Uostamiestyje tilto per geležinkelį nuspręsta nebešildyti

Šaltuoju metų laiku pėsčiųjų tilto per geležinkelį nuspręsta nebešildyti, o valyti sniegą ir barstyti druską, nes taip yra pigiau. Vengiant dangos apledėjimo, tiltas gali būti šildomas elektra. Tačiau pernai išaugus elektros kainoms, miestas nusprendė neišlaidauti.

2010-ųjų liepą, po dvejus metus trukusių statybų, už 13 mln. litų (3,8 mln. eurų) Klaipėdoje atidarytas modernus pėsčiųjų tiltas per geležinkelį.

Jis pastatytas už ES ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ lėšas. Tad kurį laiką tiltą prižiūrėjo geležinkelininkai.

Tiltas yra modernus, šaltuoju metų laiku jo danga gali būti šildoma elektra, kad neapledėtų.

Tik jau iš pradžių išryškėjo šio modernumo trūkumai: šildyti tiltą per brangu buvo net tada, kai elektra buvo pigesnė.

Prieš dešimtmetį žiemos mėnesio išlaidų suma už elektrą siekdavo daugiau nei 4 tūkst. eurų (15–16 tūkst. litų).

Tad „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė tiltą perleisti Klaipėdos savivaldybei, nes esą jo labiausiai reikia patogesniam pėsčiųjų ar dviratininkų susisiekimui su šiaurine uostamiesčio dalimi.

Po ilgų ginčų, kurie buvo sprendžiami netgi teismuose, miestas tiltą perėmė.

„Lietuvos geležinkeliai“ buvo įsipareigoję sutvarkyti perduodamo tilto dangą.

Šildyti to tilto neapsimokėjo.

Tai ir buvo padaryta. 2020 m. rugsėjį Vyriausybė nusprendė Klaipėdos savivaldybei perduoti beveik 2,4 mln. eurų likutinės vertės valstybei priklausantį pėsčiųjų tiltą.

Jį kurį laiką prižiūrėjo Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyrius, o nuo šių metų jis perduotas Transporto skyriaus žinion.

Tiltas gali būti šildomas šaltuoju metų laiku, kad neapledėtų ir nebūtų pavojingas žmonėms.

Tačiau Miesto tvarkymo skyriaus atstovai patikino, kad šildymo nejungė, o nusprendė naudotis dangos valymo paslauga, nes išlaidos būtų buvusios ypač didelės.

Vieno šaltojo metų mėnesio suma už elektrą, kuri buvo reikalinga tilto dangos šildymui, pernai siekė net 30 tūkst. eurų.

O mėnesio valymo paslaugos kainuoja tik apie 2 tūkst. eurų.

„Šildyti to tilto neapsimokėjo. Kadangi elektros kainų prognozės nieko gero nežadėjo, nusprendėme geriau intensyviau valyti, kad tilto danga neapledėtų. Kiek žinau, šiemet elektra tilto šildymui nebuvo jungta“, – teigė Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyr. specialistas Karolis Šakarnis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

saulius

saulius portretas
Šis tiltas nuo pat pastatymo nebuvo modernus, nes dėl nesąmoningų gardų, kokių nei vienoje šalyje neteko matyti. Tilto plotis nepritaikytas mišriam pėsčiųjų ir dviratininkų eismui! Jis yra per siauras tokiam eismui, o danga per slidi dviratininkams net ir vasarą (tokia ji patapo po paskutinės geležinkelininkų vykdytos tilto renovacijos) - ne vienas patyrẹs dviratininkas yra ten vasarą nugriuvęs dėl drėgnos tako dangos... Praplatinti tilto nepavyks, bet būtų galima panaikinti tuos niekam nereikalingus gardus kas 5 metrai ir pašiaušti dangą, kad būtų saugesnė jo naudotojams. O kad būtų elektros dangos šildymui, galbūt ateityje reikėtų įrengti lengvų konstrukcijų stogelį su saulės kolektoriais ir dar keletą vertikalių vėjo jėgainių - ES fondai turbūt mielai prisidėtų prie tokio tilto modernizavimo :)

Ar laiku atliks šį darbą- nesitikiu

Ar laiku atliks šį darbą- nesitikiu portretas
Svarbu laiku pabarstytų ,kuo labai bejoju

Biurokratu kiaulystes

Biurokratu kiaulystes portretas
Pamiršot paminėt kad tilto šildyma apmoka gyventojai mokedami už sukn1stus parkomatus ant kiekvieno kampo. Tai ir šildykit toliau nevapėję nesamoniu biurokratpedžiai, o jei valys taip kaip šaligatvius valo kur pernyksciai lapai iki šiol metos tai geriau ta tilta visai nugriaut arba užvirint kad nieks nevaikšciotu
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių