Radviliškyje darbą pradėjo "Sodros" informacijos centras, teikiantis konsultacijas visiems Lietuvos gyventojams ir draudėjams. Nuo šiol visą informaciją apie socialinio draudimo pensijas, pašalpas, įmokas ir "Sodros" elektronines paslaugas bus galima sužinoti vienu trumpuoju numeriu 1883.
Tikisi geresnės kokybės
Iki šiol konsultacijas teikdavo visi "Sodros" valdybos ir teritorinių skyrių specialistai keliomis dešimtimis skirtingų numerių. Dėl to skambinantys asmenys ne visada iš karto rasdavo reikiamą darbuotoją, kuris greitai atsakytų į jam rūpimą klausimą. Tad kartais nepavykdavo išvengti nesusipratimų, informavimas užtrukdavo, žmonės neretai sutrikdavo pamatę kelias dešimtis skirtingų telefono numerių.
Skambinant į "Sodros" informacijos centrą trumpuoju numeriu bus galima iš karto pasirinkti dominančią temą ir iš karto susisiekti su tos srities konsultantu.
Atsižvelgiant į asmens duomenų apsaugos reikalavimus, centre įdiegta įranga leis telefoninius pokalbius įrašyti ir vėliau perklausyti. Be to, bus fiksuojama, per kiek laiko į skambutį atsiliepiama, kiek trunka kiekviena konsultacija, į kiek skambučių neatsakoma, kokiais klausimais skambinama dažniausiai ir daugelis kitų duomenų.
"Atsižvelgdami į tai galėsime greičiau ir tiksliau spręsti kylančius klausimus, operatyviau atnaujinti informaciją internete, geriau paskirstyti konsultantų darbo laiką. Taigi, esame tikri, kad naujovė leis pagerinti paslaugų kokybę ir efektyviau išnaudoti turimus išteklius", – kalbėjo "Sodros" vadovas Mindaugas Sinkevičius.
Rėmėsi kaimynų patirtimi
"Sodros" direktoriaus teigimu, naujam padaliniui įsteigti Radviliškis buvo pasirinktas neatsitiktinai: "Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje įkurti tokį centrą gal būtų paprasčiau, bet rinkomės nedidelį miestelį, šalia kurio būtų ir universitetas. Juk praktika rodo, kad tokį darbai neretai renkasi jauni žmonės. Taip pat buvo svarbus patalpų klausimas, o Radviliškyje jų kaip tik buvo."
Įkūrus informacijos centrą miestelyje atsirado 26 naujos darbo vietos. Ilgainiui jų skaičius galės būti padidintas iki 40.
"Panašūs sprendimai yra ir pas kaimynus: Latvijoje bei Lenkijoje. Pastarojoje panašus informacijos centras taip pat buvo įkurtas ne Varšuvoje ar Krokuvoje, bet mažame provincijos miestelyje. Taip tikėtasi suteikti impulsą jo plėtrai. To paties sieksime ir mes", – teigė M.Sinkevičius.
Tikisi sutaupyti lėšų
Centrą įkurti "Sodrai" iš viso kainavo 577 tūkst. litų. Dar 95 tūkst. litų konsultantų mokymams skyrė Radviliškio rajono savivaldybė.
Radviliškio mero tvirtinimu, savivaldybės investicijos greitai atsipirks. "Tie 95 tūkst. litų nėra tokie jau dideli pinigai ir jau skaičiavome, kad išlaidos šioms darbo vietoms sukurti per gyventojų pajamų mokestį atsipirks per dvejus metus", – teigė D.Brazys.
Pasirinko darbą tėvynėje
Dienraščio žurnalistų kalbintos centro darbuotojos pasakojo, kad šiam darbui buvo ruošiamos specialiai. Vienos jų iki tol dirbo "Sodroje", kitos į šią sritį atėjo iš privačiojo sektoriaus. Buvo ir tokių, kurie turėjo panašaus darbo patirties užsienyje ir mielai pritaikė ją Radviliškyje: viena mergina iki tol yra dirbusi Didžiojoje Britanijoje, kita – skambučių centre Švedijoje.
Viena iš darbuotojų Eglė Simaitienė papasakojo, kad iki tol dirbo privačiajame sektoriuje, tačiau atsiradus galimybei pasirinko darbą valstybės įstaigoje. "Persiorientuoti nebuvo lengva. Bet daugiau nei mėnesį vyko mokymai, paskui sistema buvo bandoma. Galime konsultuoti žmones iš visos Lietuvos", – teigė E.Simaitienė.
Naujausi komentarai