Rihanna paskelbė apie pasaulinį turą

  • Teksto dydis:

Rihanna (Rijana) pirmadienį paskelbė apie ateinančiais metais numatytas pasaulines gastroles ir jau susitarė dėl plataus masto reklaminio bendradarbiavimo, rengiantis ilgai lauko jos naujo albumo pasirodymui.

Rihanna savo pasaulinį turą pradės vasario 26 dieną San Diege, o užbaigs rugpjūčio 12-ąją pasirodymu Ciuriche. Iš viso numatyta 70 koncertų Šiaurės Amerikoje ir Europoje, nurodė turo organizatorius „Live Nation“.

Barbadose gimusi atlikėja nuo 2005 metų, kai pasirodė jos debiutinis albumas „Music of the Sun“, jau pardavė 54 mln. albumų, tačiau nuo 2012 metų nėra išleidusi studijinio albumo.

Rihanna sakė, kad naujasis albumas ir pasaulinis turas vadinsis „Anti“. Tačiau atlikėja nepatikslino, kada gerbėjai sulauks jos naujo albumo.

Pranešama, kad hito „The Umbrella“ atlikėją gastrolių metu lydės Travisas Scottas (Trevisas Skotas), kuris, kaip kalbama, yra jos vaikinas, o per koncertus Europoje kartu su Rihanna pasirodys atlikėjas „The Weeknd“ ir Big Seanas (Big Šonas).

Rihanna ir Travisas Scottas kol kas nepatvirtino, kad yra pora, tačiau nuo rugsėjo jie kelis kartus buvo pastebėti drauge leidžiantys laiką. Be to, Rihanna pasirodė Travisas Scotto koncertuose, kurie vyko Manhatano „Gramercy Theatre“.

Apie pasaulines gastroles paskelbta netrukus po to, kai 27 metų dainininkė pristatė jos naujajam albumui skirtą tinklalapį ANTIDiary.com.

Rihanna susitarė dėl reklaminio bendradarbiavimo su Pietų Korėjos elektronikos milžine „Samsung“, kuri sukūrė „Anti“ skirtą interaktyvų tinklalapį, pasiekiamą tik turintiems šios kompanijos išmaniuosius telefonus.

„Samsung“ per Amerikos muzikos apdovanojimų ceremonijos transliaciją sekmadienį smarkiai reklamavo „Anti“, todėl manoma, kad albumas pasirodys artimiausiu metu.

„Samsung“, sudarydama susitarimą su Rihanna dėl rėmimo, seka savo seno konkurento „Apple“, bendradarbiaujančio su tokiais muzikantais, kaip airių roko grupė U2 ir reperis Drake'as (Dreikas), pavyzdžiu.

Muzikos klausymosi internetu platformos „Tidal“ abonentams bus suteikta galimybė iš anksto įsigyti bilietus į Rihannos koncertus. Šiai platformai, kuri konkurencinėje kovoje su „Spotify“ bei „Apple Music“ akcentuoja savo išskirtinai aukštos kokybės turinį, vadovauja hiphopo magnatas Jay-Z (Džėjus Z).

„Samsung“ kol kas nepaviešino jokių detalių, bet dienraštis „New York Post“ anksčiau pranešė, kad kompanija su Rihanna pasirašė 25 mln. dolerių vertės susitarimą.


Šiame straipsnyje: Rihannapasaulinis turasalbumas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių