Vis daugiau pirkėjų sutaupo naudodamiesi „Lidl Plus“ programėle

  • Teksto dydis:

Praėjusių metų spalį prekybos tinklas „Lidl“, Lietuvoje pristatęs nuolaidų ir išskirtinių pasiūlymų programą „Lidl Plus“, skirtą išmaniesiems telefonams, pagal jos atsisiuntimą pirmą mėnesį išsiveržė į lyderius. Norint pasinaudoti išskirtinėmis naudomis, pirkėjams nereikia turėti fizinės lojalumo kortelės, nes ji integruota į mobiliąją lojalumo programėlę „Lidl Plus“.

Mobiliųjų programėlių analizės ir duomenų bendrovės „App Annie“ statistika fiksavo, kad pernai rudenį pagal atsisiuntimą pagrindinėse aplikacijų parduotuvėse „Google Play“, kurioje diegiamos „Android“ operacinei sistemai pritaikytos programėlės, ir „App Store“, skirta „iOS“ operacinei sistemai pritaikytoms aplikacijoms, Lietuvoje pirmavo „Lidl Plus“ programėlė.

Svarbus dėmesys klientams

„Lojalumo programų skaitmenizacija suteikia dar vieną patogumą vartotojams – jie gauna pasiūlymų ir priemonių, padedančių planuoti savo pirkinius iš anksto. Prekybininkus pasiekia informacija apie konkrečius kliento pasirinkimus ir dažniausiai lankomus prekybos centrus. Nieko nuostabaus, kad pasukta šiuo keliu, nes, mobiliųjų programėlių naudotojams tampant vis reiklesniems, verslas koncentruoja dėmesį į klientus, – dienraščiui pasakojo šiuo metu Norvegijoje dirbantis skaitmeninės komunikacijos ekspertas Vaidotas Laukys. – Ypač svarbu, kad atliekami veiksmai paprasti ir sistemos patogios. Klientų amžiaus riba naudotis technologijų naujovėmis vis labiau nyksta, nes tiek kompiuteriais, tiek išmaniaisiais telefonais geba naudotis ne tik jaunimas, bet ir vyresnio amžiaus žmonės.

Lojalumo programėlė gali pakeisti ne tik plastikinę lojalumo kortelę. Anksčiau įvairios programėlės buvo skirtos pramogai, dabar jos – viena pagrindinių priemonių, suteikiančių patogumų vartotojui. Mobiliosios programėlės tampa būtina priemone norint pasiekti daugiau potencialių klientų ir svarbiu veiksniu sparčiai vystantis naujoms technologijoms.“

Ateitis – žaliasis kursas

Lietuvoje jau pernai rudenį pradėtos diskusijos, kaip sumažinti plastiko naudojimą visuose sektoriuose. Pasak Aplinkos ministerijos atstovų, šalies verslas ir institucijos tariasi, kaip mažinti vienkartinių stiklinių, taurių, gėrimo indelių su kamšteliais, maisto indelių su dangteliais naudojimą. Nuo šiemet tai daryti reikalauja Europos Komisija.

Skaičiuojama, kad plastikui gaminti pasaulyje sunaudojama 8–10 proc. visos mūsų planetoje išgaunamos naftos. ES pereinant prie žaliojo kurso, ekspertų teigimu, netolimoje ateityje turėtų būti atsisakyta ir fizinių nuolaidų, kitokių kortelių. Dabar dažno lietuvio piniginėje įsprausta iki dešimties įvairių nuolaidų kortelių; jų nebeteks nešiotis, nes vis daugiau verslo investuoja į lojalumo programėles (pasaulyje praėjusiais metais mobiliųjų aplikacijų atsisiuntimo mastas, kaip dienraščiui teigė V.Laukys, padidėjo 7 proc.).

Tai visiškai atitinka „Lidl“ pasirinktą tvarumo kryptį, nes šį mėnesį sukako jau dveji metai, kai „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų šalyje visiškai atsisakė vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių.

Kai kurie prekybininkai kiek anksčiau ėmė taikyti praktiką, kai pirkėjui nebūtina su savimi turėti lojalumo kortelės, norint gauti nuolaidą, – užtekdavo pasakyti savo vardą ir pavardę, nurodyti kontaktinius duomenis ar kortelės numerį. Prekybos tinklas „Lidl“ pernai Lietuvoje iš karto pristatė nuolaidų ir išskirtinių pasiūlymų programą „Lidl Plus“, skirtą išmaniesiems telefonams. Ją parsisiuntę pirkėjai „Lidl“ parduotuvėse įgijo galimybę sutaupyti dar daugiau ir gauti kitų papildomų naudų.

Viskas – viename išmaniajame įrenginyje

„Mums svarbu, kad pirkėjams „Lidl“ parduotuvėse būtų pasiūlytas geriausias kokybės ir kainos santykis, apsipirkti būtų galima greitai ir patogiai. Mūsų lojalumo programėlė „Lidl Plus“ sujungia šias savybes į vieną išmaniąją priemonę, jau sulaukusią didelio populiarumo kitose šalyse. Džiaugiamės galėdami pristatyti šią lojalumo programėlę ir savo pirkėjams Lietuvoje“, – teigė „Lidl Lietuva“ Pardavimų skatinimo departamento vadovas Linas Baltušis.

„Lidl Plus“ programėlė yra prieinama kiekvienam registruotam programėlės naudotojui, o į ją integruotas unikalus QR kodas atstoja fizinę lojalumo kortelę. Kiekvienąkart apsiperkant, pirkėjui kasoje reikia nuskenuoti QR kodą – taip jam bus pritaikomos specialios tik programėlėje esančios naudos ir nuolaidos. Be to, programėlėje yra įdiegta parduotuvių paieškos funkcija ir pateikiama visa informacija apie parduotuvių darbo laiką. Naudodamiesi „Lidl Plus“ programėle, pirkėjai bet kuriuo metu gali susipažinti su savaitiniais ir teminiais kainų leidiniais, tai garantuoja galimybę paprasčiau planuoti pirkinius ir greičiau apsipirkti. „Lidl“ klientai gali pasinaudoti ir kitomis sutaupyti padedančiomis lojalumo programėlės funkcijomis.

Pavyzdžiui, kas savaitę „Lidl Plus“ lojalumo programėlės naudotojų laukia nauji vienkartiniai kuponai. Norint šiais kuponais pasinaudoti, juos reikia aktyvinti ir apsiperkant nuskaityti „Lidl Plus“ lojalumo kortelę kasoje.

Kiekvieną savaitę „Lidl Plus“ lojalumo programėlėje galima rasti vis naujų, ypatingų pasiūlymų. Tai daugkartiniai pasiūlymai, kurių aktyvuoti nereikia, tik nuskaityti „Lidl Plus“ kortelę kasoje.

Stebėjimas realiu laiku

Pirmą kartą prie „Lidl Plus“ lojalumo programėlės prisijungiančių vartotojų yra prašoma pasirinkti jiems patogiausią „Lidl“ parduotuvę, kurios darbo laikas ir adresas bus rodomi kiekvieną kartą atsidarius aplikaciją savo išmaniajame telefone. Nuo vasario 14 d. registruotiems programėlės vartotojams prieinama ir nauja „Lidl“ parduotuvių lankytojų srautų stebėjimo realiu laiku funkcija.

„Lidl“ parduotuvių užimtumo stebėjimo funkcijos veikimas paremtas specialiais algoritmais, kurie skaičiuoja vidutinį parduotuvės užimtumą. Vartotojams programėlėje yra parodoma, ar parduotuvėje šiuo metu yra daugiau pirkėjų nei įprastai, ar ne.

Pasak „Lidl Plus“ skyriaus vadovo Marto Juodgudžio, parduotuvių lankytojų srauto stebėjimo realiu laiku galimybė padės pirkėjams patogiau planuoti savo apsilankymą bet kurioje prekybos tinklo parduotuvėje.

„Tebesitęsiant pandemijai ši funkcija leis „Lidl“ klientams apsipirkti saugiau ir greičiau. Matydami parduotuvės užimtumo statistiką skirtingomis savaitės dienomis ir valandomis, lankytojai galės vykti apsipirkti tada, kai pirkėjų srautas mažesnis“, – teigia M.Juodgudis.

Ir staigmenos, ir skaitmeniniai kvitai

Apsipirkusio „Lidl“ parduotuvėje ir panaudojusio „Lidl Plus“ lojalumo programėlę pirkėjo laukia staigmena – jis gali dalyvauti „Trink ir laimėk“ žaidime. Pirkėjas į savo programėlę gauna virtualiąją kortelę, kurią nutrynus jo „Lidl Plus“ aplikacija papildoma specialiais kuponais ir nuolaidomis.

Pasak M.Juodgudžio, daugiausia pirkėjų simpatijų per šį laikotarpį sulaukė „Lidl Plus“ aplikacijos funkcija – žaidimas „Trink ir laimėk“. Į apsipirkusio kliento programėlę atsiunčiama virtualioji kortelė, kurią nutrynęs gali laimėti kuponų – juose produktams gali būti taikomos net 50–70 proc. nuolaidos. Jie automatiškai atsiranda pirkėjo paskyroje šalia kitų specialių kuponų ir nuolaidų.

Šventiniu Kalėdų ir Naujųjų metų laikotarpiu žaidimą „Trink ir laimėk“ pakeitė „Laimės ratas“, kurį sukdami programėlės naudotojai galėjo džiaugtis pasiūlymais be jokio pralaimėjimo. Taip jie gaudavo dar daugiau nuolaidų kitam savo pirkimui „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėse.

„Lidl Plus“ kortelę verta naudoti net ir tada, kai nesinaudojama aktyvuotais kuponais ar kitais kortelės pasiūlymais. Net ir tokiu atveju nuskaičius programėlę yra dalyvaujama „Trink ir laimėk“ žaidime, programėlėje išsaugomas elektroninis pirkimo kvitas.

Kiekvienąkart apsipirkę, kai aplikacijos naudotojai nuskaito unikalų QR kodą, jie specialioje programėlės skiltyje gali rasti skaitmeninį savo pirkinių kvitą. Ši skiltis prieinama pagrindiniame programėlės lange paspaudus tris taškelius šalia užrašo „Daugiau“.

Skaitmeninių pirkimo kvitų funkcija padeda pirkėjams stebėti savo išlaidų istoriją. Negana to, skaitmeniniai kvitai „Lidl Plus“ aplikacijoje saugomi net penkerius metus, todėl, prireikus grąžinti įsigytą prekę, prekybos tinklo lojalumo programos nariai visada žinos, kad reikalingą kvitą be didelių pastangų galima rasti savo mobiliajame įrenginyje.

Parduotuvių tinklas

„Lidl Lietuva“ šiuo metu dirba daugiau nei 2,5 tūkst. darbuotojų. Lietuvoje iš viso veikia 60 „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvių 24-iuose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose ir Rokiškyje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Emigr.

Emigr. portretas
Su savo tą programėlę pati Lidl parduotuvė sumažino pirkėjus.Užsienyje netgi yra vienas nuolaidų rinkiklis ,panašus į koetelių skaitytuvą kuris naudojamas visuose parduotuvėse,tenai neskirsto nuolaidos i Tessco ,Saizburio perduotuvėje ar Lidl.Tenai visiem sudarytos sąlygos gauti nuolaidas prekėms kurioms jos yra.

Pirkėjas

Pirkėjas portretas
Jeigu nuolaidos yra, jos turi būti visiem vienodai ar turi žmogus tą programėlę ir ją naudojasi ,ar ne.Tą programėlė kaip galimybių pasas,žeminą žmones tuos, kurie galbūt neturi išmanaus telefono.Faktiškai gėdą būtų Lidlos vadovui kad taip ,tokių būdų skirsto nuolaidas ir pirkėjus.Aš turiu tą programėlę,tačiau aš ją ištrinsiu,ji nepatogi ,prailginą apsipirkimą,vaikų žaidimas.O nuolaidos jeigu jos yra ,turi būti visiem vienodai.Lidla parduotuvė pasišiūkšlino tuo klausimu.

To paprastas

To paprastas portretas
Pilnai sutinku su nuomone.Įsirašiau , porą kartų panaudojau ir ištryniau. Grynas šlamštas...
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių