Visi kratosi atsakomybės dėl duobių gatvėje Pereiti į pagrindinį turinį

Visi kratosi atsakomybės dėl duobių gatvėje

2004-10-27 09:00

BE IŠEITIES

Visi kratosi atsakomybės dėl duobių gatvėje

Trinkelėmis išklota Melnragės Molo gatvė liudija, kad čia buvo neatsakingai palaidotos Europos Sąjungos lėšos. Duobėtą, iškilnotų šulinių gatvę keikia vietos gyventojai, miesto autobusų vairuotojai. Prieš ketverius metus rekonstruojant gatvę buvo pakloti lietaus kanalizacijos tinklai. Jau tada statybininkai perspėjo, kad jų darbas bus beprasmiškas, jeigu Melnragėje nebus pakeisti senieji vandentiekio vamzdžiai. Dabar savivaldybė bando išsiaiškinti, kas turi tvarkyti gatvę, kurios garantinis laikas baigsis kitais metais.

Vien duobės

Savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė pasakojo, jog savivaldybės komisija nustatė, kad Molo gatvės danga daugelyje vietų pažeista, iškilnota. Komisija suskaičiavo net 17 duobių. Yra įtarimų, kad statybos darbus galėjo nekokybiškai atlikti bendrovė „Hidrostatyba“.

Pasak V.Staskonienės, tarp Klaipėdos savivaldybės ir „Hidrostatybos“ vyksta susirašinėjimas. Statybų bendrovė kaltina bendrovę „Klaipėdos vanduo“, kuri, likviduodama požeminių tinklų avarijas, nekokybiškai kloja dangą. Savivaldybės žiniomis, požeminių avarijų likvidavimo gatvės dangos atkūrimui „Klaipėdos vanduo“ samdo „Hidrostatybą“. Dėl tokių supainiotų dviejų bendrovių santykių savivaldybei sunku nustatyti, kas labiausiai kaltas, nors gatvės dangos brokas - akivaizdus.

Vamzdžių nekeitė

Melnragės ir Girulių seniūnė Vanda Dorčienė sakė, kad 2000-aisiais nebuvo lėšų kloti naujų vandentiekio vamzdžių, „Klaipėdos vanduo“ pakeitė tik labiausiai surūdijusias atšakas. V.Dorčienės teigimu, vandentiekio avarijų Melnragėje per keletą metų jau įvyko apie 30. Akivaizdu, kad jei nebus pakloti nauji vandentiekio vamzdžiai, avarijos tęsis ir naują dangą teks lopyti nuolat. Miesto ūkio komiteto nariai, susipažinę su padėtimi Molo gatvėje, įpareigojo savivaldybės administracijos direktorę Juditą Simonavičiūtę kreiptis į teismą. J.Simonavičiūtė sakė, kad savivaldybė ir savo lėšomis pajėgi suremontuoti Molo gatvės dangą, tačiau tada kaltininkams už viską teks mokėti brangiau.

Kaltas transportas

„Hidrostatybos“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis tvirtino, kad apie pasenusius vamzdžius „Klaipėdos vanduo“ žinojo. Vandentiekio avarijos kartojosi nuolat. P.Šidiškio nuomone, dėl duobių kaltas ir sunkusis transportas, paliekantis provėžas. Nors šio transporto eismą draudžia kelio ženklai, tačiau draudimų nepaisoma: vykdant uosto rekonstrukcijos darbus patogiausia važiuoti per gyvenvietę.

Bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Tinklų departamento direktorė Dalia Venckūnienė pasakojo, kad prieš pradedant Molo gatvės rekonstrukciją komisija nustatė, kurias vandentiekio atšakas būtina keisti. Vykdant darbus buvo išjudinti vamzdžiai, ir vėliau jų movos neišlaikydavo. Ji neneigė, kad vandentiekio avarijų buvo, tačiau, D.Venckūnienės teigimu, dėl avarijų ardyta tik nedidelė gatvės dalis. Keisčiausia, kad Molo gatvės danga duobėta ir tose vietose, kur vandentiekio vamzdžių apskritai nėra.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų