Internete pasirodė vaizdo medžiaga, kurioje pora jaunuolių neva dideliu greičiu lekia troleibusų laidais. Tačiau panašu, kad tai tik pigus reklamos triukas.
„Extreme žvėrys“: tai ne montažas
Jaunuoliai, pasivadinę „Extreme žvėrimis“, savo pramogą patalpino svetainėje youtube.com. Filmuotoje medžiagoje matyti, kaip V.Kudirkos gatve nuo Tauro kalno leidžiasi troleibusas, o jau netrukus jam įkandin praskrieja du jaunuoliai, veidus prisidengę žvėrių kaukėmis, specialia įranga prisitvirtinę prie troleibusų maitinimo laidų. „Matei, kai nuvarė!“, - sušunka jaunuolis už kadro.
Pramoga „žveris“ nuteikė puikiai. Po savo žygdarbio jaunuoliai netvėrė savame kailyje.
Portalo 1diena.lt redakcijai susisiekus su savo asmenybes slepiančiais „Extreme žvėrimis“, jaunuoliai tikino, esą youtube.com patalpintas vaizdas nėra montažas. Esą jie iš tikrųjų atliko mirtinai pavojingą triuką.
„Tai – ne montažas. Panda ir Apuokas – rimtai nutrūkę, Pelė tik lakstė aplink ir šaukėsi mamos, o filmuojantis Zuikis, kaip matėt, nemoka sufokusuoti kameros, ką bekalbėt apie montažą“, - rašoma 1diena.lt atsiųstame „žvėrių“ elektroniniame laiške.
Tiesa, jie niekaip nesugebėjo paaiškinti, kaip įgyvendino savo sumanymą. Juolab, kad troleibusų laidus laiko specialios jungtys, ir alpinistinė įranga, kurią galima būtų panaudoti tokioms pramogoms, už jų paprasčiausiai užkliūtų. Be to, „žvėrys“, dideliu greičiu neva pralėkę troleibusų laidais, stebėtinai greitai atsidūrė ant žemės. Kaip jie nulipo – vaizdo siužete nematyti. „Žvėrys“ tepateikė vieną paaiškinimą: „Užlipama ir nulipama kopėčiomis. Jas mums nešiojo Pelė. O kas sakė, kad kabliai (kuriais prisitvirtinta prie troleibusų laidų – red. past.) paprasti?“
V.Striška: tai neįmanoma
Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Vidmantas Striška, peržiūrėjęs tariamo „žvėrių“ žygdarbio vaizdo įrašą, konstatavo, kad tai padaryti fiziškai neįmanoma. „Tai gerai padarytas montažas“, - 1diena.lt sakė V.Striška.
Pasak jo, triukui tariamai pasitelkta įranga niekaip neveiktų ant troleibusų laidų – priešingai nei troleibusai, kurių „ūsai“ maitinimo laidus spaudžia iš apačios, „žvėrių“ technika turėjo būti pakabinta ant laidų. O tai reiškia, kad tariami narsuoliai neabejotinai būtų užkliuvę už laidus laikančių konstrukcijų.
Laukite „žvėrių“ reklamoje?
V.Striškai juoką sukėlė ir tai, kad triuką neva atlikę „žvėrys“ lyg niekur nieko jau po kelių sekundžių skuodė šaligatviu.
Neįmanoma. Jie nenušoktų iš tokio aukščio. Mūsų laidai kabo 5,7 metro aukštyje. Nežinau, ar yra toks žmogus, kuris lėkdamas tokiu greičiu kristų iš tokio aukščio ir, mažiausiai, neišsisuktų kojos“, - ironizavo „Vilniaus troleibusų“ vadovas.
Pasak jo, gali būti, kad „Extreme žvėrys“ tėra gerai apgalvotos reklaminės kampanijos pradžia. Esą gali būti, kad netrukus šie personažai pakankamai atvirai kažką reklamuos. „Manau, kad jie greitai kur nors išlįs“, - prognozavo V.Striška.
Vadinamosios virusinės reklamos Lietuvoje plinta pakankamai neseniai. Tačiau jau yra nemažai gerų pavyzdžių. Štai tūkstančiams puikiai žinomas vaizdo siužetas, kuriame dviratininkas Gedimino prospekte užšoka ant prabangaus „Maserati“ automobilio tebuvo tik paslėpta fone šmėžavusios parduotuvės reklama. Kitas pavyzdys – pusnuogis vyras, vaikštantis po parduotuvę „Maxima“. Daug atgarsio sukėlęs vaizdo siužetas tebuvo dalis kosmetikos gaminių reklaminės kampanijos.
Naujausi komentarai