Neteismine tvarka išnagrinėjama daugiau vartotojų skundų Pereiti į pagrindinį turinį

Neteismine tvarka išnagrinėjama daugiau vartotojų skundų

2014-03-04 09:33
BNS inf.
Neteismine tvarka išnagrinėjama daugiau vartotojų skundų
Neteismine tvarka išnagrinėjama daugiau vartotojų skundų / A.Ufarto/BFL nuotr.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) 2013 metais neteismine tvarka išnagrinėjo 1405 skundų - 11 proc. negu 2012 metais, antradienį informuoja Teisingumo ministerija.

„Per pastaruosius metus situacija vartotojų apsaugos srityje pagerėjo, nes didėjo žmonių teisinis išprusimas ir buvo sustiprintas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos vykdomas tarpininkavimas tarp vartotojų ir verslininkų“, – pranešime cituojamas teisingumo ministras Juozas Bernatonis.

Tarpininkaujant VVTAT, 468 ginčus tarp vartotojų ir pardavėjų bei paslaugų tiekėjų pavyko išspręsti taikiai (tai sudarė 35 proc. visų išnagrinėtų ginčų). Nepavykus abiem pusėms susitaikyti, VVTAT priėmė 657 nutarimus, kuriais vartotojų pretenzijas pripažino pagrįstomis arba iš dalies pagrįstomis. 126 atvejais vartotojų nusiskundimai pripažinti nepagrįstais, o 83 ginčų nagrinėjimas buvo nutrauktas, nes vartotojai nepateikė visų reikiamų dokumentų, atsisakė savo pretenzijų arba kreipėsi į teismą.

Kadangi VVTAT priimti nutarimai dėl pagrįstų ar dalinai pagristų vartotojų pretenzijų yra tik rekomenduojamojo pobūdžio, įmonės įvykdė 252 Tarnybos priimtus nutarimus. Dėl neįvykdytų Tarnybos nutarimų vartotojams buvo pasiūlyta kreiptis į teismą.

Pernai VVTAT daugiausia ginčų išnagrinėjo dėl vartojimo prekių – tokių skundų būta 493. Maždaug pusę dėl vartojimo prekių gautų nusiskundimų sudarė vartotojų skundai dėl elektroninės prekybos. Bene dažniausias vartotojų nusiskundimas dėl elektroninės prekybos – nesilaikoma prekių pristatymo terminų arba prekės visiškai nepristatomos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų