Paštas suka elektroninės prekybos link Pereiti į pagrindinį turinį

Paštas suka elektroninės prekybos link

2008-11-17 09:00
Paštas suka elektroninės prekybos link
Paštas suka elektroninės prekybos link / Gedimino Bartuškos nuotr. Pokyčiai: Lietuvos pašto vadovas E.Vaidelys įsitikinęs, kad aštrėjant konkurencijai paštui teks priimti naujus iššūkius.

Lietuvos paštas, šiemet minintis 90 metų veiklos sukaktį, tradicines paslaugas pasiryžęs papildyti moderniomis technologijomis. Tai bene vienintelis kelias bendrovei išlikti aštrėjant konkurencijai.

Šiais laikais, kai klesti elektroninis paštas ir internetas, tradicines paslaugas teikiantis paštas, regis, turėtų uždaryti daugumą poskyrių. Tačiau Lietuvos pašto vadovas Ernestas Vaidelys įsitikinęs, kad  modernių technologijų laikais pašto sektoriui kaip tik tenka svarbiausias per visą jo gyvavimo istoriją vaidmuo.

"Pašto paslaugos vis dar klesti: jų negalėjo nurungti nei elektroninis paštas, nei internetas. Tačiau be tradicinių paslaugų, pasaulio pašto valdytojai suka naujomis kryptimis. Tai – logistika, finansinės ir elektroninės paslaugos", – kalbėjo bendrovės generalinis direktorius.

Delsti nebėra kada, juolab kad pokyčiai rinkoje vyksta dideliu greičiu. "Nuo šių metų liepos Lietuvoje suaktyvėjo prekyba internetu. Žmonės prekes užsisako sėdėdami internete, tačiau iki namų jas turi kas nors pristatyti. Mūsų bendrovė aktyviai teikia šias paslaugas ir planuoja užimti dalį rinkos", – dienraščiui sakė E.Vaidelys.

Tačiau konkurentai taip pat nesnaudžia. Šalyje per pastarąjį dešimtmetį atsirado daug naujų pašto paslaugas teikiančių įmonių. Šiuo metu pašto ir pasiuntinių paslaugų rinkoje įregistruota 80 paslaugų teikėjų, iš kurių 14 teikia ir pašto paslaugas.
"Konkurencinė kova iš tiesų didelė, todėl ir reikia keisti požiūrį paštą ir jo teikiamas paslaugas", – įsitikinęs pašnekovas.

Lietuvos paštas planuoja, kad netolimoje ateityje bus galima internetu ne tik užsiprenumeruoti laikraščių, bet už tai ir sumokėti. Planuojama klientams suteikti galimybę atsiųsti į pašto poskyrį atvirutę elektroniniu paštu, o šią paštininkai atspausdintų ir nusiųstų adresatui.

E.Vaidelys neabejoja, kad paštas sugebės išnaudoti savo stiprybę – visoje Lietuvoje išplėtotą infrastruktūrą ir platų tinklą, teikiamų paslaugų įvairovę ir žinomą prekės ženklą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų