Pagerėjimas po 2009 metų laivybos sektorių užklupusios ir ilgai gniaužusios krizės ateina ne taip greitai, kaip buvo tikėtasi. Kai kuriuose krovinių gabenimo segmentuose gabenimo laivais įkainiai stabilizavosi, o kai kur, pavyzdžiui sausakrūvių laivų rinkoje, vis dar siekia rekordines žemumas, rašo "Verslo žinios".
Anot Lietuvos laivų savininkų asociacijos vykdomojo direktoriaus Gintauto Kutkos, sausakrūvių laivų įkainius atspindintis "Baltic Dry" indeksas vis dar yra rekordinėse žemumose ir be 2017 metų atsigavimo tikėtis sunku. Konteinerių ir "ro-ro" gabenimo segmentuose frachtai šiek tiek didėja, tačiau ramiau atsikvėpti neleidžia Rusijos krizė, o didžiausiu iššūkiu išlieka griežtėjantys gamtosaugos reikalavimai.
Keltų reisus vykdančios bendrovės "DFDS Seaways" vykdomasis direktorius Jonas Nazarovas sakė, kad šie metai bendrovei geresni nei praėję ir galima tikėtis 5 proc. augimo. Anot jo, su sugriežtėjusiais gamtosaugos reikalavimais padėjo susitvarkyti kritusios degalų kainos. Tuo metu konteinerių sektoriuje dirbančios "Sea Connect" vadovas Viačeslavas Puzemskijus sakė, kad žemesnės degalų kainos griežtesnių ekologinių reikalavimų neatsvėrė.
Naujausi komentarai