Klaipėdos savivaldybės informacija – jau ir REGIA virtualioje aplinkoje

  • Teksto dydis:

Klaipėdos savivaldybė pradėjo naudotis virtualia regionų geoinformacijos paslauga REGIA: modernios interneto svetainės su integruotu žemėlapiu dėka informacijos mainai tarp valdžios ir verslo sektorių bei gyventojų galės vykti operatyviau ir patogiau nei iki šiol – nuo detaliujų planų iki pranešimų apie avarines situacijas keliuose.

Anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, tai – dar vienas žingsnis realiai veikiančios elektroninės valdžios link.

Lietuvos savivaldybių asociacijos ir Registrų centro įgyvendinamo projekto REGIA pagrindą sudaro interaktyvus Lietuvos savivaldybių žemėlapis, kuriame yra integruoti Registrų centro tvarkomų pagrindinių valstybės registrų duomenys.

Gyventojams ir verslininkams jis suteikia galimybę gauti informaciją apie mokestines turto vertes, apleistas žemes, susisiekimo ir inžinerinę infrastruktūrą, visuomeninius ir kitus svarbius objektus.

REGIA žemėlapyje sudarytos galimybės publikuoti bendruosius ir detaliuosius teritorijų žemėlapius bei organizuoti viešus jų aptarimus.

Jame gali būti pateikiama informacija apie savivaldybės išduotus leidimus bei licencijas, išorinės reklamos vietas ir pan.

Klaipėdos meras V.Grubliauskas jau yra įvertinęs REGIA pranašumus. „Įsitikinau, kad tai yra patogus ir perspektyvus informacinis įrankis, atitinkantis specialistų bei plačiosios visuomenės poreikius. Siūlau kiekvienam klaipėdiečiui, kuris naudojasi internetu, pasidomėti REGIA svetainės siūlomomis galimybėmis. Ši bei kitos modernios elektroninės priemonės greičiau ir svariau nei atrodo pakeis valdžios ir visuomenės komunikacijos įpročius“, – mano meras.

Šiuo metu kuriami nauji REGIA įrankiai, kurie gyventojams leis tiesiogiai bendrauti su vietos valdžia ar verslo paslaugų tiekėjais.

Žemėlapyje galima bus žymėti problemas ar poreikius: tvarkytinas, bei savivaldybės priežiūros reikalaujančias teritorijas, avarines situacijas, kelių dangos problemas ir pan.

Įmonės, be kita ko, gali išnaudoti REGIA kaip savo veiklos reklamavimo įrankį, padedantį potencialų vartotoją nukreipti į pageidaujamą prekių ar paslaugų suteikimo tašką.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių