FIAT grįžta į Klaipėdą

FIAT grįžta į Klaipėdą

2004-11-23 09:00

Naujovės

FIAT grįžta į Klaipėdą

FIAT ypač akcentuoja kompaktiškus automobilius bei krovinines ir keleivines mašinas.

Po kelių nesėkmingų bandymų įsitvirtinti uostamiesčio naujų mašinų rinkoje bandyta tai padaryti dar kartą. Šį kartą to ėmėsi Vilniaus bendrovė „Autobravo“, kuri mažiau nei prieš metus tapo oficialia FIAT, „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ markių automobilių atstove Lietuvoje.

Per dešimt 2004 metų mėnesių bendrovė Lietuvoje pardavė 246 FIAT automobilius, o iki metų pabaigos ketina parduoti 300 mašinų. Palyginti su kitų kompanijų rodikliais, tai mažai, tačiau, atsižvelgiant į šios markės automobilių paklausos mažėjimą Lietuvoje amžių sandūroje, šis rodiklis visai neblogas. Mūsų šalyje fiatai nebuvo populiarūs dėl kelių priežasčių. Beje, kitose ES šalyse taip pat šios markės prekyba pastebimai sumažėjo. Pirma, praėjusio dešimtmečio viduryje pablogėjo automobilių surinkimo kokybė. Antra, krizės ištiktas koncernas negalėjo sukurti bestselerio, aiškaus prekybos lyderio, kaip šeštąjį dešimtmetį „FIAT 500“, kurių pasaulyje parduota 10 mln.

„Šiandien FIAT – visiškai kitas automobilis nei prieš 10 metų, - sakė Asta Bagdonavičienė, bendrovės „Autobravo“ direktorė. - Pagerėjo rinkimo kokybė, atsirado naujų perspektyvių modelių.“ Kalbėdama apie nesėkmingus fiatų bandymus įsitvirtinti praėjusio dešimtmečio Lietuvos rinkoje, A. Bagdonavičienė minėjo ir tam tikras tuometines prekybos šiais automobiliais vadybos spragas. „FIAT Group“ dideles viltis sieja su naujos kartos automobiliu „FIAT Panda“. „Šis „2004 metų automobilis“ užpildys pigių, bet geros kokybės kompaktiškos klasės automobilių, kurie labai populiarūs Europoje, nišą, - sakė direktorė. - Netrukus Lietuvoje pasirodys „Panda“ versija su visais varomaisiais ratais, iš kurios taip pat daug tikimės.“

„Autobravo“ prekiauja ne tik fiatais, bet ir kitais koncerno „FIAT Group“ automobiliais: „Lancia“, „Alfa Romeo“. Ar skirtingi vienos pramoninės grupės automobiliai konkuruos tarpusavyje? A. Bagdonienės nuomone, vargu, nes automobiliai skiriasi ir kainomis, ir stiliumi. Šiuo metu „Autobravo“ pardavė tik kelis „Lancia“ automobilius. Reikia pripažinti, jog kai kurie „FIAT Group“ modeliai Lietuvoje nepakankamai „įsukti“. Be to, kompaktinės klasės „Lancia“ kainuoja brangiau nei tos pačios klasės „Fiat“.

Bendrovė „Autobravo“ Klaipėdoje neturi savo techninio centro. Mūsų regione FIAT automobilius aptarnaus bendrovė „Klaipėdos Eoltas“. Šiuo metu „Autobravo“ dar tik kuria atstovybę uostamiestyje. Vis dėlto pirmieji fiatai jau parduoti. Pasak A. Bagdonavičienės, pirmieji naujųjų „Panda“ pirkėjai – seni FIAT markės gerbėjai, tikintys, kad italų koncernas pagaliau pradėjo gaminti geros kokybės mašinas. Jau atsirado pirkėjų, kurie nori įsigyti „FIAT Panda“ versiją su visais varomaisiais ratais. 2005 metais „Autobravo“ planuoja parduoti apie 480 itališkų automobilių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų