Perėja - mirties zona

Perėja - mirties zona

2007-02-23 09:00

Perėja - mirties zona

Tokios nelaimės perėjoje, kuri įvyko prieš porą dienų prie M.Mažvydo alėjos, tikėjosi kiekvienas klaipėdietis, kuris miestą mato ne pro automobilio langą, o dažniau vaikšto pėstute.

Autobusas perėjoje nukirto pradinukę. Ačiū Dievui, mergaitė liko gyva.

Klaipėdoje nemadinga perėjose praleisti pėsčiuosius. Ypač pavojinga, kai gatvė yra dviejų trijų juostų.

Kai pėsčiasis, sulaukęs momento, bando lipti ant baltų kelio dryžių, nes pirma eile važiuojantis vairuotojas sustojo, reikia ypač saugotis, kad nepartrenktų antra, trečia juosta lekiantys puskvailiai.

Niekada greičio prie perėjų nemažina autobusų „pilotai“. Jie skuodžia lyg akis išdegę, net aplenkia automobilius, sustojusius pirmoje juostoje praleisti pėsčiuosius.

Autobusų šoferiai ne tik nemažina greičio, bet per didelį priekinį langą demonstruoja savo nepatenkintą, neskustą, neplautą veidelį, kad tie „lochai“ pėstieji esą juda per lėtai.

Kodėl vairuotojai nesiskaito su klaipėdiečių sveikata ir gyvybėmis? Negi jų grafikai tokie, kad nebelieka laiko paisyti kelių eismo taisyklių?

Tačiau ne paslaptis, kad dažnas jų atvažiuoja į stotelę porai minučių likus iki grafike nustatyto laiko.

Tas keleivis, kuris nespėjo ir turi 10 metrų pabėgėti, lieka su nosimi. Niekas jo nepalauks.

Dar nespėjus visiems sulipti, vairuotojas jau veria autobuso duris ir mina „gazą“. O paskui staigiai stabdo, kad nesusidurtų su pro šalį skuodžiančiu „mikriuku“.

Klaipėdoje net buvo svarstoma, ar leisti vairuoti autobusą žmogystai, padariusiai dešimt avarijų.

Todėl nekeista, kad įlipęs į autobusą turi plačiai išsižergti, pasiruošti pagreitėjimui, nuo kurio verčia ant nugaros. Arba stabdymui, dėl kurio gali išskristi pro priekinį stiklą.

Ir atsisėdęs keleivis negali atsipalaiduoti. Reikia įsikibti, nes ir iš kėdės galima iššauti priešais sėdinčiam kaimynui tiesiai į akinius.

Autobusų parkas atsinaujino. Atsirado šiek tiek mažiau naudotų autobusų nei puvenų ikarusų.

Tačiau nebuvo pakeistas vairuotojų mąstymas.

Niekas jiems neparašė instrukcijos, kad naujesnės laidos autobusuose akceleratoriaus pedalas yra žymiai jautresnis, o stabdžiai turi galingą stiprintuvą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų