- Giedrius Gaidamavičius, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Sigita Ščajevienė.
-
Viceministrė: dėl pokyčių „Regitroje“ kainos kol kas nedidės, bet jos bus peržiūrėtos
-
Viceministrė: dėl pokyčių „Regitroje“ kainos kol kas nedidės, bet jos bus peržiūrėtos
-
Viceministrė: dėl pokyčių „Regitroje“ kainos kol kas nedidės, bet jos bus peržiūrėtos
-
Viceministrė: dėl pokyčių „Regitroje“ kainos kol kas nedidės, bet jos bus peržiūrėtos
-
Viceministrė: dėl pokyčių „Regitroje“ kainos kol kas nedidės, bet jos bus peržiūrėtos
Struktūriniai valstybės įmonės „Regitra“ pokyčiai mokesčių mokėtojams ir klientams papildomai nekainuos, o jos paslaugų kainų artimiausiu metu didinti neplanuojama, sako vidaus reikalų viceministrė Sigita Ščajevienė.
Vis dėlto ji teigė, kad septynerius metus nesikeitusios įmonės paslaugų kainos yra peržiūrimos ir gali keistis.
„Pagrindinė žinutė, kad „Regitros“ planuojama pertvarka yra planuojama esamų resursų imtyje. Mokesčių mokėtojams, klientams papildomai tai nekainuos. Tai yra pagrindinė žinutė“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė S. Ščajevienė.
„Kainos vartotojams artimiausiu metu neplanuojamos didinti, bet iš esmės kainos yra peržiūrimos. (...) Kainos turi būti pagrįstos sąnaudomis. Reikia įvertinti, kad „Regitros“ kainos septynerius metus nebuvo analizuotos, peržiūrėtos ir patys suprantame, kad infliacija ir visi kiti dalykai išaugina kaštus“, – pridūrė ji.
„Regitros“ planuojama pertvarka yra planuojama esamų resursų imtyje. Mokesčių mokėtojams, klientams papildomai tai nekainuos.
Viceministrė teigė, kad kai kurių, pavyzdžiui, nuotoliniu būdu teikiamų paslaugų kainos galėtų mažėti.
„Ieškome būdų ne tik kad paslaugos būtų padengtos kaštais, bet ir kur galima sumažinti vartotojams patiriamus paslaugų įkainius. Jeigu paslauga, pavyzdžiui, būtų teikiama ne fiziškai, o nuotoliu (...) natūralu, kad ta paslauga turėtų pigti ir atitinkamai turėtų keistis kaštai“, – teigė S. Ščajevienė.
Pasak jos, planuojamais „Regitros“ struktūriniais pokyčiais siekiama gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir darbuotojų darbo sąlygas.
„Siūlomi pokyčiai orientuoti į klientų kokybės pagerinimą – tai yra į naujų inovatyvių sprendimų atnešimą į „Regitros“ veiklą ir tuo pačiu į darbuotojų sąlygų gerinimą“, – teigė viceministrė.
„Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas teigė, kad paslaugų gerinimu rūpinsis vienas naujų įmonės padalinių
„Naujoje organizacinėje struktūroje mes turime išskirtą atskirą padalinį – Klientų patirčių padalinį, kur tiesiogiai žiūrėsime kiekvieną paslaugos teikimo grupę ir seksime kiekvieną klientų kelionės etapą ir sieksime suprasti, ar šias paslaugas teikiame tinkamai, ar procesas yra tinkamas, ar galime jį ne tik tobulinti, bet ir skaitmeninti“, – spaudos konferencijoje teigė V. Dominauskas.
Pasak jo, „Regitros“ paslaugomis per metus pasinaudoja daugiau nei 1 mln. gyventojų.
Jis teigė, kad pertvarkant įmonę gali būti įdarbinta kiek daugiau nei dešimt naujų darbuotojų, o maksimalus „Regitros“ darbuotojų skaičius bus ne didesnis nei 580. „Sodros“ duomenimis, šiuo metu įmonėje dirba 556 darbuotojai.
V. Dominauskas teigė, kad pokyčiai per kelerius metus leis sutaupyti: „Numatoma didesnė grąža valstybei žiūrint į 2024–2025 metus“.
Nuo rugsėjo „Regitra“ planuoja pertvarkyti įmonės organizacinę struktūrą šešis klientų aptarnavimo padalinius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Alytuje sutelkiant į regioninius Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų klientų aptarnavimo centrus.
Taip pat nuo birželio įmonėje planuojama įsteigti naujus Klientų aptarnavimo ir Strateginio vystymo ir veiklos planavimo departamentus.
„Nulinė tolerancija korupcijai“
Pasak vidaus reikalų ministrės S. Ščajevienės, ministerija „Regitrai“ kelia su klientų aptarnavimo bei darbuotojų sąlygų gerinimu, skaidrumu, nuline tolerancija korupcijai susijusius lūkesčius.
„Labai svarbu, kad „Regitroje dirbantys darbuotojai jaustų įsitraukimą, poreikį tenkinti klientų poreikius ir būtų tie, kurie jaustų, kad „Regitra“ yra įmonė, kurioje norisi ir yra gera dirbti“, – teigė S. Ščajevienė.
Po visų buvusių įvykių sieksime, kad įmonėje būtų skaidrios procedūros, kad būtų antikorupcinis švietimas ir kad darbuotojai būtų įsitraukę į antikorupcines programas.
„Be abejo, labai svarbi sritis yra nulinė korupcijos tolerancijos riba, kurią „Regitra“ turi pasiekti. Po visų buvusių įvykių sieksime, kad įmonėje būtų skaidrios procedūros, kad būtų antikorupcinis švietimas ir kad darbuotojai būtų įsitraukę į antikorupcines programas ir tokių įvykių, kaip pastaruoju metu, nebūtų“, – pridūrė viceministrė.
Pernai gruodžio mėnesį Specialiųjų tyrimų tarnyba dėl galimos korupcijos įmonėje pradėjo ikiteisminį tyrimą. Tarnybai įtariant du darbuotojus korupcija, „Regitra“ ėmėsi vidinio tyrimo. Tuomet įmonė teigė, jog darbuotojai nuo pareigų buvo nušalinti.
Anot jos, 2022-aisiais inicijuoti ir atlikti vidiniai tyrimai iš viso dėl 15 egzaminuotojų. Vienas iš jų atleistas, 11 skirti įspėjimai.
„Regitra“ teikia transporto priemonių registravimo ir vairuotojų egzaminavimo paslaugas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Molėtuose atidarytas didžiausias Lietuvoje saulės energijos parkas2
Molėtų rajone antradienį atidarytas didžiausias Lietuvoje saulės energijos parkas, kuris užtikrins energijos tiekimą maždaug 28 tūkst. namų ūkių per metus, skelbia Energetikos ministerija. ...
-
Kviečia į renginį „Lietuvai – 1015“: grilio sezono atidarymas ir rekordas
Gegužės 9 d. Griliai.lt kviečia Jus į neeilinį renginį, kuriame turėsite galimybę drauge atšvęsti Lietuvos paminėjimo rašytiniame šaltinyje ir jos de facto pripažinimo 1015-ąsias metines, pradėti naująjį grili...
-
„Citus“ ekspertai: neišsipildę pirkėjų lūkesčiai dėl „Euribor“ nusviedė Vilniaus rinką metus atgal
Naujausi „Citus“ analitikų stebimi rinkos duomenys atskleidžia, kad nors pirminėje Vilniaus būsto rinkoje pasiūla išaugo, paklausa po pirmojo šių metų ketvirčio aktyvumo sumažėjo iki prieš metus matyto lygio, o Kaune ...
-
Lietuvos energetikos agentūros vadove paskirta A. Bagočiutė3
Nuolatine Lietuvos energetikos agentūros (LEA) vadove paskirta iki šiol laikinai jai vadovavusi Agnė Bagočiutė. ...
-
„Tele2“ – tvariausia telekomunikacijų bendrovė Europoje, skelbia „Financial Times“1
„Tele2“ grupė pripažinta tvariausia telekomunikacijų sektoriaus įmone Europos klimato lyderių reitinge. Šį sąrašą kasmet sudaro „Financial Times“ ir statistikos bendrovė „Statista“. Bendrame reitinge, ...
-
Siūloma dar metams pratęsti bankų laikinojo solidarumo mokestį1
Mišrioje Seimo narių grupėje dirbantis Lietuvos regionų partijos pirmininkas Jonas Pinskus ir jo pavaduotojas Andrius Palionis siūlo dar metams – iki 2025 -ųjų pabaigos – pratęsti bankų laikinojo solidarumo mokestį. ...
-
Bankrotavo „Memel Logistics“: visi darbuotojai – atleidžiami7
Krovinius tarptautiniais maršrutais visoje Europoje gabenanti įmonė „Memel Logistics“ atleidžia visus 39 darbuotojus ir pranešė apie tai Užimtumo tarnybai. ...
-
„Pieno žvaigždės“ išmokės 6,3 mln. eurų dividendų1
Viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“, praėjusiais metais uždirbusi 13,3 mln. eurų audituoto grynojo pelno, šiemet dividendams skiria 6,3 mln. eurų, arba 0,14 euro akcijai. ...
-
„Rokiškio sūris“ dividendams vėl skyrė 5,25 mln. eurų
Viena didžiausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje „Rokiškio sūris“ dividendams šiemet kaip ir praėjusiais metais skyrė 5,25 mln. eurų – 15 centų akcijai. ...
-
Į naujos kadencijos „Baltpool“ ir „Litgrid“ valdybą išrinkti nauji nariai
Tarptautinės biokuro biržos „Baltpool“ naujos kadencijos valdyboje dirbs keturi nauji nariai – Dainius Liulys, Mindaugas Navikas, Simona Grinevičienė ir Valdemaras Bagdonas. ...