Per piką pribloškė dviratininkų elgesys: spjovė į Kelių eismo taisykles Pereiti į pagrindinį turinį

Per piką pribloškė dviratininkų elgesys: spjovė į Kelių eismo taisykles

2025-07-24 14:31

Po darbo valandų, per didžiąsias spūstis, uostamiestyje grupelė dviratininkų nusprendė spjauti į Kelių eismo taisykles ir išmėginti kitų vairuotojų kantrybę. Dviratininkai patraukė Liepų gatve, ignoruodami jiems skirtą dviračių taką.

Dalyviai: šešių dviratininkų kompanija Liepų gatve nusprendė pasivažinėti per patį eismo piką, nors šalia driekiasi dviračių takas.
Dalyviai: šešių dviratininkų kompanija Liepų gatve nusprendė pasivažinėti per patį eismo piką, nors šalia driekiasi dviračių takas. / Skaitytojo nuotr.

Taisyklės galioja ne visiems?

Situacija užfiksuota antradienį 18.15 val. Šeši dviratininkai vairuotojų dėmesį patraukė nusprendę važiuoti pirmąja eismo juosta, taip blokuodami kelią paskui važiavusiems automobiliams.

Prieš tiltą per Dangę eismas iš viso turėjo stoti, nes antrojoje juostoje stovėjo sukančiųjų į kairę eilė.

Automobilių virtinė iš lėto turėjo judėti paskui dviratininkus ir iki sankryžos su Jaunystės gatve.

„Visą tą laiką, kol važiavome paskui dviratininkus, visi kiti padorūs šio sporto mėgėjai važiavo dviračių taku, kuris yra šalia Liepų gatvės. Kodėl vieniems privalu laikytis Kelių eismo taisyklių, o kiti deda skersą?“ – piktinosi vairuotojai.

Dviratininkų grupelė sukėlė dar vieną spūsčių raundą ir už miesto ribos, kai ėmė rikiuotis į antrąją eismo juostą, vedančią Slengių link.

„Gatve draudžiama važiuoti, kai šalia driekiasi dviračių takas“, – piktinosi įvykio liudininkai.

Sportininkams – palyda

Sporto klubo „Klaipėdos dviratukas“ pirmininkas Artūras Šiugždinis, išgirdęs, kad pasipiktinimą sukėlė smulkaus sudėjimo dviratininkų kompanija, patikino, kad gatve veikiausiai galėjo važiuoti ne nepilnamečiai, o po darbų į kompaniją susimetę suaugusieji.

„Mūsų dviratininkai dabar yra Belgijoje. Mano auklėtiniai tikrai negalėjo važiuoti. Kai mes treniruojamės, dviratininkų grupę visada iš paskos lydi automobilis įjungtais švyturėliais. Ir mes nebevažinėjame Palangos plentu ar kitomis intensyvaus eismo vietomis“, – patikino A. Šiugždinis.

Jis patikino, kad su auklėtiniais treniruotes rengia tokiu metu, kai dirbančioji uostamiesčio gyventojų dalis būna darbo vietose.

„Pats vairuoju automobilį ir viską suprantu. Su auklėtiniais važiuojame per Tauralaukį ir sukame į Slengius ar Mazūriškes. Mes niekada nevažiuosime Liepų gatve per piką. Net į Palangą nebevažiuojame, nes ten yra didelis eismo srautas“, – paaiškino treneris.

Grėstų baudos

Dar vieno klubo, įsikūrusio uostamiestyje, atstovai dažniausiai juda iš Naikupės gatvės kitomis kryptimis.

„Abejoju, kad jie per Liepų gatvę būtų važiavę. Bet jie taip pat važinėja lydimi automobilio. Suprantama, kad pyktis ima, kai susidaro dar papildomos kliūtys per piką. Spėju, kad važiavo suaugusiųjų kompanija, kurie po darbų susiorganizuoja ir važinėja. Faktas, kad jie turėjo pasirinkti mažiau apkrautą kelią“, – patikino treneris.

Važiavimas ne dviračių taku, kai yra galimybė juo važiuoti, yra pažeidimas, už kurį gali būti skirta bauda.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Kitas

Labai didelė spūstis už dviratininkų užfiksuota🫣🙂
0
0
o ka

veikia gatvese duchai su paspirtukais kuriu greitis 25? tai gal ir pestiesiems pradet vaiksciot viduri kelio nes saligatvio danga nekokybiska??? o kas leido per pesciuju perejes vazinet ? tai gal automobiliams imt vazinet saligatviais ir dviraciu takais?
0
0
Atsakymas papra

Dviratininkų takai netinkami važiuoti sportininkams su plento lenktynių dviračiais, todėl jie niekuomet jais ir nevažiuoja. Priežastys kelios, pradedant netinkamos kokybės danga, toliau prisideda šiukšlės, stiklų duženos, snūduriuojantys susiekimo dviratininkai ir netgi pėstieji - kai sportininkų vidutinis greitis būna 45, svyruoja tarp 40 ir 70, priklausomai nuo reljefo ir vėjo krypties.
10
0
Visi komentarai (4)

Daugiau naujienų