Dėl trūkusio vamzdžio pasiuntė pas kaimyną

Dėl trūkusio vamzdžio pasiuntė pas kaimyną

2006-08-03 09:00

Dėl trūkusio vamzdžio pasiuntė pas kaimyną

Išsikviesti avarinę tarnybą nėra taip paprasta.

Daugeliui miesto gyventojų, niekada nesusidūrusių su vandentiekio ar kanalizacijos avarinėmis situacijomis, paniką gali sukelti gelbėtojų paieškos. Ypač tada, kai šie pasiūlo kreiptis ne į juos, o į kaimyną.

Siuntė pas kaimynus

Vakar rytą Taikos prospekto gyventoja pakliuvo į panašią situaciją. Virtuvėje pamačiusi vandens klanus, ji paskambino informacijos telefonu ir paprašė sujungti su avarine tarnyba.

Atsiliepusi įmonės „Skaidrola“ dispečerė tvirtino negalinti niekuo padėti, nes tai ne jų firmai priklausanti zona, ir liepė eiti žadinti kaimynų.Tačiau neinformavo, kaip paskambinti į kitą avarinę tarnybą, kuri suteiktų pagalbą.

Į tokią keblią situaciją pakliuvusi mergina svarstė kažko nesuprantanti, kokiu numeriu galima išsikviesti pagalbą.

Turi informuoti

Už tai, kad gyventojai būtų informuoti apie reikiamus avarinių tarnybų adresus, telefonus, yra atsakingos namų ūkio valdos.

Įmonės „Laukininkų valdos“ sekretorė tvirtino, kad kiekvienoje laiptinėje kabo skelbimai su tokia informacija. „Žmonės moka skaityti ir žino, kur reikia skambinti“ - sakė ji.

Taip pat, gaunant sąskaitą už komunalinius patarnavimus, turi ateiti lapelis, informuojantis, kokiais numeriais reikia skambinti atsitikus bėdai.

Siunčia pas kitus

Bute užsikimšus kanalizacijai ar sugedus vandentiekiui, uostamiesčio gyventojai neretai paskambina į „Klaipėdos vandens“ bvendrovę, tačiau ir čia tiesioginės pagalbos nesulaukia.

Įmonės „Klaipėdos vandens“ vyriausiasis dispečeris Vitoldas Kasmočius tvirtino, kad jie atsakingi tik už avarijas, kurios nutinka ne butuose, o už namo sienų. Todėl avariją patyrusieji yra nukreipiami į kurią nors privačią avarinę tarnybą.

Klaipėdoje veikiančios dvi tokios tarnybos „Skaidrola“ ir „City Service“ yra sudariusios sutartis su namų ūkio valdomis ir, į tai atsižvelgdamos, važiuoja pagal joms priklausančias teritorijas. Avarinių tarnybų darbuotojai „Klaipėdą“ tikino, kad paskambinęs ne į tą tarnybą žmogus geranoriškai yra nukreipiamas į kitą.

Kainos pakilo

Įmonės „Skaidrola“ dispečerė sakė, kad į jai priklausančias zonas darbuotojus galima išsikviesti visą parą ir už tam tikrą mokestį. Jie gali ne tik stabilizuoti padėtį, bet ir atlikti remonto darbus.

Anot „Skaidrolos“ dispečerės, dabar jų paslaugų kainos yra pakilusios. Vien tik iškvietimas į butą kainuoja apie 48 litus, problemos likvidavimas kainuos 77 litus, o kviečiant tarnybą keliems kaimynams - 153 litus.

Atsitikus rimtai nelaimei, „Klaipėdos vandens“ vyriausiasis dispečeris V.Kasmočius patarė skambinti telefonu 1305 į įmonę „City Service“, kuri stengiasi atvažiuoti ir ne į savo zonai priklausančius namus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų