- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
-
Partnerystė su „Lidl“ lietuviško mineralinio vandens gamintoją įkvėpė pokyčiams
Nors 1999 metais įkurta bendrovė „Druskininkų Rasa“ yra viena didžiausių ir moderniausių mineralinio vandens gamintojų Lietuvoje, ilgą laiką eksportuojanti savo gaminius į užsienio rinkas, bendradarbiavimas su „Lidl“ prekybos tinklu jai tapo nemenku iššūkiu – paskatino gerokai pasitempti ir dar labiau patobulėti.
Šiandien „Druskininkų Rasa“ užima didžiąją dalį Lietuvos mineralinio vandens rinkos ir eksportuoja apie 30 proc. savo produkcijos.
Prekybos tinklui „Lidl“ dar tik žengiant į Lietuvą, pradėjus čia statyti pirmąsias parduotuves, bendrovės „Druskininkų Rasa“ vadovai sulaukė „Lidl“ atstovų skambučio.
Pasak Šarūno Bardausko, įmonės „Druskininkų Rasa“ komercijos direktoriaus, kontaktų su „Lidl“ buvo ir anksčiau: „Buvome sudalyvavę konkurse prekiauti mūsų mineraliniu vandeniu „Lidl“ tinklo parduotuvėse Lenkijoje. Nors tąkart likome antri, mums paliko puikų įspūdį prekybos centro požiūris ir profesionalumas. Neabejojome, kad dar susitiksime ateityje. Gavę pasiūlymą prekiauti savo mineraliniu vandeniu Lietuvos „Lidl“ parduotuvėse, labai apsidžiaugėme, kad šis prekybos tinklas pasirinko būtent mus – buvome pasiruošę įgyvendinti visas sutarties sąlygas“.
Š. Bardauskas įsitikinęs: tokį „Lidl“ pasirinkimą lėmė tai, jog „Druskininkų Rasa“ siūlo natūralų mineralinį vandenį, be to, tai – lietuviškas produktas už patrauklią kainą.
„Druskininkų Rasos“ nuotr.
Investavo apie pusę milijono eurų
Bendradarbiavimas su „Lidl“ paskatino pokyčiams, kurie buvo naudingi visai įmonės gamybos sistemai.
„Patobulinome ir atnaujinome gamybinius įrenginius, taip pat įsigijome nemažai naujų, automatizavome dalį procesų – per šį laikotarpį investavome apie 500 tūkst. eurų. Prisijungę prie „Lidl“, patys sau išsikėlėme aukštesnę kartelę ir pradėjome lanksčiau diegti naujoves“, – pasakojo Š. Bardauskas.
Patobulinome ir atnaujinome gamybinius įrenginius.
Pasak įmonės marketingo vadovės Lauros Kamantauskienės, kol kas „Lidl“ parduotuvėse jų mineralinis vanduo parduodamas su „Lidl“ prekės ženklu „Saguaro“, tačiau pastaruoju metu vyksta derybos ir dėl „Rasa“ prekės ženklo įtraukimo į „Lidl“ asortimentą. Taip pat diskutuojama apie galimybę prekiauti šiuo mineraliniu vandeniu „Lidl“ parduotuvėse užsienyje.
Bendrovė „Druskininkų Rasa“ apie 30 proc. savo gaminių eksportuoja į užsienio rinkas – „Rasos“ mineraliniu vandeniu prekiaujama Baltijos šalyse, Kaliningrade, Anglijoje ir Amerikoje, taip pat planuojama plėtra ir į kitas Europos šalis.
Išgaunamas iš privačių gręžinių Druskininkuose
„Druskininkų Rasa“ nuo seno garsėja natūraliu mineraliniu vandeniu, išgaunamu iš nuosavų gręžinių, kurie yra išsidėstę saugomose miškingose teritorijose Druskininkuose. L. Kamantauskienės teigimu, kiekvienas iš 6 jų valdomų privačių gręžinių yra ypatingai prižiūrimas ir saugomas: „Šalia gręžinių negalima jokia veikla, čia neįleidžiami pašaliniai žmonės. Iš kiekvieno gręžinio išgaunamas skirtingas mineralinis vanduo, praturtintas natūraliais mineralais ir kitomis organizmui naudingomis medžiagomis“.
Vandens negalima dezinfekuoti, konservuoti ar dėti kitų priedų, išskyrus anglies dvideginį. „Druskininkų gręžiniuose išgaunamas vanduo neturi jokių priedų. Itin didelį dėmesį skiriame vandens švarumui ir grynumui – griežta kontrolė garantuoja geriausią kokybę“, – sakė „Druskininkų Rasa“ marketingo vadovė.
„Druskininkų Rasos“ nuotr.
Vandens išgeriama per mažai
Vienas svarbiausių įmonės „Druskininkų Rasa“ uždavinių – sveikų įpročių formavimas, sveikos gyvensenos skatinimas. 2016 m. įmonės iniciatyva atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad net 74 proc. vaikų Lietuvoje išgeria nepakankamai vandens.
„Pavyzdį savo vaikams turėtų rodyti tėvai, tačiau, deja, edukacijos ir teisingų įpročių vis dar trūksta. Statistika rodo, kad reikiamą kiekį vandens šiandien išgeria mažiau nei 30 procentų žmonių. Sveikam žmogui specialistai rekomenduoja išgerti apie 2 litrus vandens. Mineralinis vanduo turi įtakos medžiagų apykaitai ir maisto įsisavinimui, didina atsparumą infekcijoms. Dalį vandens žmogus gauna su maisto produktais, tačiau didžioji dalis turi būti gaunama geriant vandenį“, – sakė L. Kamantauskienė.
„Druskininkų Rasa“ savo veikla prisideda prie aktyvų gyvenimo būdo, sveikos gyvensenos puoselėjimo – įmonė yra nuolatinė įvairių sporto renginių, tokių kaip bėgimo ar dviračių maratonai, ėjimo varžybos ir kiti aktyvaus laisvalaikio užsiėmimai, dalyvė ir rėmėja. „Stengiamės savo pavyzdžiu rodyti sveikų įpročių, judėjimo ir vandens naudą“, – akcentavo L. Kamantauskienė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„LTG Link“ pasirašys 200 mln. eurų paskolų sutartis su NIB ir EIB traukiniams įsigyti
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ su Šiaurės investicijų banku (NIB) ir Europos investicijų banku (EIB) penktadienį pasirašys 200 mln. eurų paskolų sut...
-
Ant VERT stalo – dujotiekio į Lenkiją statybos tikrinimo išvados
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) penktadienį patvirtins Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų galimai rusiškų jungiamųjų detalių patikrinimo išvadas. ...
-
Maitinimo verslo atstovai protestuos prie Vyriausybės
Penktadienį šalia Vyriausybės pastato Vilniuje vyks maitinimo verslo atstovų protesto akcija, kurioje politikų bus reikalaujama grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
„Tele2“: augimą lėmė nuoseklios investicijos į tinklo modernizaciją bei klientų patirties gerinimą
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ skelbia pirmojo 2024 m. ketvirčio finansinius rezultatus. Dėl nuoseklių bendrovės investicijų į tinklo plėtrą, modernizaciją ir klientų patirties gerinimą toliau auga operatoriaus klient...
-
Seime liko paskutinis balsavimas dėl „Rheinmetall“ gamyklai palankių pataisų1
Seimas ketvirtadienį po svarstymo pritarė pataisoms, sudarančioms palankesnes sąlygas dideliems Vakarų ginklų ir šaudmenų gamintojams, įskaitant ir Vokietijos karinės pramonės milžinę „Rheinmetall“, greičiau Lietuvoje pastatyti ...
-
„Investuok Lietuvoje“ vadovas: „Rheinmetall“ Lietuvoje gali rasti įvairių partnerių3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ ketinant statyti artilerijos šovinių gamyklą Lietuvoje ir pradedant ieškoti vietos partnerių, tokių potencialių bendrovių yra nemažai, sako agentūros „Investuok Lietuv...
-
„Citus“ projektai: sparčiai besivystančioje sostinės vietoje – naujas, kokybiškas 78 butų projektas
Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanija „Citus“ jau pažįstamoje lokacijoje, Justiniškėse planuoja naują būsto projektą. Sidaronių gatvėje, netoli Pilaitės, Vakarinio aplinkkelio ir vilniečių pamėgto, didžiausio ...
-
I. Šimonytė: „Rheinmetall“ atėjimas į Lietuvą gali būti išnaudojamas gąsdinant dalį visuomenės20
Vokietijos gynybos pramonės atstovei „Rheinmetall“ planuojant įkurti gamyklą Lietuvoje, ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė tikina, kad tam tikros grupės gali išnaudoti šį faktą, kaip dalies visuomenės gąsdinimo įr...
-
„Kauno autobusai“ kviečia kolekcionuoti „Žiogus“
Kauno viešasis transportas turi vieną moderniausių bilietų sistemų visoje Lietuvoje, o besinaudojančių ja kasmet vis daugėja – šių metų sausio mėnesį fiksuotas rekordinis 100 mln. e. bilietas. Minint „Kauno autobusų“...
-
Išskirtinėje vietoje – prestižiniai „Kauno panoramos“ apartamentai2
Žaliakalnyje, Pelėdų kalno pašonėje, naujakurių laukia išskirtiniai „Kauno panoramos“ apartamentai, pritaikyti patogiam ir tvariam gyvenimo ritmui. Projekto išskirtinumas – kvapą gniaužiantys Kauno vaizdai, kuriais...