Klaipėdiečiai liko it musę kandę: dėl traukinio gedimo – kelionė su trikdžiais Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdiečiai liko it musę kandę: dėl traukinio gedimo – kelionė su trikdžiais

2021-08-19 08:21

Klaipėdiečiai, ketvirtadienio rytą skubėję pasiekti Vilnių traukiniu, liko it musę kandę – dėl traukinio gedimo žmonės pavėlavo į numatytą reisą lėktuvu.

Sugedo: ketvirtadienį iš Klaipėdos stoties išjudėjęs traukinys Vilniaus taip ir nepasiekė keleiviai buvo persodinti į autobusus.
Sugedo: ketvirtadienį iš Klaipėdos stoties išjudėjęs traukinys Vilniaus taip ir nepasiekė keleiviai buvo persodinti į autobusus. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Traukinyje – dūmų tvaikas

Klaipėdietė skundėsi, kad iš uostamiesčio į sostinę turėjęs vykti traukinys, iš vietos nepajudėjo pusantros valandos.

Kol truko remontas, pasak klaipėdietės, visi keleiviai kantriai laukė, vildamiesi, kad traukinys netrukus pajudės. Jei kuris nors keliautojas būtų įtaręs, kad Vilniaus numatytu laiku nepasieks, veikiausiai būtų pasirinkęs kitą transporto rūšį.

Klaipėdietė pasakojo, kad prie sąstato buvo prikabintas kitas šilumvežis. Tačiau vos tik buvo pajudėta iš Klaipėdos traukinių stoties, ties Kalote keleiviai pajuto dūmus. Traukinys buvo priverstas stoti.

Jame buvę žmonės jau rimtai ėmė abejoti, ar pavyks jiems pasiekti Vilnių. Klaipėdiečiai skundėsi, kad Vilnių tikėjosi pasiekti numatytu laiku, nes turėjo išskristi lėktuvu, buvo įsigiję bilietus.

Gedimo priežastis dar nėra aiški, tai nagrinėsime detaliau.

Persodino į autobusus

Įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė Rūta Magdalena Atroškaitė tikino, kad specialistai dar aiškinasi situacijos, kuri nutiko ketvirtadienio rytą, aplinkybes.

„Gedimo priežastis dar nėra aiški, tai nagrinėsime detaliau. Svarbiausias klausimas tokiose situacijose – kad keleiviai sklandžiai pasiektų savo galutinį tikslą. Visuomet paklausiame, ar yra skubančių į jungiamąją kelionę ar skrydį, deriname su kolegomis, kaip užtikrinti kelionės tęstinumą, pavyzdžiui, kitu riedmeniu“, – aiškino R.M.Atroškaitė.

Kituose reisuose iš pajūrio sutrikimų nebūta. Keliaujantieji į Vilnių iš sugedusio traukinio buvo persodinti į autobusus.

„Juos užsakome, pasirūpiname mes kaip bendrovė“, – tikino R.M.Atroškaitė.

Gali teikti pretenziją

Pasak įmonės atstovės, keleiviai turi teisę teikti pretenzijas dėl patirtų trikdžių ir nuostolių.

Jeigu traukinys yra atšaukiamas arba vežėjas gali numatyti, kad vežimo sutartyje nurodyta atvykimo stotis arba stotelė bus pasiekta vėluojant daugiau nei 60 minučių, keleivis turi teisę reikalauti visos bilieto kainos kompensavimo tomis pačiomis sąlygomis, kuriomis buvo už jį sumokėta.

Keleivis gali reikalauti už neįvykdytą kelionę ar jos dalį sumokėtos pinigų sumos grąžinimo, taip pat už jau įvykdytą kelionės dalį kartu su nemokamu grįžimu atgal į išvykimo stotį, jeigu visa kelionė tapo nebeaktuali.

Tačiau žmogus gali tęsti kelionę kitu traukiniu ar kitu maršrutu, tačiau ne vėliau kaip per 48 valandas.

Keleivis iš vežėjo turi teisę reikalauti kompensacijos už vėlavimą – 25 proc. keleivio sumokėtos bilieto kainos tuo atveju, kai vėluojama į atvykimo stotį arba stotelę nuo 60 iki 119 minučių.

50 proc. keleivio sumokėtos bilieto kainos jis gali atgauti tuo atveju, kai vėluojama atvykti į atvykimo stotį arba stotelę 120 ar daugiau minučių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų