Kviečiami kreiptis nukentėjusieji dėl „Go Planet Travel“ bankroto Pereiti į pagrindinį turinį

Kviečiami kreiptis nukentėjusieji dėl „Go Planet Travel“ bankroto

2014-07-17 07:47
Kviečiami kreiptis nukentėjusieji dėl „Go Planet Travel“ bankroto
Kviečiami kreiptis nukentėjusieji dėl „Go Planet Travel“ bankroto / T. Lukšio / BFL nuotr.

Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija, suvokdama sudėtingą vartotojų padėtį dėl bendrovės „Go Planet Travel“ nemokumo ir gręsiančio bankroto, nusprendė kreiptis į teismą ir apginti vartotojų teises į jų sumokėtų pinigų grąžinimą.

2014 m. liepos 14 d. įvyko federacijos, atstovaujančios vartotojų interesams įvairiose institucijose ir tarptautinėse organizacijose, ir advokatų kontoros „LEXTAL“ susitikimas, kuriame aptartos galimybės bendradarbiauti siekiant turistų, susidūrusių su problemomis dėl bendrovės „Go Planet Travel“ nemokumo, sumokėtų pinigų kompensavimo.

Iš viešos Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos bei Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos prie Teisingumo ministerijos pateiktos informacijos gali susidaryti įspūdis, kad draudimo kompanijų išmokomis bus padengti visi nukentėjusiųjų nuo bendrovės „Go Planet Travel” nemokumo asmenų reikalavimai, t.y. turistai atgaus visus šiam kelionių organizatoriui įmokėtus pinigus bei gaus pilną papildomai patirtų išlaidų kompensaciją. Tačiau  2010 metų praktika, kai panašiomis aplinkybėmis bankrutavo du kelionių organizatoriai, jau parodė, kad daugumai turistų  galų gale per draudimo kompaniją pavyksta susigrąžinti daugiausiai 40 proc. už kelionę sumokėtos sumos, rašoma Nacionalinės vartotojų federacijos pranešime spaudai.

Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos prezidentės Alvitos Armanavičienės teigimu, „Go Planet Travel” atveju turistams grąžintina dalis bus daug mažesnė, kadangi, kaip žinia, bendra draudimo suma yra 700 000 Lt., kurių jau išleista mažiausiai pusė žmonėms parskraidinti, apgyvendinti ir kitoms reikmėms, todėl federacija planuoja imtis iniciatyvos ginti vartotojų interesus, kad jų reikalavimai būtų visiškai patenkinti, t.y. grąžinti visi jų sumokėti pinigai.

Susitikime aptarta galimybė rengti grupės ieškinį dėl išlaidų, kurių nepadengs draudimo bendrovės, kompensavimo. Federacija ruošiasi suvienyti nuo UAB „Go Planet Travel“ nukentėjusius turistus ir atstovauti grupei vartotojų teikiant ieškinį dėl patirtų nuostolių atlyginimo, vos tik bus išmokėtos draudimo išmokos turistams.

Nuo „Go Planet Travel” nemokumo nukentėjusių turistų prašoma kreiptis į Lietuvos nacionalinę vartotojų federaciją el. paštu [email protected] ir pateikti visų turimų kelionės dokumentų (sutarčių, mokėjimo kvitų ir kt.) kopijas. Dėl tolimesnių veiksmų federacija informuos vartotojus el. paštu ir internetinėje svetainėje www.vartotojuteises.lt.

Valstybinis turizmo departamentas (toliau – VTD) informuoja, kad oro vežėjas „Grand Cru Arlines“, įvertinęs sudėtingą situaciją, susiklosčiusią dėl kelionių organizatoriaus „Go Planet Travel“ nemokumo, nepaisydamas galimų nuostolių ir vadovaudamasis verslo etikos standartais, į Lietuvą parskraidino visus nemokios bendrovės turistus.

VTD duomenimis, į Lietuvą iš užsienio sugrįžo 313 bendrovės „Go Planet Travel“ turistų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų