Baltijos šalyse oro policijos misiją vykdantys NATO naikintuvai praėjusią savaitę penkis kartus kilo lydėti Rusijos orlaivių.
Du kartus Rusijos lėktuvai skrido pagal suderintą planą ir įjungtu atsakikliu bei palaikė ryšį su skrydžių valdymo centru, abukart - antradienį ir šeštadienį tai buvo karinis transporto lėktuvas „An-26“.
Praėjusį trečiadienį oro policijos naikintuvai kilo dukart: pirmąjį - identifikuoti ir palydėti du į Karaliaučiaus sritį judėjusius atakos lėktuvus „Su-24“, kurie skrido be išankstinio plano, automatinio atsakiklio ir nepalaikė radijo ryšio. Antrąkart naikintuvai kilo lydėti transporto lėktuvo „An-72“, kurio automatinis atsakiklis veikė ir įgula palaikė ryšį, bet neturėjo išankstinio plano.
Ketvirtadienį į orą pakilę Baltijos erdvę saugantys naikintuvai lydėjo du Rusijos sunkiuosius naikintuvus „Su-27“ (arba galbūt „Su-24“), skridusius ties Karaliaučiaus sritimi virš neutraliųjų tarptautinių vandenų ne pagal suderintą planą, be atsakiklio ir nepalaikė ryšio.
Šeštadienį NATO lėktuvai vėl lydėjo „Su-27“, kuris skrido ne pagal planą, be automatinio atsakiklio ir nepalaikė radijo ryšio.
NATO oro policijos misiją Lietuvoje vykdo Norvegija ir Italija, Estijoje - Didžioji Britanija, Lenkijoje - Belgija.
Naujausi komentarai