Eilė prie naujosios „Škoda Oktavia“

Eilė prie naujosios „Škoda Oktavia“

2004-11-09 09:00

Naujovės

Eilė prie naujosios „Škoda Oktavia“

Naujas „Škoda Oktavia“ modelis gaminamas kartu su ankstesniuoju. Tai kelia susidomėjimą ir tam tikrą pagarbą gamintojui. Todėl, sėdėdami naujojoje oktavijoje, nenoromis lyginame ją su ankstesniąja. Pasak bendrovės „Hokla“ komercijos direktoriaus Edmundo Galvono, Klaipėdoje jau susidarė norinčiųjų įsigyti vokiečių ir čekų koncerno naujovę eilė. „Prie blogo automobilio eilės nesirikiuoja, ar ne?“ - klausė E. Galvonas.

Be abejonės, besidominčius naująja mašina pirmiausiai traukia solidi išvaizda ir vokiškos šaknys. Pirmojoje „Oktavia“ kartoje buvo žymus protėvis - „Volkswagen Golf“ (pirmojoje oktavijoje keleiviams gale taip pat buvo ankšta), o antroji karta – erdvesnio „Passat“ giminaitė. Dar 1997 metais sukurtas automobilis 2001-aisiais buvo atnaujintas. Pakeista komplektuotė, prietaisų skydelis, sustiprintas kėbulas. Išsėmę atnaujinimo galimybes, 2004 metais konstruktoriai sukūrė visiškai naują modelį – su kita platforma, kitokia pakaba ir varikliu.

Naujoji oktavija erdvesnė. Gale keleiviai jaučiasi patogiau. Dėl giliai įleistų variklio dangčio, priekinio sparno briaunų siluetas tapo veržlesnis. Stilingesni žibintai. Mašina atrodo aukštesnės klasės. Reikia pripažinti, kad perimamumas išliko, išvaizda radikaliai nesikeitė – naująją oktaviją galima pažinti.

Stipriosios ankstesnės oktavijos pusės – važiuoklė, amortizatoriai, stabdžiai, daugumos egzempliorių – ir variklis. Važiuoklė tradiciškai tvirta, patikima, kaip daugelio golfų. Pasak „Hoklos“ darbuotojų, stipriąsias ankstesnės oktavijos savybes perėmė ir naujasis modelis.

Automobiliai komplektuojami penkiais 4 cilindrų varikliais. Tai – vienas 1,4 l tūrio ir du 1,6 l tūrio benzininiai varikliai bei du 1,9 ir 2 l tūrio turbodyzeliai. Benzininių variklių maksimalus greitis – 170-198 km per valandą, dyzelių – 192-208 km per valandą. Iki 100 km įsibėgėja per 9,6-15,5 sek. 100 km mieste sunaudoja 6,4-9,8 l degalų, užmiestyje – 4,2-5,8 l. Pavarų dėžė – arba 5-6 pavarų mechaninė arba automatinė su rankiniu greitinimu arba lėtinimu.

Testuojamas automobilis (su “Audi” varikliu – 1,9 l tūrio) greitį didino lengvai, galingumo pakako. Automobilis – valdomas, vairas – gana informatyvus. Puikūs jautrūs stabdžiai. Nepastebėta polinkio slysti, antiblokavimo sistema gana tiksli. Naujosios oktavijos manevringumas atitinka tokios klasės automobilius. Labai talpi bagažinė

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų