Bendrovės tikslas – naudą dalytis su klientais Pereiti į pagrindinį turinį

Bendrovės tikslas – naudą dalytis su klientais

2017-02-15 11:03 kauno.diena.lt inf.

20 pirmųjų metų žmogaus gyvenime – reikšmingas laiko tarpsnis, per kurį susiformuoja dauguma jo vertybių. Toks pat laikotarpis įmonei – ne mažiau svarbi atkarpa. Ypač, jei per tuos du dešimtmečius nuo pirmų nedrąsių žingsnių nukeliauta iki savo srities lyderių pozicijų.

Padėka: P.Markevičius džiaugiasi, kad profesionalaus kolektyvo dėka bendrovė sulaukė pripažinimo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
Padėka: P.Markevičius džiaugiasi, kad profesionalaus kolektyvo dėka bendrovė sulaukė pripažinimo ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. / Bendrovės nuotr.

Įvertino patirtį

2017-ieji uždarajai akcinei bendrovei "P.Markevičius ir Ko" – ypatingi. 1997 m. kovo 21-ąją tėvo ir sūnaus Povilo bei Martyno Markevičių įsteigta įmonė pradėjo savo veiklą. Aukščiausi darbo standartai, sau ir įmonės darbuotojams keliami principingi reikalavimai lėmė tai, kad oficialiai įgaliota "ExxonMobil" atstovė tapo tikra prekės ženklo "Mobil" ambasadore Lietuvoje.

Siekti svajonių ir tikslų – kelias nelengvas. Vis dėlto, palaikant šeimai, draugams ir kolektyvui, įmanoma įveikti visas kliūtis. Tai įrodo ir 20-ąjį jubiliejų pažyminčios "P.Markevičius ir Ko" pavyzdys.

Prisimindamas pirmuosius žingsnius bendrovės generalinis direktorius P.Markevičius pripažino, kad nueitas ilgas ir nelengvas kelias. 1997-aisiais viena didžiausių pasaulyje kompanijų "ExxonMobil Corporation" dairėsi naujo partnerio Lietuvos ir aplinkinėse rinkose, nes ankstesni partneriai nesugebėjo įvykdyti savo pažadų.

"Tuo metu dirbau vienoje automobiliais prekiaujančioje įmonėje, vadovavau Kauno atstovybei. Be to, buvau susijęs ir su automobilių sportu. "ExxonMobil" įgaliotas asmuo mane susirado pats. Jis žinojo apie mano patirtį, profesines savybes ir pasiūlė tapti jų atstovu. Pasirašėme sutartį ir prasidėjo darbas", – prisiminė P.Markevičius.

Išliko atkakliausieji

Tiesa, veiklos pradžia naujai įmonei buvo kupina iššūkių. Tuo metu "Mobil" interesams Lietuvoje atstovavo net penkios įmonės ir dar kelios platintojos, atstovavusios kitam "ExxonMobil" prekės ženklui. Vieni veikė Panevėžyje, kiti – Šiauliuose, dar kiti – Klaipėdoje ir t.t. Visi atstovai dirbo pagal savo supratimą ir kokybės standartus. O jie labai skyrėsi. Nuo pat starto rimtą požiūrį į darbą puoselėjusiai P.Markevičiaus įmonei, nepaisant didelės konkurencijos, susirasti savo nišą nebuvo sudėtinga.

"Tiesa, tais laikais "Mobil" prekės ženklą Lietuvoje žinojo toli gražu ne kiekvienas, tad kartais mus siedavo su mobiliaisiais telefonais. Vis dėlto lietuviai gana greitai įvertino mūsų atstovaujamų produktų kokybę. Pamenu, tuo metu labai populiari buvo "Mobil Rally Formula" alyva. Ji buvo kokybiška, visiškai sintetinė, o kaina gana prieinama. Be to, ir pavadinimas daug žadantis. Tad visi klientai prašydavo to "ralio", – šypsojosi pašnekovas.

Palaipsniui P.Markevičiaus įmonė užsitarnavo pirkėjų pasitikėjimą. Šiuo metu jos nuolatinių klientų skaičius jau perkopė tūkstantį! Ne tik smulkesniųjų, bet ir didelių sausumos logistikos, laivybos, geležinkelių, žemės ūkio bendrovių, pramonės įmonių ir t.t. Kai kurie kauniečių konkurentai atkrito, kiti tapo partneriais, galiausiai įsiliedami į "P.Markevičius ir Ko" gretas. Taip įmonė tapo vienintele "ExxonMobil" atstove Lietuvoje. Tai, kad tarptautinė korporacija nenusivylė savo pasirinkimu, įrodo faktas, jog "P.Markevičius ir Ko" ne sykį buvo įvertinta "Exxon Mobil" aukso ir sidabro apdovanojimais, suteikiamais tik patiems geriausiems platintojams iš šimtų, veikiančių visame pasaulyje. Kauniečių bendrovė pripažinta "Strategine Distribucijos Partnere" (SDP) ir yra oficialiai įgaliota "Mobil 1", "Mobil", "Mobil Super", "Mobil Delvac", "Mobil SHC" prekės ženklų alyvų ir tepalų atstovė Lietuvoje.

Dalijasi žiniomis

Pašnekovo žodžiais, žengus pirmuosius žingsnius lengviau dirbti netapo. Mat drauge augo ir reikalavimų kartelė: tiek iš pramonės įmonių, tiek įrangos, tiek automobilių gamintojų pusės. Visus šiuos standartus reikėjo atitikti ir patenkinti.

"Žmonės tapo techniškai labiau išprusę, todėl nuolat auga ir reikalavimai. Mums tai patinka, nes mes patys nuolat mokomės ir mokome savo klientus. Norime ne vaikytis kuo didesnio pelno, o kad naudos gautume ir mes, ir klientas. Kuo labiau atitiksime pirkėjo lūkesčius, tuo noriau jis sugrįš vėl", – pasakojo P.Markevičius.

2014 m. įmonė tapo vienintele tarp tepimo produktų platintojų Lietuvoje, įsidiegusia ISO 9001:20008 ir ISO 14001:2004 tarptautinius vadybos ir aplinkos apsaugos vadybos standartus, leidusius padidinti darbo efektyvumą.

Nuostata tobulai pažinti produktą, kuriam atstovauji, – viena kertinių bendrovės filosofijoje. Neatsitiktinai "P.Markevičius ir Ko" kolektyve darbuojasi ir aukšto lygio specialistai, inžinieriai, kurie veda seminarus darbuotojams ir klientams, kad šie žinotų viską apie produktus ir gautų būtent jiems tinkamiausią prekę.

Ilgalaikius tikslus bendrovė sieja ne tik su klientais, bet ir su savo darbuotojais. Čia yra ne vienas žmogus, dirbantis nuo pat įmonės įsteigimo.

"Per tiek metų bendrovė daugeliui mūsų tapo daugiau nei vien darbu. Galima sakyti, kad čia – antrieji mūsų namai. Smagu dirbti draugiškame kolektyve ir turėti galimybę realizuoti savo sugebėjimus", – teigė jau 20 metų P.Markevičiaus įmonėje dirbantis Igoris Dubas.

Nauda – ir klientams

Neskaitant stambiųjų klientų, "Mobil" produkcija prieinama ir paprastam pirkėjui. Vairuotojai jiems jau puikiai pažįstamos automobilių alyvos ir kitų naftos produktų gali įsigyti ir didžiuosiuose prekybos centruose, ir degalinėse. Atsižvelgdama į šiuolaikines tendencijas ir taupydama pirkėjų laiką įmonė atidarė elektroninę parduotuvę e-tepalai.lt, kurioje, neišeinant iš namų ar biuro, galima užsisakyti jums reikiamą prekę. Esant pageidavimui, pirkinys bus pristatytas jūsų nurodytu adresu. O tapus "Mobil" lojalumo programos nariu, įsigysite alyvą ir tepalus už patrauklią kainą.

Siekdama maksimaliai pagreitinti produktų pristatymo laiką, nesvarbu, ar užsakymas atkeliautų iš atokesnio Lietuvos kampelio, ar iš aplinkinių užsienio šalių, įmonė įdiegė kompiuterinę valdymo sistemą "Microsoft Navision". Ši inovacija padeda tiesiogiai susieti gautą užsakymą su centriniu biuru ir sandėliu Kaune, tad sandoris įvykdomas itin operatyviai.


E. paštas užsakymams visoje Lietuvoje: [email protected] arba telefonu (37) 407 999, arba www.pmarkevicius.lt ir www.e-tepalai.lt.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų