- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Rinkos tyrimų bendrovė „SeeNext“ 2024 metų spalio 16 dieną atliko tyrimą, kuris parodė, kad tądien dažno vartojimo prekių krepšelis buvo pigiausias prekybos tinkle „Lidl“. Dažno vartojimo prekių krepšelio kaina „Lidl“ mažiausia buvo ir ankstesnių tyrimų metu, kuriuos „SeeNext“ kartą per mėnesį atlieka nuo 2023 metų lapkričio mėnesio. Slaptiems pirkėjams apsilankius penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse, paaiškėjo, kad „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelio kaina siekė 35,45 eurus. Remiantis „SeeNext“ atlikto tyrimo duomenimis, tokio krepšelio kaina buvo kiek daugiau nei 3 eurais mažesnė nei brangiausią prekių krepšelį siūlančio prekybos tinklo.
Spalio 16 dieną penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse Vilniuje ir Kaune apsilankę „SeeNext“ slapti pirkėjai įsigijo dažno vartojimo prekių krepšelį. Jį sudarė 25 prekės iš skirtingų maisto kategorijų – pieno, mėsos, grūdinės kilmės ir bakalėjos produktų, vaisių bei daržovių ir gėrimų.
Tyrimo metu paaiškėjo, kad spalio 16 dieną „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelio suma siekė 35,45 eurus ir buvo mažiausia iš visų penkių didžiųjų prekybos tinklų.
Tyrimas taip pat parodė, kad mažiausią pieno produktų kainą siūlė prekybos tinklas „Lidl“ – jų kaina siekė 7,10 euro. Tai yra 0,74 euro pigiau nei brangiausiai pieno produktus siūlančio prekybos tinklo parduotuvėje. „Lidl“ siūlo ir žemiausią vaisių bei daržovių kainą – už šias prekes spalio 16 dieną buvo sumokėta 2,53 euro arba 0,64 euro mažiau, lyginant su brangiausiai daržoves ir vaisius parduodančiu prekybos tinklu.
„Lidl“ nuotr.
Galiausiai „Lidl“ taip pat buvo ir tarp mažiausią grūdinės kilmės produktų kainą siūlančių prekybos tinklų – jų kaina buvo 3,16 euro, o tai buvo 0,35 euro mažesnė nei brangiausiai šias prekes parduodančiame prekybos tinkle.
Žemas kainas užtikrina privatūs prekės ženklai
Užtikrinti žemą dažno vartojimo prekių krepšelio kainą „Lidl“ padeda privatūs prekės ženklai, kurie sudaro net 90 proc. prekybos tinklo asortimento.
Privačių prekės ženklų produktų kaina būna palyginti nedidelė, nes tarptautinė „Lidl“ grupė dalį privačių prekės ženklų užsako dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Toks didelis užsakymų mastas sumažina vieno produkto savikainą ir dėl to „Lidl“ pirkėjams gali pasiūlyti šiuos produktus už itin patrauklią kainą.
„Lidl“ nuotr.
Be to, prekybos tinklas iš tiekėjų ir gamintojų perka tik produkto receptūrą, o pakuotes užsako pagal specialų užsakymą. Dėl šios priežasties vartotojui nereikia mokėti už žinomo prekės ženklo rinkodaros kaštus ar padengti kitas su gamyba nesusijusias išlaidas.
Savo privačių prekės ženklų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama itin griežtus reikalavimus gamintojams ir tiekėjams – tiek esantiems Lietuvoje, tiek ir kitose užsienio šalyse. Taip pat „Lidl“ privatūs prekės ženklų produktai neretai yra gaminami tose pačiose gamyklose, kaip ir populiarių tarptautinių prekės ženklų produktai, dėl to gaminiai pasižymi identiška ar net geresne sudėtimi.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 76 „Lidl“ parduotuvės 28 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose ir Molėtuose.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir dagiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais š...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas3
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...
-
„Vikonda grupės“ įmonė UAB „Vikeda“ pirmieji iš Lietuvos gamins ir eksportuos ledus į Japoniją5
UAB „Vikeda“, gaminanti DADU prekės ženklo ledus, pasirašė strateginę sutartį su Japonijos pieno produktų gamybos įmone „Takanashi Group“. Šis susitarimas reiškia, kad „Vikeda“ tapo pirmąja...