodų (LED) žibintais padeda geriau suvokti 922 aerodinaminę struktūrą. Kaip ir pirmtakai, „Porsche“ 922 pasižymi sportišku charakteriu, puikiu valdymu ir galingu varikliu. Už šį svajonių pirkinį pakaktų atseikėti ne tiek ir daug – nuo 100 tūkst. JAV dolerių. Tokia kaina tikrai įkandama garsenybėms, tarp kurių yra žymi socialinės žiniasklaidos veikėja Kim Kardashian.

Trauka: net Britanijos princas Williamas neatsispyrė išbandyti greičio monstrą „McLaren 720S“. / „Scanpix“ nuotr.

Laukinis jaguaras

Dar vienas britų atstovas dešimtuke – „Jaguar F-Type“. 2013 m. „Jaguar“ paskelbė, kad šis modelis bus vienas paskutiniųjų, pagamintų prieš įvedant griežtesnius emisijų reikalavimus Europoje. Dėl to užsakymų buvo tiek daug, kad kai kurie klientai jo laukė daugiau nei metus.

Puikiomis vairavimo savybėmis pasižymintis „F-Type“ yra elegantiškas, bet drauge ir itin sportiškas automobilis. Kiekvienas modelio kampas ir linija buvo kruopščiai parinkti, kad sukurtų dinamišką, tačiau harmoningą išvaizdą. „F-Type“ išsiskiria savo priekine dalimi, kurioje dominuoja ryškios ir net agresyviai atrodančios grotelės, išskirtiniai žibintai. Bolide sumontuotas galingas 5,0 l V8 variklis, kurio galia siekia net 575 AG. Jis vertinamas kaip tikras anglų rafinuotumo ir sportinės sielos derinys. Kaina, priklausomai nuo konfigūracijos, svyruoja nuo 60 iki 110 tūkst. JAV dolerių.

Šį laukinį „jaguarą“ sutramdė Holivudo superžvaigždė Willas Smithas, pagarsėjęs greitų ir stilingų automobilių pomėgiu.

Išgarsino vagystė

2014 m. Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Maserati Alfieri“ koncepcinis modelis iškart tapo tikra sensacija. Susidūrę su tokiu ažiotažu kūrėjai debiutantą nedelsiant perdavė masinei gamybai.

Legendinio italų inžinieriaus Alfieri Maserati, vieno iš gausaus brolių Maserati būrio, vardu pavadintas modelis sujungė subtilų itališką mados pojūtį ir itališką temperamentą. Automobilio priekis išsiskiria masyviu sportišku buferiu, o galinė dalis su plačiais ratlankiais ir žemomis šoninėmis linijomis sukuria dinamišką, tačiau drauge ir elegantišką išvaizdą.

Su 3 l V6 varikliu „italas“ nėra pats greičiausias lenktynių trasoje, bet už jo žavesį, papildytą retomis technologinėmis savybėmis, pirkėjai negaili nuo 120 iki 150 tūkst. JAV dolerių.

Panašiam, gal kiek brangesniam kainos segmentui priskiriamas BMW Z8. Gaminti pradėtas amžių sandūroje – 1999 m., jis greitai tapo kolekcininkų taikiniu. Jie tuoj pat sumojo, kad šis technikos šedevras taps pelninga ilgalaike investicija.

Vienas pirmųjų pagamintų BMW Z8 modelių priklausė garsiam britų automobilių kolekcininkui ir verslininkui Edwardui Walshe. Jis turėjo įspūdingą automobilių parką, iš kurio 2002 m. jo Z8 dingo. Tai tapo viena garsiausių automobilio vagystės istorijų. Kai savininkui pavyko bolidą atgauti, jo vertė buvo netgi pakilusi dėl žiniasklaidoje sukelto triukšmo.

Z8, įkvėptas legendinio BMW 507, harmoningai suliejo modernų dizainą su retro elementais. 4,9 l V8 variklis generuoja 400 AG ir užtikrina nepriekaištingą našumą. Holivudo vyriškumo etalonai Clintas Eastwoodas ir Tomas Hanksas už Z8 nepagailėjo nuo 140 iki 200 tūkst. JAV dolerių.

Naujovė: limuzinų gamintojas „Rolls-Royce“ sukonstravo pirmąjį per daugiau nei 40 metų šios markės kupė „Wraith“ . / „Scanpix“ nuotr.

Pirko be kainos

Kiek kito lygio atstovas – „Lamborghini Huracan Evo“. 2019 m. atnaujintą originalaus „Huracan“ modelio variantą su priedu „Evo“, reiškiantį evoliuciją, greitai išgraibstė garsenybės ir superautomobilių mėgėjai.

„Uraganą“ žmonės pirko net nežinodami galutinės kainos ir techninių duomenų. Mat daugelis šių modelių buvo užsakyti dar prieš paskelbiant tikslius duomenis. Sumokėję 260 tūkst. dolerių pirkėjai kantriai laukė net šešis mėnesius. Turtingiausiu visų laikų boksininku vadinamas Floydas Mayweatheris gali paliudyti, kad laukti buvo verta. „Evo“ pamėgęs amerikietis savo garaže turi ir keletą kitų „Lamborghini“ modelių.

Šis tobulas sportinis automobilis, varomas 5,2 l V10 varikliu, kurio galia siekia 640 AG, išvysto stulbinantį greitį. „Evo“ pasižymi aerodinaminiais sprendimais, todėl automobilis ne tik atrodo greitas, bet ir yra itin efektyvus. Galinė dalis su dideliu vėjo nukreipikliu ir išskirtiniu išmetimo vamzdžių dizainu dar labiau pabrėžia jo sportinį pobūdį.

Greičio mėgėjams į širdį krito ir „McLaren 720S“. 2017 m. iš užsklandos išlindęs naujokas iškart tapo svarbiausia superautomobilių pasaulio naujiena. Kodėl?

„McLaren 720S“ ne tik užtikrina neįtikimą greitį, bet ir žavi savo išskirtiniu, futuristiniu dizainu. Jo gražios linijos yra pažangios aerodinaminiu požiūriu. Su 720 AG varikliu ir novatoriškomis technologijomis „McLaren 720S“ pasižymi puikiu valdymu ir stulbinama išvaizda.

Nenuostabu, kad apie 300 tūkst. JAV dolerių vertės „McLaren 720S“ buvo įtrauktas į daugelį filmų ir reklamų, įskaitant garsiąją „Fast & Furious“ filmų, franšizę.

„Uraganą“ žmonės pirko net nežinodami galutinės kainos ir techninių duomenų.

Karališkas pasirinkimas

Apžvalgos pabaigoje – dar du britai. Tiesa, dar prabangesni nei anksčiau minėti jų tėvynainiai.

2003 m. „Bentley Continental GT“ sujungė konservatyvias šios markės tradicijas su sportinių automobilių pasauliu. Šis modelis buvo populiarus, o 2011 m. atnaujintos versijos pirkėjams teko palūkėti iki aštuonių mėnesių net ir turint atliekamus 250–300 tūkst. dolerių.

„Continental GT“ išlaikė klasikines rafinuotas „Bentley“ dizaino linijas, tačiau įkūnijo ir sportinį charakterį. Varomas 4 l V8 varikliu, kurio galia siekia 542 AG, jis sugeba pasiekti solidžių greičio rezultatų tiek tiesiame kelyje, tiek posūkiuose. Kalbant apie prestižą, užtenka paminėti, kad GT savo kelionėms naudojo karalienė Elžbieta II.

Na, o jei turite gerokai daugiau nei 300 tūkst., jūsų dėmesiui – „Rolls-Royce Wraith“. Prašmatnių limuzinų gamintojai 2013 m. sukonstravo pirmąjį per daugiau nei 40 metų šios markės kupė. Automobilis sukelia prabangos ir išskirtinumo jausmą, o jo įspūdinga išvaizda slepia pažangiomis technologijomis knibždantį vidų. Su 6,6 l V12 varikliu, kuris generuoja 624 AG, „Wraith“ yra sunkiai pralenkiamas kelyje.

Automobilio statusą labai pakėlė vienas pirmųjų jo pirkėjų – garsus muzikos prodiuseris Jay-Z. Kai jis pasidalijo savo nuotraukomis ir pasakojimu apie šio kupė pranašumus, „Wraith“ populiarumas šovė į viršų, ypač tarp itin turtingų žymių žmonių. Tokių kaip Amerikos televizijos legenda Oprah Winfrey.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų