NKVC vadovas: nukritusio lėktuvo juodosios dėžės bus tiriamos užsienio laboratorijoje

Vilniuje sudužusio lėktuvo juodosios dėžės bus vežamos tirti į užsienį, kadangi Lietuvoje tą padaryti galinčios laboratorijos nėra, sako Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas.

„Pirmas darbas yra jas paimti iš įvykio vietos, tuomet reikalinga jas apsaugoti nuo kokių nors išorės pažeidimų, kad būtų saugiai transportuotos į laboratorijas. Be abejo, Lietuva tokios laboratorijos neturi, manau, komisija priims sprendimą, į kurią šalį bus jos gabenamos“, – LRT radijui trečiadienį sakė V. Vitkauskas.

Anot jo, greičiausiai tai bus „mūsų Europos sąjungininkė“.

V. Vitkausko teigimu, tuomet laboratorijoje bus aiškinamasi, prie kurios lėktuvo katastrofos versijos linkstama.

Pasak NKVC vadovo, šiuo metu ruošiamasi šias dėžes išgabenti į laboratoriją, tyrimo procese dalyvaus ir jį kontroliuos Teisingumo ministerijos orlaivių avarijų ir incidentų tyrimų vadovas Laurynas Naujokaitis.

Pirmadienį nukritusio DHL krovininio lėktuvo skrydžio duomenų ir kabinos pokalbių savirašiai (juodosios dėžės) rasti antradienį, jie išimti iš lėktuvo nuolaužų.

Pasak Teisingumo ministerijos, saugos tyrimą atliekanti tyrėjų grupė pradėjo organizuoti duomenų iš juodųjų dėžių dešifravimą.

Vilniuje prie oro uosto pirmadienio rytą nukritus DHL krovininiam orlaiviui, kuriuo skrido keturių žmonių įgula, žuvo 48 metų Ispanijos pilietis, dar vienas ispanas, taip pat vokietis ir lietuvis buvo sužeisti. Vieno jų būklė sunki.

Lėktuvas taip pat kliudė namą, kuriame buvo 13 žmonių, visi gyventojai išsigelbėjo.

Po šio įvykio Teisingumo ministerijos Transporto avarijų ir incidentų tyrimo skyrius pradėjo saugos tyrimą. Jo tikslas – užkirsti kelią avarijoms ateityje.

Anot ministerijos, saugos tyrimu nesiekiama nustatyti, kas kaltas ar atsakingas. Saugos tyrimas yra nepriklausomas nuo teisminio ar administracinio proceso.

Vilniuje nukritusio DHL krovininio lėktuvo apžiūra turėtų būti baigta per tris dienas, vėliau orlaivį ketinama išgabenti iš įvykio vietos.

Kol kas neaišku, dėl ko įvykio krovininio lėktuvo katastrofa, neatmetama ir sabotažo ar teroro aktų versijos.

Policijai preliminariai pasikalbėjus su Vilniuje pirmadienį sudužusio lėktuvo įgula, ši nenurodė, kad gaisras orlaivyje būtų kilęs iki jam trenkiantis į žemę, sako pareigūnai.

Sudužęs lėktuvas „Boeing 737“ priklausė Ispanijos oro bendrovei „Swift Air“, jį siuntų gabenimui naudojo DHL. Orlaivis skrido iš Vokietijos miesto Leipcigo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

sušikti aviacijos vadybininkai

sušikti aviacijos vadybininkai portretas
nesugeba paskirstyti lėktuvų tarp penkių ar šešių oro uostų Lietuvoje. Ir darželinukui aišku, kad kad nurašytas kroviniams vežioti lėktuvas bet kada gali užsilenkti. Krovininius lėktuvus galėtų aptarnauti Šiaulių oro uostas, esantis toli nuo miesto. Tuo pačiu karo aviatoriai tokiais atvejais kaip šis galėtų pasitreniruoti realiomis ekstremaliomis sąlygomis. Tokie oro uosto vadybininkai turi būti išmėžti kuo greičiau.

Tai \\\\\.../////

Tai \\\\\...///// portretas
laimė,jog Lietuvoje to padaryti negalima,nes lanz'melo imperijos rezultatai būtų niekingi,nes lėktuvas dar degė,o mūsų "expertai" jau nustatė rūzzzų darbas.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių