- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvoje visiems gerai žinomos grupės „Saulės kliošas“, „Flying Saucer Gang“ ir „Jauti“ nuo šiol turi neeilinę atributiką – pristatytos vardinės atlikėjų ausinės. Išskirtinis pasiūlymas grupių gerbėjams suteikia galimybę įsigyti personalizuotas ausines, kurios atspindi ne tik kūrėjų muzikinius stilius, bet ir jų asmenybes.
„Gavę pasiūlymą kurti grupės personalizuotas ausines, nusprendėme, kad joms tinkamiausi naujausio mūsų trumpo metro albumo „Meilė“ elementai. Meilės akcentai atsispindi ir mūsų komunikacijoje, tad bus gerai atpažįstami ir klausytojams. Ausinių dizaino kūrimo procesas buvo neįtikėtinai įdomus, o rezultatu esame labai patenkinti. Lietuvoje tikrai nedaug atlikėjų turi savo vardines ausines, tad mums tai puiki galimybė ne tik pradžiuginti savo klausytojus, bet ir dar plačiau dalintis savo kūryba“, – teigia Pilypas Gruzdys, grupės „Jauti“ gitaristas.
Išskirtinis ir personalizuotas dizainas
Riboto leidimo ausinių kampanija pirmą kartą startavo rugpjūčio mėnesį ir susilaukė neįtikėtinai daug klientų dėmesio. Atsižvelgus į didžiulį susidomėjimą unikaliu pasiūlymu, ausinių kampanija grįžta su dar platesniu vardinių ausinių pasirinkimu. „Pildyk“ ir Lietuvos atlikėjų bendras kūrinys – riboto leidimo ausinės išsiskiria unikaliu dizainu – jos sukurtos bendradarbiaujant su „Flying Saucer Gang“, „Saulės kliošas“ ir „Jauti“ grupių nariais. Belaidės ausinės leidžia ne tik klausyti muzikos, bet ir atsiliepti ar skambinti telefonu, be to jos kraunamos belaidžiu pakrovėju.
„Tele2“ nuotr.
Vardinių grupės „Jauti“ ausinių dizainas išsiskiria savo jaunatviškumu – juoda ir ryškiai raudona spalvos bei meilės elementai atspinti pačią naujausią jų kūrybą. Ant vieno ausinuko vaizduojamas dvitaškis ir trys žvaigždutės, ant kito – ženklas mažiau ir trys trejetai, atitinkamai SMS žinutėse šie simboliai vaizduoja bučinius ir širdeles.
Sugrįžta itin daug dėmesio sulaukusios, išskirtinai ryškaus dizaino „Flying Saucer Gang“ grupės ausinės – ant raudono ausinukų dėklo galima rasti ne tik kamufliažo detales, bet ir ekspresyvų ateivį. Ant kiekvieno iš ausinukų užrašyti atlikėjų vardai – Gamka ir Remis.
„Saulės kliošo“ gerbėjai vėl turės galimybę įsigyti vardines grupės ausines. Joms pasirinktos kiek švelnesnės spalvos ir dizainas, labiau atitinkantis lyrines atlikėjų dainas. Grupę ir jos kūrinius atspindi mėlynos spalvos dėklas su žaismingu grupės logotipu ir ant ausinių pavaizduotu mėnuliu bei žvaigžde.
Didžiulis susidomėjimas
„Manome, kad bendradarbiavimas su ryškiausiais Lietuvos atlikėjais buvo itin sėkmingas, kadangi pirmosios ausinės susilaukė didelio klientų susidomėjimo. Atsižvelgdami į tokį dėmesį ir klientų poreikius, pristatome antrą ausinių bangą su dar viena žymia grupe. Tai puiki galimybė kūrėjams atsiskleisti iki šiol nebandytoje sferoje“, – sakė Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.
Ausines už simbolinę kainą – 9,90 Eur gali įsigyti „Pildyk“ klientai, užsisakę neriboto interneto planą. Įsigijus bet kokį kitą planą, vardines ausines galima nusipirkti už pilną kainą – 24,90 Eur. Riboto leidimo įrenginius atsiimti galima pasirinktame „Tele2“ salone. Daugiau informacijos apie pasiūlymo sąlygas rasite pildyk.lt internetinėje svetainėje.

NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„LTG Link“ vadovas L. Baužys nuo pirmadienio vadovaus Ignalinos AE3
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovo kadenciją baigęs Linas Baužys palieka pareigas ir nuo pirmadienio vadovaus valstybės valdomai Ignalinos atominei elektrinei (IAE). ...
-
„VitkusClinic“ – 20 tūkst. eurų bauda už netinkamą reklamą
Vilniaus Valakupių plastinės chirurgijos klinikai „VitkusClinic“ Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20,3 tūkst. eurų baudą už netinkamą reklamą. ...
-
„Tele2“ atskleidė daugiau detalių apie „Teledueto“ herojus: uždainavo netikėtu stiliumi
Televizijos ekranus išvydo antroji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama, kurioje dar vieną dainą pristatė specialiai reklaminei kampanijai suburtas „Teleduetas“. Antrojoje reklamoje grupė dainuoja apie greitą ...
-
LP profsąjunga: daugiausiai darbo neteks Vilniaus ir Kauno laiškininkai
Lietuvos paštui paskelbus apie planuojamą 400 laiškininkų atleidimą, dauguma jų darbo neteks Vilniuje ir Kaune, sako bendrovės darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Svajūnas Andriulis. ...
-
Vilniaus oro uoste – didžiulės eilės3
Dėl pastaruoju metu sustiprintų aviacijos saugumo ir keleivių patikros procedūrų Vilniaus oro uoste gali formuotis keleivių eilės, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
„Vinted“ antrinei įmonei – e. pinigų įstaigos licencija
Pirmojo Lietuvos „vienaragio“ – naudotų drabužių tarpusavio prekybos platformos „Vinted“ antrinei įmonei Lietuvos bankas (LB) išdavė elektroninių pinigų įstaigos licenciją, penktadienį paskelbė Lietuvos banko (LB...
-
Dėl „iPhone 15“ pamišę gerbėjai muša susidomėjimo rekordus: populiarios kelios spalvos
Praėjus savaitei po išankstinės prekybos pradžios, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ rugsėjo 29 d. pradeda oficialią „iPhone 15“ serijos išmaniųjų telefonų prekybą. Per pirmąją savaitę jau paaiš...
-
Lietuvos paštas apie 400 laiškininkų atleidimą pranešė Užimtumo tarnybai2
Traukiantis tradicinių pašto paslaugų poreikiui ir keičiantis klientų siuntimo įpročiams, valstybės valdomas Lietuvos paštas pertvarkys laiškininkų tinklą – atleis apie 400 arba 13 proc. visų darbuotojų. Apie tai įm...
-
Anticiklinio kapitalo rezervo norma sieks 1 proc.
Lietuvoje veikiantiems bankams ir centrinių kredito unijų grupėms nuo spalio 1 dienos galios 1 proc. anticiklinio kapitalo rezervo (AKR) norma – Lietuvos bankas (LB) grąžino ją į prieš pandemiją buvusį lygį. ...
-
Nuo 2024 metų pagrindinis bankų mokėjimo „krepšelis“ kainuos 10 centų brangiau3
Nuo 2024 metų pagrindinės mokėjimo sąskaitos krepšelio kaina bus 10 centų didesnė nei dabar – 1,47 euro, pranešė Lietuvos bankas (LB). ...