- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Regitra“ keliasi į savo tikslinės auditorijos – jaunų žmonių – erdvę ir pradeda kampaniją, padėsiančią jiems pasiruošti vienam daugiausia įtampos keliančių egzaminų – vairavimo. Kokie pagrindiniai šios naujos „Regitros“ kampanijos tikslai? Apie tai LNK papasakojo „Regitros“ skyriaus vadovė Ingrida Čepė.
„Šios kampanijos tikslai yra du – vienas, kad padėtume pasiruošti būsimiems vairuotojams sėkmingai išlaikyti egzaminą, o kitas – kad padėtume suvaldyti stresą“, – įvardijo pašnekovė.
– Kokiais būdais bus skleidžiama informacija ir pagalba būsimiems vairuotojams?
– Pats pagrindinis kanalas yra socialiniai tinklai. Pirmą kartą startavome su patarimų ciklu „Tik Tok“ kanale, taip pat instagrame, žiniasklaidos priemonėse. Iš tiesų sulaukiame didžiulio susidomėjimo. Per dvi pirmąsias dienas yra daugiau negu 200 tūkst. peržiūrų, daugybė komentarų, pasdalijimų, klausimų, o tai ir yra šios kampanijos tikslas. Mes nusprendėme, kad turime parengę tikrai daug informacijos, patarimų, visokių taisyklių ir pan., tačiau žmonės ateina ne visi jas perskaitę.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Tad šį kartą sugalvojome pasielgti kitaip – eiti ten, kur yra mūsų auditorija, t. y. daugiausia jauni žmonės, į socialinius tinklus, kalbėti taip, kaip kalba jie, t. y. vaizdo įrašų formatu, lengvai, paprastai, aiškiai. Na, ir kalbėti ne apie tai, kokios yra taisyklės, ko reikėtų laikytis, kokie reikalavimai, o apie tai, kokios situacijos yra iš tiesų, praskleisti egzamino užkulisius ir papasakoti, kas ten vyksta iš tiesų. Vienas iš pavydžių: vyksta egzaminas, egzaminuotojas išsitraukia planšetę, kažką pasižymi joje ir egzaminuojamas žmogus nebesusikaupia, nebemato kelio ženklų, nebestebi situacijos, jis galvoja, kad jau neišlaikė egzamino, o iš tiesų gal egzaminuotojas ten tiesiog pažiūrėjo, kiek laiko liko iki egzamino pabaigos ir kiek dar pratimų liko atlikti, gal pasižymėjo, kad pasikeitė oro sąlygos, ir nieko blogo tame nėra.
Jeigu žmogus apie tokią situaciją jau bus pagalvojęs, jam gal kils mažiau streso atėjus į tikrą egzaminą. Taip pat yra psichologinių patarimų, kaip valdyti stresą. Tarkime, vienas iš pagrindinių psichologų patarimų yra nesigirti kitiems, kad eini laikyti egzamino. Kodėl? Todėl, kad iš aplinkinių gausi papildomų klausimų ir tai kels tam tikrą įtampą. Geriau pasakyti, kai jau viskas praeis ir galėsi pasidžiaugti.
– Tai kokie tie pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria būsimi vairuotojai? Ar dažniausia neišlaikyto egzamino priežastis – patirties trūkumas, ar psichologiniai dalykai, kai tiesiog iš jaudulio žmonės padaro klaidų?
– Vis dėlto traktuojame, kad didžiausią įtaką daro stresas, kuris tiesiog išmuša iš vėžių, žmogus pasimeta, nebevaldo situacijos. O jei kalbėti apie technines dažniausiai padaromas klaidas, – kad nepastebi eisme dalyvaujančių dalyvių – pėsčiųjų, kitų automobilių, taip pat, kai daug dėmesio skiria mechaniniam automobilio valdymui ir nepastebi ženklų, kt. Sujungti du dalykus – automobilio mechaninį valdymą ir aplinkos stebėjimą – yra didysis iššūkis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vairuotojams Kaune – svarbi žinia
Kauno savivaldybė pranešė, kad nuo gruodžio 31 d. Kaune nutraukiamas parkavimo rinkliavos surinkimas per „m.Parking“ programėlę. ...
-
Pokyčiai „Regitroje“: paaiškino, kada registracija į vairavimo egzaminą bus ribojima pusmečiui3
Nuo 2025-ųjų sausio „Regitroje“ penkis kartus pakeitus vairavimo egzaminų datą, registracija į jį bus apribojama pusmečiui. ...
-
Tvaresnės ateities link – su vandeniliu3
Dauguma transporto priemonių vis dar naudoja dyzeliną ar benziną, tačiau nuo 2035 m. automobiliai su vidaus degimo varikliais galės būti gaminami tik tuo atveju, jei bus varomi aplinkai draugiškesniais degalais. ...
-
Prieš žiemos žygį – pratybos Suomijoje
Šaltuoju metų sezonu motociklininkai įprastai skaičiuoja savaites laukdami, kai vėl galės išvažiuoti iš garažo. Kitokiu ritmu gyvena Karolis Mieliauskas. ...
-
Kinų BYD įvažiavo į Taliną ir Tartu4
Vienas didžiausių pasaulyje elektromobilių ir iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių gamintojų – kinų BYD – pradėjo veiklą Baltijos šalyse: Estijos miestuose Taline ir Tartu atidaryti prekybos centrai. ...
-
2025-ųjų aukcionai: bus iš ko rinktis1
Jau pirmieji 2025 m. mėnesiai kolekcionieriams ar tiesiog išskirtinių transporto priemonių gerbėjams žada gundančių naujienų – savo eilės aukcionuose laukia ypatingi eksponatai. ...
-
Tamsioji Dakaro pusė: žūtys, terorizmas ir kiti pavojai3
Dakaro ralis netrukus vėl prikaustys Lietuvos automobilių sporto entuziastų dėmesį. Pirmosiomis sausio dienomis startuosiantis smėlynų maratonas jau seniai tapo ne tik lenktynėmis, bet ir viso pasaulio nutrūktgalvių didžiausiu metų nuotykiu. ...
-
LTG: šis maršrutas – ypač populiarus ir pasiteisino su kaupu
2023 metų gruodžio 27 d. pradėjusiu veikti traukinių maršrutu Vilnius–Ryga–Vilnius per 12 mėnesių važiavo kone 62 tūkst. keleivių, praneša LTG grupė. ...
-
„Regitra“ keičia tvarką: ką svarbu žinoti užsiregistravusiems, bet neatvykusiems į egzaminą1
„Regitra“ ketina pusę metų neleisti registruotis vairavimo egzaminui asmenims, kurie per metus 5 kartus užsiregistravo laikyti šį egzaminą, tačiau į jį neatvyko. Anot bendrovės paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus ...
-
AAD teigia: Lietuvos transporto parkas atsinaujina5
Aplinkos apsaugos departamento (AAD) pareigūnams nuo šių metų rugpjūčio kelių reiduose pradėjus tikrinti transporto priemonių taršą, per tris mėnesius visoje Lietuvoje aplinkosaugininkai sustabdė 472 transporto priemones, iš kur...