Kinija paskelbė naujus planus internetiniams žaidimams suvaržyti

  • Teksto dydis:

Kinija penktadienį paskelbė naujus planus internetinių žaidimų industrijai suvaržyti apribojant papildomą pirkimą programėlėse ir kompulsyvų elgesį žaidžiant.

Po šios naujienos Kinijos technologijų milžinės „Tencent“ akcijos Honkonge atpigo daugiau nei 10 proc., o konkurentės „Netease“ – daugiau nei 20 procentų.

Pirmą kartą Pekinas ėmėsi veiksmų prieš žaidimų sektorių 2021 metais, vykdydamas plataus masto priemones didžiųjų technologijų įmonių atžvilgiu, įskaitant griežtą laiko, kurį vaikai gali praleisti žaisdami internete, apribojimą.

Nutraukus žaidimų licencijų įšaldymą atsirado vilčių, kad dėmesys šiai industrijai sumažėjo.

Tačiau naujosiomis taisyklėmis bus apribotos galimybės papildyti žaidimo metu naudojamus pinigus ir panaikinti žaidimo trukmei pailginti skirtas funkcijas, pavyzdžiui, prizus už kasdienį prisijungimą, rodo internete paskelbtas kinų reguliavimo institucijos projektas.

Taip pat būtų įvedami iššokantys langai, įspėjantys vartotojus apie neracionalų elgesį žaidžiant.

Taisyklių projekte taip pat pakartojamas draudimas naudoti „draudžiamą internetinių žaidimų turinį (...), kuris kelia pavojų nacionalinei vienybei“ ir „kelia pavojų nacionaliniam saugumui arba kenkia nacionalinei reputacijai ir interesams“.

„Tencent“ yra pasaulinė šio sektoriaus lyderė pagal pajamas, dominuojanti Azijos rinkoje ir investuojanti į žaidimų studijas visame pasaulyje.

Nors jos akcijos penktadienį smarkiai krito, kai kurios nepriklausomos žaidimų studijos teigė, kad taisyklės gali tapti galimybe.

Čengdu įsikūrusios „Hanjia Songshu“ generalinis direktorius Cheng Gongas (Čeng Gongas) sakė, kad studijos, kurios daugiau dėmesio skiria inovacijoms ir aukštos kokybės vartotojų patirčiai, gali gauti naudos.

„Anksčiau ši pramonė jautėsi taip, tarsi blogi pinigai išstumtų gerus pinigus“, – teigė jis naujienų agentūrai AFP.

„Visi daugiausia dėmesio skiria tam, kad žaidėjai daugiau papildytų savo sąskaitą. Tik tie, kurie gauna daugiausiai pajamų, gali sau leisti išleisti daugiau pinigų reklamai, todėl jie gaus daugiau žaidėjų, kurie papildys savo sąskaitą, – pridūrė jis. – Tai užburtas ratas.“



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių