Naujus televizorius perka dėl krepšinio
Į Ispaniją neišvykę krepšinio sirgaliai, norėdami labiau pajusti čempionato aistras, rungtynes namuose vis dažniau stebi prie didžiulių televizoriaus ekranų.
Buitine technika prekiaujančių parduotuvių atstovai džiaugiasi pastaruoju metu išaugusia plačiaekranių televizorių prekyba.
„Jaučiamas žmonių susidomėjimas. Mes iš anksto ruošėmės šiam krepšinio čempionatui. Pasiūlėme akciją: nusipirkę vieną keturių mūsų rekomenduojamų modelių plačiaekranių televizorių, žmonės atgaus pusę sumokėtų pinigų, jei Lietuvos rinktinė laimės čempionatą“, - pasakojo buitinės technikos parduotuvės „Elektromarkt“ prekybos vadybininkas Tomas Budrys.
Jis pripažino, kad akcijinių televizorių paklausa didžiulė ir įspėjo, kad pasiūlymas galioja iki čem-pionato finalų pradžios – rugsėjo 15 dienos.
Pasak buitinės technikos parduotuvių „Avitela“ ir „Topo centras“ atstovų, pastaruoju metu populiariausi 82 cm įstrižainių televizoriai, tačiau žmonės noriai perka ir dvigubai didesnius.
„Kas kokius įperka, tokius ir perka. Būna, kad žmonės dėl kokybiško vaizdo nepagaili dešimties tūkstančių litų ar dvigubai didesnių sumų“, - teigė „Topo centro“ vedėjas Marius Norvaiša.
Buitinės technikos pardavėjai pastebi, kad nemaža dalis pirkėjų pastarosiomis savaitėmis televizorius perka būtent dėl sporto varžybų.
Kai kurie tai daro dėl to, kad namuose iki šiol buvo tik vienas televizorius.
Prasidėjus rungtynėms žmona ir vaikai neleidžia ramiai žiūrėti.
Kiti tikino nemėgstą sėdėti pergrūstuose baruose, tačiau nori matyti ryškų ir kokybišką vaizdą.
Dėl kokybiškesnio televizoriaus vaizdo konkuruoti pradėjo ir kavinės.
Neretai barų savininkai nori, kad jų įstaigoje stovėtų išskirtinio dizaino ir dydžio televizorius.
Naujausi komentarai