Markas Andreas Carlsas, bendrovės „Douglas LT“ direktorius, nusiteikęs optimistiškai: „Akivaizdu, kad šie metai Baltijos šalims nebus lengvi. Tačiau, remdamiesi savo patirtimi, galime pasakyti, kad stiprios bendrovės per krizes tik sustiprėja.“
„Turime pripažinti, – kalbėjo A.Carlsas, – kad klientų pirkimo įpročiai keičiasi. Suprastėjusi finansinė padėtis lėmė, kad mažiau pinigų išleidžiama perkant kosmetiką ir parfumeriją. Be to, pirkėjai vis dažniau naudojasi specialiais pasiūlymais, akcijomis, savo pirkinius ima planuoti iš anksto.“
Tačiau kaip tik dabar naują kosmetikos parduotuvę pristatančio „Douglas LT“ vadovas pastebėjo, kad per krizę žmonės nesiliauja rūpintis savo išvaizda.
– Tyrimai rodo naują pasaulinę tendenciją – pastaruoju metu išaugusius lūpų dažų pardavimus, – teigė A.Carlsas. – Analizuodami savo įmonės pardavimus, galime tvirtinti: Baltijos šalių moterys bet kokiomis sąlygomis nori išlikti gražios. Žmonės, kuriems visada rūpėjo atrodyti gerai, ir toliau pirks kosmetikos priemones. Žinoma, dabar pirkiniai nebus tokie spontaniški, jie bus labiau apgalvoti, ilgainiui žmonės pradės vertinti kokybę ir rinksis gerus produktus.
– Įdomus faktas, kad nauja „Kvepalų oazė“ pristatoma per krizę. Tai drąsus ir originalus žingsnis. Kodėl jis žengtas kaip tik dabar?
– „Douglas“ savo veiklą Lietuvoje pradėjo pernai – ne pačiu palankiausiu metu, tačiau pirmuosius užsibrėžtus tikslus pasiekėme. Mūsų koziriai – išskirtinių ir prabangių kosmetikos priemonių pasirinkimas („Douglas“ suteiktos išskirtinės teisės pristatyti keletą pasaulyje garsių parfumerijos prekinių ženklų), interjeras ir aptarnavimas.
– Ar ekonominė situacija keičia kvėpinimosi įpročius? Gal žmonės tapo santūresni? O gal kvepalai – iššūkis pesimizmui ir nerimui?
– Kvėpinimosi įpročiai iš esmės nesikeičia. Tačiau didėja ne kvapų, bet dekoratyvinės kosmetikos poreikis. Galbūt, ištikus krizei, žmonės kaip tik pradeda labiau puoštis, mėgindami pakelti sau ūpą, įgyti daugiau pasitikėjimo? Ko gero, štai kodėl kaip tik dabar parduodama daugiau dekoratyvinės kosmetikos.
– Kokie kvapai šiuo metu paklausiausi pasaulyje? Koks aromatas atspindi šiandienos žmogaus gyvenimo stilių?
– Žmonės ieško išskirtinumo, siekia išreikšti savo unikalumą, stiliaus pojūtį, atspindėti nuotaikas. Pavyzdžiui Michael Kors, Armani Ondes sėkme rodo, kad ir lietuviai mėgsta išskirtinius ir ypatingus aromatus. Dar vienas pavyzdys - „Ed Hardy“. Tai visų Holivudo žvaigždžių mėgstamas prekių ženklas, kuriuo gali mėgautis ir „Douglas“ klientai.
– Kokius kvapus mėgsta lietuviai?
– Kiekvieno žmogaus stilius individualus. Taip pat ir kvapas, kurį jis renkasi. Lietuvoje populiariausi moteriški kvapai yra „Dolce & Gabana“, „Lacoste“, „Carolina Herrera“, „Lanvin“, „Versace“. Iš vyriškų galima išskirti „Hugo Boss“, „Paco Rabanne“, „Armani“, „Dolce & Gabana“. Netikėtos sėkmės susilaukęs kvapas – „Paco Rabanne 1 Million“, parodė, kad Lietuvos vyrams patinka aukso luito imitacijos buteliukas, įžūlus ir ekspresyvus įvaizdis. O lietuvės moterys, kaip žinome, visada labai gražios, pasitempusios ir moka rūpintis savimi.
– Ar galima teigti, kad Lietuvoje, kurioje moterys vis dar stengiasi pabrėžti savo moteriškumą, o vyrai – vyriškumą, prigijo unisex kvapai?
– Lietuvoje ši tendencija dar nėra prigijusi. Ji buvo populiari prieš kelerius metus. Pastebime, kad 2009 m. šių kvapų kategorija vėl atgyja, pristatyta nemažai unisex kvapų naujienų.
Kompanija – lyderė
* „Douglas Holding“ – Europos kosmetikos ir parfumerijos prekybos lyderis.
*„Douglas“ tinklo parduotuvės veikia 24 pasaulio šalyse.
* Tinklui „Douglas Baltic“ priklauso kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės: „Sarma“, „Douglas“, „Kolonna“ (Latvijoje) ir „Esthetique“ (Estijoje).
Naujausi komentarai