Tilto griūtis nusinešė 43 žmonių gyvybes ir atkreipė dėmesį į nykstančią Italijos infrastruktūrą, taip pat į privataus greitkelio operatorės „Autostrade“ (ASPI), apkaltintos nesugebėjimu prižiūrėti pagrindinio viaduko, vaidmenį.
Teisėja Paola Faggioni nusprendė, kad operatorė ir inžinierių įmonė „Spea“ – abi Italijos infrastruktūros grupės „Atlantia“, kurią kontroliuoja Benettonų šeima, dukterinės įmonės - privalo sumokėti valstybei 29 milijonus eurų. „Tai gera žinia, nes prašymas susitarti yra tarsi kaltės pripažinimas“, – naujienų agentūrai AFP sakė Egle Possetti, aukų artimųjų grupės atstovė. „Tačiau tai taip pat liūdna, nes tai pinigai, kuriuos buvo galima išleisti priežiūrai, kad būtų išvengta griūties“, – sakė E. Possetti, kurios sesuo 2018 m. rugpjūčio mėnesį žuvo kartu su vyru ir dviem vaikais, jų automobiliui nukritus iš 45 metrų aukščio.
P. Faggioni patenkino prokuratūros prašymą teisti 59 žmones, įskaitant buvusį „Atlantia“ vadovą Giovanni Castelluci, ir „Spea“ pareigūnus, atsakingus už tilto priežiūrą. Sąraše taip pat yra keli susisiekimo ministerijos pareigūnai. Pirmasis posėdis numatytas liepos 7 d., bus pateikti kaltinimai dėl žmogžudystės, neatsargumo ir tyčinės nelaimės.
Praėjusiais metais paskelbtoje galutinėje nelaimės tyrimo ataskaitoje prokurorai pabrėžė „neišsamius“ ir „neadekvačius“ patikrinimus, rašoma naujienų pranešimuose. Pavyzdžiui, jie pastebėjo, kad tilto atramos buvo tikrinamos iš apačios, naudojant žiūronus, o ne iš arti.
Naujausi komentarai