Paaiškėjo, kur pradingo antrajame Dakaro ralio etape tarytum skradžiai į žemę prasmegęs lietuviškas – Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus „Toyota“ ekipažas. Pasirodo, jog „greičiausiu“ šiame ralyje laikomame 433 km ilgio greičio ruože, kurio pabaigoje dalyvius pasitiko pirmosios smėlio kopos, lietuviams košę bėdų privirė paprastas argentinietiškas akmuo.
Pasak A.Juknevičiaus, automobiliui „pagavus“ argentinietišką akmenį, sugedo automobilio reduktorius. Gedimą lietuviai buvo priversti tvarkyti net 8 val., bet spėjo finišuoti laiku ir negavo laiko baudos.
„Dakaras prasidėjo. Žodžiu, pagavome argentinietišką akmenį. Dulkėse varėme, lenkėme. Galiniu tiltu stuktelėjau, „užklynijo“ reduktorių. Tai 8 val. remontavome. Startavome 8 valandą naktį ir finišavome tik dabar. Bet svarbu laiku ir be baudų. Viskas normaliai tik tiek, kad savo laiką labai sugadinome. Buvo pamoka žinoma“, - etapo rezultatus komentavo A. Juknevičius.
„Su mašina taip lėkti negalima, kaip aš jau buvau pradėjęs. Iš pradžių aplenkėme tų mašinų gal 12. Pasijutau, kad per daug pakėliau snapą. Per greitai variau. Va čia ir buvo bėda. Jau, kaip tik pajauti, kaip eini, kaip Dievas (trasa), iš karto „nuleidinėk gazą“. 100 proc. tuoj „liuobsi“. Svarbu važiuojame toliau, viskas gerai. Startoti teks už poros valandų. Šiaip daugiau nebuvo smūgių, nei nieko. Negali kaltinti akmens, gali kaltinti tik save. Svarbu judame“, - kalbėjo A. Juknevičius.
Primename, jog pirmą etapą sekmadienį A. Juknevičius baigė 68-as tarp 147-ių pasiekusių finišą. Lietuviai į trečio etapo starto eilę buvo įrašyti 103-iu numeriu tarp 141.
Kito lietuvio Benedikto Vanago ir baltarusio Andrejaus Rudnickio „Oscar“ ekipažas distanciją įveikė per 6 val. 41 min. 39 sek. ir preliminarioje bendroje varžybų pakilo 35 laipteliais aukštyn ir šiuo metu yra 54-oje vietoje.
Naujausi komentarai