"Aš – stilistas“ laimėtojas ateis į pagalbą prekybos centro lankytojams

  • Teksto dydis:

Šią savaitę prekybos ir pramogų centre „Ozas“ darbą pradeda asmeninis stilistas, televizijos laidos „Aš – stilistas“ laimėtojas Joringis Šatas. Į jo atranką tikslingai investavęs prekybos centras tapo pirmuoju, nuolat teiksiančiu stilisto paslaugą lankytojams. Šiuo tikslu centre  jaunam profesionalui įrengta studija, šiandien pradedama jo paslaugomis norinčių pasinaudoti vilniečių ir miesto svečių registracija.

„Stilisto konsultacijas vertiname kaip vieną iš būtinų paslaugų, leisiančių išsiskirti bei išlaikyti pirkėjus ypač konkurencingoje rinkoje. Joje vis svarbesnė tampa asmeninė kliento patirtis, jo emocijos, kurias sukelia apsilankymas prekybos centre”, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė. Atitinkamai, jos teigimu, labai svarbi stilisto kompetencija, gebėjimas bendrauti su klientais. Tam, kad tuo įsitikintų,  investavo ne tik į stilisto studijos įrengimą, bet ir į jo atranką prisidėdami prie TV laidos, kurios nugalėtoju išrinktas Joringis tapo prekybos ir pramogų centro stilistu.

„Stilisto paslaugą prekybos centro lankytojams teikti svarstėme jau prieš keletą metų, bet rinkos analizė ir pirkėjų stebėsena atskleidė, jog tuo metu ši paslauga nebūtų sulaukusi reikiamo dėmesio. Per pastaruosius keletą metų stilisto kaip specialisto suvokimas šalyje ženkliai keitėsi. Tam įtakos turi spartėjantis gyvenimo tempas, mokantis vertinti laiką, Lietuvą pasiekianti geroji užsienio praktika, kurią šalyje populiarina tiek patys prekybininkai, tiek žiniasklaida”, – sako I. Navickaitė.

Pasak prekybos ir pramogų centro direktorės, suteikdamas galimybę pirkėjams naudotis profesionalo paslaugomis, taip pat siekia keisti įsitikinimą, jog stilisto paslaugos prieinamos tik aukštas pajamas gaunantiems pirkėjams. Užsiregistravę internetu centro lankytojai Joringio Šato paslaugomis pirmą pusvalandį galės naudotis nemokamai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių