Mano kovinis tankiukas. Taip savo automobilį "Chrysler Crossfire" vadina Aistė Paškevičiūtė. "Įsėdusi į jį išties jaučiuosi kaip tanke", – šypsosi televizijos laidos vedėja.
Ryja daug benzino
2004-ųjų laidos amerikietišku "Chrysler Crossfire" pusantrų metų važinėjanti 23-ejų A.Paškevičiūtė neslepia, kad šis automobilis jai seniai patiko: "Internete pamačiusi baltą "Chrysler Crossfire", juo susižavėjau dar labiau. Balta spalva šiam automobiliui labai tinka."
Automobilio išvaizda, neslėpė vilnietė, jai labai svarbu. Tačiau pabrėžė, kad daug svarbiau – saugumas bei variklio parametrai. Tiesa, A.Paškevičiūtės "Chrysler" nėra itin galingas: 3,2 litrų talpos variklis ir tik 220 arklio galių. "Japonai iš tokio variklio "išspaustų" 300 arklio jėgų", – įsitikinusi Aistė.
Be to, "Chrysler" sunaudoja daug benzino: 100 km – 15 litrų. Daugiau didelių priekaištų savo mašinai A.Paškevičiūtė neturi. Mat "Chrysler Crossfire" pagrindas – "Mercedes SLK" bazė. "Mercedes" kokybė jaučiasi, ir ypatingų problemų neturėjau", – kalba Aistė.
Apie techninius niuansus
Trečius metus vairuojanti jauna moteris nustebina žiniomis: "Crossfire" įrengtas atmosferinis, neturbininis variklis, todėl automobilį vairuoti labai malonu – jis neturi vadinamojo vėlavimo momento. Greitai įsibėgėja ir, kas man dar labai svarbu, greitai stabdo."
Ne, tikina Aistė, ji neskaito žurnalų apie automobilius norėdama pasimokyti teorijos ar pasirodyti prieš kitus. Jai įdomu žinoti, ką vairuoja, kokios automobilio galimybės ir kaip jas išnaudoti: A.Paškevičiūtė nėra iš tų moterų, kurioms svarbu tik mašinos išorė.
Kalbėdama apie savo "Chrysler", Aistė toliau vardija techninius niuansus: "Automobilio pakaba pakankamai standi. Tačiau važiuojant lietuviškais keliais skrandis nesikrato. Plati važiuoklė, todėl mašina labai stabili."
Trūksta "iPod" jungties
Pirmasis jos automobilis – "pagyvenęs", tėvų dovanotas "Ford Escort". O "Chrysler Crossfire", Aistės manymu, – skirtas jauniems, besimėgaujantiems vairavimu žmonėms.
Ko vis dėlto trūksta "Chrysler Crossfire" iki idealo? Hm, mąsto Aistė, apie pernelyg didelį automobilio apetitą benzinui, ji jau sakė. Galbūt, taria abejodama, galėtų būti dailesnis salono vidus. "Ai, nėra "Apple" jungties, o aš mielai per savo "iPod" grotuvą paklausyčiau muzikos. Taip pat važiuojant "lygiais" Lietuvos keliais jautriai reaguoja CD grotuvas", – pamini dar vieną, nors ir nedidelį, automobilio minusą.
Pareigūnų suminkštinti nebando
Kas būtinai prieš išvažiuojant į gatvę turi būti jos "Crossfire"? Aistė juokiasi: vairas, greičio bei stabdžio pedalai ir sankaba: "Na, dar vairuotojo pažymėjimas, dokumentai ir piniginė."
Tiesa, ji mašinoje vis dar vežiojasi gatvėje jai nepažįstamos mergaitės dovanotą dirbtinę gėlytę.
Miesto gatvėmis ji važinėja vilnietiškai. Kaip tai paaiškinti? Vilniečiai prisitaiko prie vairavimo sąlygų ir solidariai interpretuoja taisykles norėdami išvengti spūsčių: "Taip, smulkių pažeidimų darau, tačiau juk nebaus gatve važiuojančių visų mašinų?"
Kelis kartus Aistę baudė ir už greičio viršijimą. Ne, tikina, ji nebando pareigūnų širdies suminkštinti šypsena ar trumpu sijonuku. Juolab kad vairuoti "Crossfire" segint sijonuku nepatogu.
Vyrai vairuoja geriau
Automobilis gana retas, todėl patraukia dėmesį, tačiau vyrai retai bando atkreipti Aistės dėmesį. Nors gal ji to nepastebi?
Prie sankryžos ji nepasiduoda norui lenktyniauti, nors provokatorių pakanka. Savo "Crossfire" greičiausiai Aistė važiavo 170 km/val. greičiu.
Aštrių pojūčių jai užtenka žiemą: "Crossfire" varomas galiniais ratais, todėl praėjusią žiemą užteko ekstremalių situacijų. "Slidžiomis Vilniaus gatvėmis stengiausi mažiau važinėti, nes suvaldyti mano automobiliui reikia itin patyrusio vairuotojo", – kalba Aistė.
A.Paškevičiūtė pripažįsta, kad vyrai – geresni, sąmoningesni, nors ir labiau rizikuojantys vairuotojai: "Bet vairuojančios moterys mane dažniau gąsdina. Jos važiuoja labai lėtai, labai atsargiai, nesusigaudo erdvėje ir sukelia aplinkiniams nepatogumų, o kartais – ir avarinių situacijų."
A.Paškevičiūtė, patekusi į tokią situaciją, nė karto neaprėkė jos kaltininko: "Grūmoju ir keiksmažodžiais išsilieju mašinoje. Ir vilkas sotus, ir avys sveikos."
Ratas ir ilga suknelė
O ar jai teko keistis ratą? A.Paškevičiūtė šyptelėja: "Oi, tai buvo juokinga situacija."
Tą dieną, kai sprogo padanga, ji skubėjo į spaudos konferenciją. Pasipuošusi pilka ilga suknele: "Turėjau šokinėti norėdama atsukti varžtus. Aplink buvo daug žmonių. Tačiau tik tada, kai kruvinomis rankomis pagaliau nuėmiau ratą, priėjo kostiumuotas vyras su jogurto indeliu rankoje ir ėmė patarinėti."
Ar vieno žurnalo seksualiausia Lietuvos moterimi išrinktai Aistei patogu bučiuotis "Crossfire"?
"Šioje mašinoje dar nesibučiavau, – juokiasi. – Tačiau galiu tave pakviesti su kuo nors tai išbandyti."
Naujausi komentarai