Kažkada pusvelčiui įsigytas uosto akvatorijoje esantis niekam nereikalingas objektas dabar gali būti už didelius pinigus parduotas valstybei.
Trečiadienį Uosto direkcija gavo raštišką verslininko Sauliaus Trečekausko pasiūlymą dėl jo žmonai Aurelijai priklausančio uoste esančio deviacijos įrenginio likimo.
Iš esmės tai pirmasis bandymas ieškoti būdų, kaip valstybė galėtų perimti uosto akvatorijoje esantį prieš 50 metų pastatytą įrenginį.
Šis 2002 m. iš bankrutuojančio Laivybos paslaugų centro už 100 litų nupirktas objektas atiteko tuomečio Uosto direkcijos Teisės skyriaus vadovo S.Trečekausko žmonai.
Pagal Lietuvos įstatymus hidrotechniniai įrenginiai Klaipėdos uosto akvatorijoje gali priklausyti tik valstybei. Tačiau nėra jokio sprendimo, kuriuo būtų užginčytas šis pardavimo privačiam asmeniui sandoris.
Įrenginys iki šiol laivybai ir uosto plėtrai netrukdė.
Vis dėlto, kaip tvirtino Uosto direkcijos atstovė ryšiams su visuomene Geda Mikaločienė, jau nebenaudojamas objektas ims trukdyti tada, kai prasidės uosto gilinimo darbai ir bendrovės „Klaipėdos Smeltė“ laivų apsisukimo rato platinimas.
Taip pat deviacijos įrenginys trukdys prie Kiaulės Nugaros planuojamai statyti suskystintų dujų terminalo veiklai.
Kokį pasiūlymą Uosto direkcijoje suburtai Žemės, pastatų ir kito nekilnojamojo turto pirkimo komisijai pateikė A.Trečekauskienės interesams atstovaujantis S.Trečekauskas, uosto vadovas Eugenijus Gentvilas trečiadienį atsisakė komentuoti.
Kaip sakė G.Mikaločienė, šis pasiūlymas pirmiau turi būti apsvarstytas su Susisiekimo ministerijos atstovais. Yra ir Vyriausybės numatyta tvarka, kaip galėtų būti išperkami ar kitaip perimami uosto plėtrai trukdantys statiniai.
S.Trečekauskas pagarsėjo po to, kai užsimojo Melnragėje pastatyti 132 m aukščio dangoraižį.
Šis spalvingos biografijos žmogus yra dirbęs EBSW koncerno prezidento Gintaro Petriko vairuotoju, taip pat Valstybinės mokesčių inspekcijos viršininko pavaduotoju, buvo susisiekimo ir finansų ministrų patarėjas.
Naujausi komentarai