Durų kodų pirkimas – tik eksperimentas? Pereiti į pagrindinį turinį

Durų kodų pirkimas – tik eksperimentas?

2011-03-17 14:27
Durų kodų pirkimas – tik eksperimentas?
Durų kodų pirkimas – tik eksperimentas? / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Skelbimas apie perkamus sostinės daugiabučių laiptinių durų kodus buvo tik vienos įmonės vadovo eksperimentas. Bent jau taip teisinasi skelbimo autorius jo pasiūlymu susidomėjusiems policijos pareigūnams.

Kaip pranešė Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas, neįprasto turinio skelbimą apie perkamus Vilniaus miesto mikrorajonų laiptinių durų kodus viename laikraštyje užsakė išspausdinti vienos įmonės, atliekančios būsto vidaus apdailą ir langų montavimą, vadovas.

Vyras policijos pareigūnams aiškino, kad tokia mintis jam kilo sulaukus reklamines skrajutes Vilniaus mieste platinančios įmonės atstovo telefoninio skambučio. Jis įmonės vadovą gundė išskirtinėmis reklamos galimybėmis ir gyrėsi, kad jų paslaugos labai efektyvios, nes jie turi  daugiabučių namų laiptinių spynų kodus.

Įmonės vadovas teigia, pats pabandęs įsitikinti, ar laiptinių durų kodai yra lengvai gaunami, todėl laikraštyje pasiskelbė juos perkantis.

Per keletą dienų nuo skelbimo išspausdinimo, pasak jo, jis sulaukė tik daug griežtų, neigiamų žmonių atsiliepimų, bet nebuvo nei vieno pasiūlymo parduoti informaciją apie laiptinės spynos kodą.

Patikrinimą atlikę Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Nusikaltimų tyrimo valdybos Nusikaltimų nuosavybei tyrimo skyriaus pareigūnai tokiu įmonės vadovo pasiaiškinimu patikėjo. Tyrimas nutrauktas, nes esą skelbimas neturi nieko bendro su nusikalstamais ketinimais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų