Ruošiamasi Klaipėdos pietiniam aplinkkeliui reikalingų teritorijų planavimui

  • Teksto dydis:

Susisiekimo ministerija ruošiasi Klaipėdos pietinio aplinkkelio statyboms – kitų metų pradžioje turėtų prasidėti teritorijų planavimas, o po kelerių metų – žemės paėmimo procedūros, pirmadienį skelbia ministerija.

Pasak jos, valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ skelbs viešąjį pirkimą teritorijų planavimo paslaugoms įsigyti, o sutartį su atrinktu paslaugų tiekėju numatoma pasirašyti 2025 metų pirmąjį ketvirtį.

Ministerija taip pat pranešė patvirtinusi projekto infrastruktūros vystymo planavimo darbų programą.

Joje numatyta suplanuoti aplinkkeliui reikalingas teritorijas, ištirti eismo intensyvumą, atlikti socialinę ir ekonominę analizę, parengti keletą techninių projekto alternatyvų.

„Kitas žingsnis – paskelbti viešuosius pirkimus ir pasirašyti plano rengimo paslaugų teikimo sutartį“, – pranešime sakė susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas.

Ministerija tikisi, jog greičiau nei per kelerius metus parengus ir Vyriausybei patvirtinus specialųjį planą, žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros galėtų prasidėti „greičiau nei per kelerius metus“.

Pasak M. Tarnausko, ministerijos patvirtinta programa reikalinga, jog aplinkkelis būtų suplanuotas atsižvelgiant tiek į civilinius, tiek į karinius poreikius.

Aplinkkelis sujungs Klaipėdos miestą ir jūrų uosto teritoriją su valstybinės reikšmės krašto keliu, iš Klaipėdos vedančiu į Šilutę, Jurbarką ir Kauną.

6,8 kilometro ilgo Klaipėdos pietinis aplinkkelis patenka į Rytų–Vakarų transporto koridoriaus Lietuvoje ruožų sąrašą ir priskiriamas ypatingos valstybinės svarbos projektams.

Aplinkkelį numatoma statyti viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės (angl. public private partnership, PPP) būdu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

O dabar galvojame KAM buvo naudinga ?

O dabar galvojame KAM buvo naudinga ?  portretas
Pietinio aplinkkelio reikalai turėjo būti sprendžiami jau seniai. Koją tam pakišo ir teismo procesas, kai buvo derinamas detalusis planas. Atsirado žemės sklypų savininkų, kurie kreipėsi į teismus, nes nuo naujo kelio nebuvo numatyta nuvažiavimo kelių į jų sklypus. Detalusis planas buvo įstrigęs teismuose, tačiau vėliau suderintas.

Jokie liberalieji

Jokie liberalieji  portretas
per 3 kadencijas nepadarė tiek , kiek padarė mero Vaitkaus komanda per 2 m dėl aplinkkelio . O , kad liberalieji galėjo turėti Romo įvardintų tikslų - pasipingauti , galvoju ir aš . Artėja rinkimai į seimą , galvojame ką renkame .

Romas

Romas portretas
Tiesiog fantaztika. Pamenu kažkur prieš 15 ( jeigu ne daugiau ) metų buvo kalbos apie pietinį aplinkelį, kai dar DFDS buvo savo vietoje. Tuomet dar nebuvo tiek daug "privatizuotų " sklypų to aplinkelio kelyje. Paskui, kalboms aprimus ( o gal ir specialiai leidus ), apsukrūs žmonės supirkinėjo ten žemes ir dabar jų "nacionalizavimas " kainuos milijonais daugiau. Kas galėtų paneigti, kad tas tylėjimas nebuvo specialiai padarytas, kad savi žmonės galėtų privatizuoti teritorijas?
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių