100 tūkst. litų. Tiek sumanūs jauni klaipėdiečiai gali laimėti verslo pradžiai, savo pačių idėjos įgyvendinimui. Tokį šansą suteikia asociacija „Mano miestas Klaipėda“, trečią kartą rengianti konkursą „Užaugink verslo idėją“.
Užauginti idėją
Pirmaisiais metais konkurse dalyvavo Klaipėdos aukštųjų mokyklų studentai, jų siūlytos idėjos buvo nuo autoserviso iki padėkliukų puodeliams gamybos ar grožio salonų įkūrimo. Laimėtojai tuomet gavo piniginį prizą. Pernai konkurso pagrindas buvo verslo situacijų kūrimas. Komisija pateikė klausimus, o komandos turėjo plėtoti verslo situaciją. Pavyzdžiui, reikėjo pasiūlyti, kaip galima pritaikyti veiklai 1 ha žemės sklypą regioniniame parke, ar kaip įtraukti į rinką naują statybų bendrovę ir panašiai.
„Šiemet grįžtame prie konkrečios idėjos, jos plėtojimo, norėtume, kad studentai įgyvendintų konkretų sumanymą, nes pasirodė, kad ta verslo simuliacija jiems nėra įdomi. Tad šiemet konkurso laimėtojas už 100 tūkst. litų turės galimybę įgyvendinti tai, ką sumanė“, – pasakojo konkurso „Užaugink verslo idėją“ kuratorė Lina Almonaitienė.
Intelektinė apsauga
Užklausus apie intelektinę apsaugą, L.Almonaitienė patvirtino, kad konkurso dalyvių projektai niekur nebus skelbiami. Teigiama, jog bus sudarytos specialios sutartys, kad studentai nepabijotų jų skleisti ir pasiūlyti.
„Konkurso finalas bus uždaras. Investuotojas ir siekia rasti žmones, kurie vystytų savo sumanymą. Iš esmės ieškoma žmonių, tikinčių ta idėja ir pasiryžusių ją išplėtoti. Jauni žmonės gaus nemokamas konsultacijas savo planui, sužinos stipriąsias, silpnąsias vietas, išgirs, ką reikia tobulinti“, – tikino L.Almonaitienė.
Organizatoriai teigia, jog konkurso tikslas – skatinti Klaipėdos jaunimą imtis verslo, mokymosi įstaigose įgytas teorines žinias taikyti realiose verslo situacijose, o svarbiausia – sudaryti jaunimui galimybę susipažinti su Klaipėdos gerovę kuriančiais verslininkais ir įtikinti, kad Klaipėdoje galima laimingai ir oriai gyventi bei dirbti.
Pasirengę investuoti
Teigiama, kad konkurso „Užaugink verslo idėją“ populiarumas tarp Klaipėdos ir Vakarų Lietuvos regiono aukštųjų mokyklų studentų įrodė, kad jo reikšmė, skatinant jaunimo iniciatyvą ir formuojant teigiamą Klaipėdos verslo bei verslininko įvaizdį tarp jaunimo, yra didelė.
„Tai svarus postūmis, puoselėjant Klaipėdos įvaizdį. Tikslas yra ugdyti piliečių sąmoningumą, kad kurtume miestą, kuriame gera gyventi. Skatiname jaunimo verslumą, siekiame ugdyti savarankišką mąstymą. Ir jei ta idėja bus patraukli ir įgyvendinama, “verslo angelai„ pasirengę investuoti. Tai būtų didelis stimulas jaunuomenei, ir jaunas žmogus gali įgyvendinti savo svajonę, jei tik ji yra reali“, – teigė asociacijos „Mano miestas Klaipėda“ prezidentas Raimondas Beliauskas.
Trijų keturių asmenų komanda turėtų būti 18–29 m. jaunuoliai, iš kurių 2 – aukštosios mokslo įstaigos studentai. Komanda gali turėti koordinatorių, aukštojoje mokykloje dirbantį asmenį. Registracija pratęsta iki 2012 m. vasario 26 d. Tikslesnė informacija – asociacijos „Mano miestas Klaipėda“ tinklalapyje.
Naujausi komentarai