Verslo sėkmės istorija: „Laimonas ir broliai“ suka vairą Latvijos kryptimi Pereiti į pagrindinį turinį

Verslo sėkmės istorija: „Laimonas ir broliai“ suka vairą Latvijos kryptimi

2015-11-03 06:04 kauno.diena.lt inf.
Verslo sėkmės istorija: „Laimonas ir broliai“ suka vairą Latvijos kryptimi
Verslo sėkmės istorija: „Laimonas ir broliai“ suka vairą Latvijos kryptimi / Bendrovės nuotr.

Daugumai apžvalgininkų vieningai sutariant, kad rusiški kroviniai jau greitai visiškai aplenks mūsų šalį, Lietuvos krovinių pervežimo rinkoje (remiantis išankstiniais Lietuvos statistikos departamento duomenimis) 2015 m. pirmąjį ketvirtį visų rūšių transportu krovinių vežta 0,2 proc. daugiau nei 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu, o tik kelių transportu – 3,4 proc. daugiau (2015 m. I ketv. – 13,9 mln. t, 2014 m. I ketv. – 13,5 mln. t).

Krovinių vežėjai „Laimonas ir broliai“ gali džiaugtis didėjančia darbų apimtimi ir augančia apyvarta. Per pirmąjį 2015 metų pusmetį pardavimo pajamos lyginant su  2014 metų tuo pačiu laikotarpiu išaugo pusantro karto (2015 m. 1 pusmetis – 225762 eurų, 2014 m. 1 pusmetis – 150621 eurų).

Pastaraisiais metais stabiliai augo statybinių medžiagų, žemės ūkio įrengimų ir atsinaujinančių kuro šaltinių – medienos briketų, granulių, malkų – pervežimai. Tokių gerų rezultatų pavyko išgryninus veiklą, atsisakius smulkių siuntų (iki 100 kilogramų) pervežimo ir pirmenybę teikiant greitiems pervežimams Lietuvoje ir Latvijoje. Šiuo metu visi nuosavi sunkvežimiai turi hidraulinius krautuvus, vežimėlius, yra sudarytos galimybės krauti krovinius ir per galą ir per šoną, taip pat esant reikalui, klientai gali užsisakyti sunkvežimį su atidengiamu viršumi. 

Didėjantys vairuotojų atlyginimai, brangstančios draudimo, serviso paslaugos krovinių pervežimo įmonėms neleidžia užsidaryti tik vietinėje rinkoje. Krovinių gabenimas Kaune ar maršrutais Vilnius – Kaunas - Klaipėda vis dar leidžia surasti dalį naujų klientų, bet vis didesnę reikšmę įgauna pervežimai Latvijos kryptimi. Vežlaus krovinių gabenimo augimas iš Latvijos sudaro galimybes verslo plėtrai ir nuteikia optimistiškai ateičiai. Jei pradžioje buvo tik vienas pastovus maršrutas Kaunas – Utena – Daugpilis, dabar vis dažniau sunkvežimiai suka Rezeknės, Livani kryptimis. 

Kauno regiono gamybos ar prekybos įmonėms bendrovė „Laimonas ir broliai“ gali pasiūlyti nuosavo transporto optimizavimą – turėti minimalų  nuosavų sunkvežimių ar mažesnių krovininių automobilių parką, kuris visus metus būtų apkrautas darbu 100 procentų. Visus kitus krovinius labiausiai apsimokėtų vežti samdytomis mašinomis – nereikia mokėti atlyginimų vairuotojams, Transporto priemonių savininkų, Kelių mokesčių, draudimo įmokų.

Kita pervežimų optimizavimo paslauga jau ne nauja, bet vis dar neprarandanti aktualumo daugiausiai tarp Vilniaus bendrovių – iš Europos šalių atvykstančių sunkiasvorių krovinių peradresavimas Kaune, leidžiantis sutaupyti iki 200 vilkiko su puspriekabe kilometrų, atitinkamai ir apie 200 eurų.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų