Autobusų keleivių pageidavimus padeda išgirsti „karštoji linija“

Pamaskvės regione (Rusija) pastaruosius tris mėnesius veikė „karštoji linija“, kur kiekvienas autobuso keleivis galėjo pateikti savo pasiūlymus dėl autobusų eismo bei pasiskųsti dėl prastai dirbančių vairuotojų ar vėluojančių autobusų.

Remiantis keleivių skundais, regione atsirado naujas autobusų maršrutas, keletas jų optimizuota. Taip pat nubausti vairuotojai, nesilaikę grafikų ar rūkę salone.

Per tris mėnesius – tiek laiko vykdytas eksperimentas – Maskvos srities gyventojai pasisikundė dėl viešojo transporto apie tris tūkstančius kartų. Telefono numeris buvo skelbiamas visuose srities vežėjo autobusuose. Savanoriškai jį nurodė ir didžioji dalis privačių vežėjų.

Daugiausia skundų sulaukta dėl grafiko nesilaikančių vairuotojų. Antrojoje vietoje – pasiūlymai dėl naujų maršrutų bei stotelių diegimo. Remiantis keleivių pasiūlymais, artimiausiu metu suplanuota apie dvidešimt naujų maršrutų. Atsirado ir keletas naujų autobusų stotelių.

Pamaskvės keleiviai taip pat skundėsi dėl vairuotojų ir konduktorių nekultūringumo, prasto lengvatomis besinaudojančių keleivių aptarnavimo.

Remiantis „karštosios linijos“ pranešimais, iškeltos 362 administracinės bylos dėl teisės pažeidimų. Rajonuose, iš kur gauta daugiausia skundų, planuojama rengti vežėjų atstovų susitikimus su keleiviais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

as

as portretas
Mums visai neidomu kas vyksta Maskvoje.

OOO

OOO portretas
Klaipedai rekomenduociau isigyti AUTOBUSUS o ne tai ka dabar turi
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių